Auto

Daimler AG vērtēs Domenikss autoservisa darbības kvalitāti

Elīna Pankovska, 08.04.2011

Jaunākais izdevums

Mercedes-Benz ražotājs Daimler AG izskatīs SIA Domenikss autoservisa darbību Latvijā.

Tas darīts, atsaucoties uz vairāk nekā 50 Mercedes-Benz automašīnu īpašnieku lūgumu izvērtēt autoservisa darbību, kā arī tā sniegto pakalpojumu un servisa kvalitāti. Savā atbildes vēstulē Daimler AG norādījis, ka šis jautājums tiks nekavējoties risināts.

Apvienojoties Mercedes-Benz automašīnu īpašniekiem, tika izveidota domubiedru grupa www.sliktsserviss.lv, kur tika apkopoti šīs auto markas īpašnieku pieredzes stāsti un vākti paraksti.

Domubiedru grupa savā vēstulē Daimler AG norādīja, ka SIA Domenikss autoservisa pakalpojuma un servisa kvalitāte, viņuprāt, neatbilst vispārpieņemtajiem standartiem un apkalpošanas kritērijiem, skaidrojot, ka autoīpašnieki saskārušies ar neskaitāmām situācijām, kad SIA Domenikss autoservisa sniegtie pakalpojumi bijuši nekvalitatīvi un klientu apkalpošanas serviss neatbilstošs standartiem.

Mercedes-Benz ražotājs Daimler AG tikai aicināts izvērtēt SIA Domenikss autoservisa darbību Latvijā un tā sniegto pakalpojumu un servisa kvalitāti, kā arī nodrošināt atbilstošas kvalitātes Mercedes-Benz autoservisu vai mainīt Mercedess-Benz dīleri Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daimler AG ģenerālpārstāvis Latvijā SIA “Domenikss” 2020. gadā strādājis ar 37,7 miljonu eiro lielu apgrozījumu un 1,57 miljonu eiro lielu peļņu pēc nodokļu nomaksas.

Gadā, kad auto mazumtirdzniecības apjomi valstī samazinājušies par 26%, SIA “Domenikss” apgrozījums sarucis par 18%, savukārt peļņa, salīdzinot ar 2019. gadu, kāpusi par 45%. Nodokļos valstij SIA “Domenikss” 2020. gadā ir samaksājis teju 5,3 miljonus eiro, no kā nozīmīgākā daļa bija PVN un VSAOI nomaksa.

“Gads uzņēmumam ir noslēdzies ļoti veiksmīgi, neskatoties uz to, ka tas ir bijis viens no izaicinošākajiem jaunāko laiku autobūves un mazumtirdzniecības nozaru vēsturē. Rezultāts sasniegts, pateicoties stratēģiskiem vadības lēmumiem, finanšu izmaksu disciplīnai, apjomīgam darbam efektivizācijas uzlabošanā, kā arī kolektīva spējai operatīvi pielāgoties darbam jaunajos apstākļos, nodrošinot nemainīgi augstu apkalpošanas kvalitāti,” stāsta uzņēmuma padomes priekšsēdētāja Benita Danilenko.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto tirgotāja SIA «Domenikss» valdē šī gada 29.jūlijā iecelta jauna valdes locekle Jolanta Jēkabsone, savukārt valdē darbu pārtrauca valdes loceklis Raitis Zeltiņš, informē uzņēmumā.

Raitis Zeltiņš darbu SIA «Domenikss» uzsāka 2018. gada 7. maijā kā uzņēmuma finanšu direktors, savukārt 2018. gada 9. novembrī tika iecelts uzņēmuma valdē. Šajā laikā Raita virsvadībā īstenoti vairāki projekti, tai skaitā finanšu un kontroles sistēmas pilnveidošana.

Turpretim «Domenikss» jaunā valdes locekle Jolanta Jēkabsone jau iepriekš strādājusi uzņēmumā no 1998. līdz 2013. gadam, sevi apliecinot dažādos nozīmīgos amatos kā galvenā grāmatvede, IT projektu vadītāja, finanšu direktore, administratīvā un finanšu direktore. No 2014. līdz 2019. gadam Jēkabsone bijusi AS «Eco Baltia» valdes locekle un finanšu direktore, vadot ne vien uzņēmuma grāmatvedības, finanšu un IT operācijas, bet arī juridisko departamentu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mercedes CLA: Jā, cena nav maza

Aldis Zelmenis, 19.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Mercedes CLA četrdurvju kupeja izskatās ievērojami šarmantāk, tostarp arī gaita ir kļuvusi izkoptāka un komfortablāka nekā iepriekšējās paaudzes modelim

Tehniski CLA ir izaudzis no Mercedes A klases hečbeka, taču kupejai ir vairākas būtiskas atšķirības, tostarp nedaudz lielāks attālums starp asīm, citādi amortizatori un atsperes, visbeidzot pati kupejas virsbūve iespaidos automašīnas gaitu. Tas viss rezultējas ar to, ka arī savā uzvedībā CLA būs pavisam citāds auto. Tam ir izteikts mini limuzīna raksturs, vairāk grācijas un vairāk pašpārliecinātības, lai to sauktu par samazināto Mercedes CLS. Tajā pašā laikā kopīgs ar A klases hečbeku ir tas, ka arī CLA būs azartisks un stilīgs braucamrīks, kas centīsies iepatikties jauniem un moderni domājošiem cilvēkiem.

Kāpēc jāpērk?

Pagaidām salīdzinoši necila izmēra premium automobiļu pirkšana pie mums nav cieņā. Atšķirībā no Rietumeiropas pie mums joprojām modīgi ir pirkt lielu un salīdzinoši liesāk aprīkotu, nevis kompaktu un grezni aprīkotu Mercedes. Tiesa, ledus ir sakustējies arī šajā virzienā, jo tajā brīdī, kad, piemēram, aizejošam Mercedes CLA modelim tika piesolītas brangākas atlaides, gribētāju netrūka. Vēl vairāk piekritēju šāda izmēra Mercedes kļūst, kad auto nonāk mazlietota auto statusā. Interesenti Mercedes CLA izmēra jaunam modelim ir, taču tos lielākoties atbaida cena. Jā, cena nav maza. Piemēram, jaunākajam CLA tā ir, sākot no 29 960 eiro, bet, pat diži nepiepūloties, to var ātri saskrūvēt līdz 40 vai pat 50 tūkst. eiro. Tie ir iespaidīgi cipari, kurus ieraugot praktiskais latvietis vienmēr pretnostatīs frāzi: «Bet par to naudu tad jau labāk nopirkt to, to un to.» Nepagāžams fakts. Šajā cenu diapazonā ir patiešām galvu reibinoša izvēle, taču ir situācijas, kad nav nemaz vajadzīgs liels, bet tieši kompakts un manevrētspējīgs auto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Arī Mercedes GLE ir gatavs kompromisam

Aldis Zelmenis, 04.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLE ir kļuvis vēl lielāks un daudzpusīgāks, tiesa, tā motoru ēdienkarte turpmāk sāksies ar četrcilindru dīzeli

Arī Mercedes GLE nav pagājusi secen downsizing ēra. Nav šaubu, ka četrcilindru dīzelis ir augstas veiktspējas tehnika. Uz papīra tas daudz neatpaliek no iepriekš izmantotā sešcilindru dīzeļa. Bāzes modeļa GLE 300 d 4 Matic 245 zirgspēki ir gana daudz tik lielam auto, kāds ir jaunais GLE, tomēr tie nav seši stobri, un tas ir jūtams. Iespējams, ka, nezinot. kā brauca un ar kādu patīkamu skaņu to darīja sešcilindru dīzelis, šādi aizspriedumi vairs nemocīs. Tomēr Mercedes klients ir konservatīvs un tajā pašā laikā ar asu prātu un labu atmiņu apveltīts indivīds, attiecīgi neliels rūgtumiņš par četrcilindru sniegumu būs. Četrcilindru motors ir ievērojami skaļāks, to gan salonā nevarēs dzirdēt, jo Mercedes GLE virsbūve ir perfekti nopakota un akustiskais komforts salonā ir teicams. Toties paātrinājuma brīžos četrcilindru dīzeļa sniegums nebūs tik spilgts un nešūsies kopā ar Mercedes lozungu The best or nothing.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk mazākā limuzīna gods Mercedes modeļu hiearhijā tiks atvēlēts Mercedes CLA sedanam, kurš izaudzis no A klases hečbeka. Svarīgi piebilst, ka tas vairs nebūs klasiskās, bet gan priekšpiedziņas limuzīns

Ar katru nākamo jauno modeli Mercedes modeļu klāsts kļūst jauneklīgāks un dzīvespriecīgāks. Ņemot piemēru no A klases hečbeka, kas no bagātu pensionāru un jauno māmiņu sapņu auto ir transformējies par azartisku un stilīgu braucamrīku, arī jaunais sedans CLA tieksies iepatikties jauniem un enerģiskiem cilvēkiem.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jaunu kompaktklases premium hečbeku pirkšana pie mums nav cieņā. Cita lieta, ja auto ir apbružājies uz pašmāju vai Rietumeiropas ceļiem un pēc trijiem vai pieciem gadiem nonācis otrreizējā tirgū. Sākotnēji šaušalīgā cena ir sarukusi līdz saprotamiem cipariem, un tad auto kļūst vilinošs pirkums plašākai pircēju auditorijai. Ar premium kompaktklases sedaniem pagaidām ir citādi. Vispirms – to nav daudz, jo nesen dibinātajā klubiņā bez Mercedes CLA var pieskaitīt vienīgi Audi jaunizcepto A3 Limousine. Tie tāpat kā hečbeki ir tikpat sasodīti dārgi, taču sedana virsbūves koncepcija emocionāli ļauj sajusties kā maza limuzīna īpašniekam, turklāt aukstajos ziemas mēnešos tā ir arī praktiska. Nenoliedzami, ka ļoti svarīgs ir laiks, kad auto ir parādījies tirgū. Piemēram, lai kā to negribētu atzīt Audi marketologi, simpātiskā Audi A3 sedana iznāciens savos ierakumos ir pārvilcis daļu Audi A4 tīkotāju, jo šābrīža A4 modelis jau ir paspējis novecot un vairs nav svaigākais un atraktīvākais piedāvājums savā klasē, savukārt līdz jaunākās paaudzes Audi A4 sedana debijai vēl ir jāpaciešas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLE Coupe ir tieša atbilde bravūrīgajam un populārajam tautietim BMW X6

Visticamāk, Mercedes mārketologi ilgu laiku ar skaudību noraudzījās, kā BMW eksperiments 2008. gadā – radīt un laist tirgū tam laikam spocīga koncepta SUV un kupejas krustojumu – izrādījās ļoti veiksmīgs un galvenais – ļoti ienesīgs projekts. Lai kādas sazvērestības teorijas izdomātu par šī auto lempīgumu un nepraktiskumu, patiesība ir tāda, ka bagātie ļaudis Ziemeļamerikā, Ķīnā, Krievijā un Latvijā arvien biežāk dod priekšroku X6 nevis klasiskajam premium krosoveram X5. Kaut arī kaislīgākie BMW fani burkšķ par Mercedes plaģiātismu, ielecot dārziņā, kur X6 līdz šim saimniekoja cēlā vientulībā, Mercedes par to diži neuztraucas, jo GLE Coupe ir lielisks produkts, turklāt tas perfekti aizkrāso balto plankumu jau tā garajā un plašajā modeļu klāstā. Pirmās atsauksmes liecina, ka GLE Coupe ir velnišķīgi pieprasīts visā pasaulē, tostarp arī Latvijā. Nav izslēgts, ka tas drīzumā kļūs populārāks par jauno Mercedes GLE, ko agrāk pazinām kā Mercedes M-klasi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotāja "Mercedes-Benz" ģenerālpārstāvis Latvijā SIA "Domenikss" līdz ar īpašnieka maiņu gatavojas samazināt pamatkapitālu par 2,053 miljoniem eiro, liecina publiskotā informācija "Firmas.lv".

Pamatkapitālu paredzēts samazināt no 3,738 miljoniem eiro līdz 1,685 miljoniem eiro.

Kā pamatkapitāla samazināšanas iemesls norādīts komercdarbības apjoma samazināšanās.

Pamatkapitāla izmaiņas vēl nav reģistrētas.

Uzņēmumā stāstīja, ka "Domenikss" vienīgā īpašniece Benita Danilenko ir noslēgusi pārdošanas darījumu, kas paredz, ka par vienīgo "Domenikss" īpašnieku kļūst Somijas auto nozares uzņēmums "Veho Oy AB". Darījumu ir apstiprinājusi Konkurences padome (KP) un "Daimler AG" koncerns, un šobrīd norit pēdējie darbi, lai sagatavotu uzņēmumu atbilstoši pārdošanas nosacījumiem, tostarp pamatkapitāla samazināšana.

Pēc pārdošanas darījuma SIA "Domenikss", kā daļa no "Veho" grupas, turpinās darboties kā atsevišķs uzņēmums, saglabājot tā zīmolu, birojus un servisa centrus Rīgā un Sauriešos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome ir apstiprinājusi darījumu, kura ietvaros Veho iegādājas SIA Domenikss – Mercedes-Benz ģenerālpārstāvi Latvijā.

Darījums ietver Mercedes-Benz pasažieru un komercauto importu, mazumtirdzniecību un apkopi. Kompānija Domenikss piederēja tās dibinātājai un prezidentei Benitai Danilenko.

Veho ir automobiļu izplatītājs Somijā, Zviedrijā, Igaunijā un Lietuvā. Uzņēmums piedāvā Daimler Grupas ražotās vieglās automašīnas un komerctransportu, kā arī plašu pakalpojumu klāstu, tostarp mobilitātes pakalpojumus.

2020. gadā Veho apgrozījums bija 1,1 mljrd. eiro, bet tā darbinieku skaits bija 2200.

Uzņēmums tika dibināts kā Mercedes-Benz galvenais izplatītājs Somijā 1939. gadā un kopš tā laika ir ģimenes īpašumā. Līdz ar šo iegādi tiks ievērojami nostiprinātas Veho pozīcijas Baltijas reģionā. Ņemot vērā nozares attīstību Latvijā un Mercedes zīmola augsto statusu un popularitāti, Veho jau ilgstoši uzskata Domenikss par spēcīgu spēlētāju tirgū ar labi pārvaldītu, uz klientu un zīmolu orientētu organizāciju. Darījums ir kā papildinājums Silberauto biznesa iegādei Igaunijā un Lietuvā, ko Veho veica 2019. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieņemot, ka tirgū nezinātu par Mercedes A klases piecdurvju hečbeka eksistenci, tad jauno Mercedes GLA pircējiem varētu droši piedāvāt kā kompaktklases hečbeku, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Jaunais GLA ar nedaudz palielinātu klīrensu, lielākiem riteņiem mūsu izpratnē ir pat vilinošāks modelis nekā A klase. Godīgi sakot, GLA ikdienišķākajā mundierī un ar piedziņu tikai priekšējiem riteņiem nemaz tik džipisks neizskatīsies. Tomēr Mercedes teju neizsmeļamās personalizācijas iespējas, tostarp iespēja GLA aplaimot ar 4Matic pilnpiedziņu un off road pakotni, atļauj GLA saukties par mazāko Mercedes krosoveru.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Dārga un moderna rotaļlieta, kas ir ļoti līdzīga A klases hečbekam, taču pilnīgi citāds izstrādājums. Vispirms jau izmēru ziņā GLA būs paaudzies. Salīdzinājumā ar A klasi tas garumā būs pastiepts par 125 mm, platumā klāt nākuši 24 mm, bet augstumā tas izaudzis par 60 mm. Līdz ar to salonā būs nedaudz vairāk vietas, tostarp aizmugurē sēdošajiem. Tajā pašā laikā kupejas zemā jumta līnija nebūs draudzīga augumā gariem pasažieriem. Ja priekšējos krēslos vajadzīgo sēdpozīciju nebūs grūti atrast, tad aizmugurē būs ievērojami šaurāk un neērtāk, taču par mata tiesu labāk nekā A klases salonā. Diezgan paredzami, ka Mercedes mazākais krosovers nebūs lēta mantiņa. Mazākais skaitlis, kas attiecas uz vienas ass piedziņas GLA, būs 29 540 eiro, turpretim, apjozies ar 4Matic pilnpiedziņu, Mercedes GLA pieprasīs jau vismaz 36 460 eiro. Pat nemēģinot tiekties pēc prestižākās un glaunākās versijas GLA 45 AMG ar 360 ZS spēkstaciju pakrūtē, kas maksās 55 420 eiro, arī miermīlīgāku GLA modifikāciju papildināšana ar dažādiem komforta labumiem drīz vien auto cenu var zibenīgi palielināt līdz 40 tūkst. eiro un vairāk. Atliek piebilst, ka motorizācijas programma GLA ir tikpat plaša un daudzveidīga kā A klases hečbekam. Visi motori jau standartā ir apgādāti ar start/stop sistēmu un tiek komplektēti ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, ko izlases kārtībā var aizstāt ar septiņu pakāpju 7GDCT robotizēto mehāniku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Daimler Truck AG” ģenerālpārstāvis Latvijā SIA “Domenikss” ir atklājis lielāko kravas automobiļu tirdzniecības un servisa centru Latvijā, kura izveidē investēti divi miljoni eiro.

Līdz ar jaunā centra atvēršanu Pierīgā SIA “Domenikss” plāno kāpināt pārdoto kravas automobiļu apjomu, kā arī vairākkārt palielināt servisa darbu apjomu kravas automašīnu un autobusu segmentā - līdz 2025. gadam par 300%.

Jaunais kravas automobiļu tirdzniecības un servisa centrs, kā arī lielgabarīta automašīnu mazgātava, atrodas Sauriešos un ir izvietots divās ēkās ar kopējo platību 2560 m2 . Vienā no ēkām atrodas kravas automašīnu tirdzniecības salons, servisa telpas, un kravas automašīnu rezerves daļu noliktava. Otrā darbojas kravas automašīnu mazgātava.

“Jaunā centra atvēršana ir stratēģiski nozīmīgs solis SIA “Domenikss” biznesa paplašināšanā gan kravas auto tirdzniecībā, gan pēcapkopē. Šo paplašināšanās projektu mēs esam plānojuši ilgstoši, bet kopš 2018. gada rūpīgi pievērsušies tā īstenošanai. Ieguldījumus centra izveidē turpinājām, neskatoties uz pandēmijas radīto ekonomisko krīzi. Uzskatām, ka ieguldījumi ir pamatoti, ņemot vērā skaidro prognozi pieprasījuma kāpumam iekšzemes komerctransporta nozarē. Piemēram, 2020. gadā “Domenikss” vairāk nekā trīs reizes palielināja pārdoto kravas automašīnu skaitu, bet kopā ar partneriem šis skaits attiecībā pret 2019. gadu bija 10 reizes lielāks. Īstermiņā - pārvadājumu un piegādes autoparka paplašināšanu ietekmē Covid-19 viestās izmaiņas preču apritē, proti, pieaug vajadzība uzturēt un atjaunot esošo autoparku, jo jaunu auto piegāde ir ierobežota. Savukārt ilgākā termiņā - Eiropas Savienības prasības, vides politikas tendences pasaulē un globālās auto industrijas attīstības tendences liks izmantot videi draudzīgākas automašīnas arī Latvijā, kam sekos nepieciešamība veikt liela gadagājuma autoparka nomaiņu. Līdz ar to šajā segmentā redzam augstu potenciālu un priekšrocības “Domenikss” līderpozīciju attīstīšanai,” saka SIA “Domenikss” padomes priekšsēdētāja Benita Danilenko.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas koncerns Veho iegādāsies Mercedes-Benz ģenerālpārstāvja – kompānijas Domenikss – biznesu Latvijā. Darījums ietver Mercedes-Benz vieglo un komercijas transportlīdzekļu importu, mazumtirdzniecību un apkopi, informē uzņēmumi.

Kompānija pieder tās dibinātājai un prezidentei Benitai Danilenko.

Veho ir auto izplatītājs Somijā, Zviedrijā, Igaunijā un Lietuvā. Uzņēmums piedāvā Daimler Grupas ražotus vieglos auto un komerctransporta līdzekļus kopā ar plašu pakalpojumu klāstu, tostarp mobilitātes pakalpojumus.

2020. gadā Veho apgrozījums bija 1,1 mljrd. eiro, uzņēmumā strādāja 2 200 darbinieku. Uzņēmums dibināts 1939. gadā kā Mercedes-Benz ģenerālpārstāvis un kopš tā ir laika ģimenes īpašums.

Līdz ar šo darījumu, tiks nostiprinātas Veho pozīcijas Baltijas reģionā. Ņemot vērā nozares attīstību Latvijā un Mercedes zīmola augsto statusu un popularitāti, Veho jau ilgu laiku uzskata kompāniju Domenikss par stipru tirgus spēlētāju ar labi pārvaldītu struktūru, kas orientēta uz klientu un zīmolu. Šis darījums papildina Veho 2019. gadā iegādāto Silberauto biznesu Igaunijā un Lietuvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Mercedes A klases hečbeks ir dzīvespriecīgākais šā brīža vācu ražotāja modelis ar supermodernu pildījumu, ko vajadzības gadījumā var nopakot tikpat grezni kā Mercedes S klases limuzīnu

Savulaik par pensionāru un mājsaimnieču sapņu auto dēvētā A klase ar t.s. sendvičtipa jeb paaugstināto virsbūvi kopš iepriekšējās paaudzes kardināli mainīja savus dzīves uzskatus. Izmetot mēslainē 1997. gadā sūri grūti būvētā auto koncepciju un uzrakstot pilnīgi jaunu scenāriju, Mercedes A klase kļuva vismaz par 20 gadiem jaunāka, transformējoties par vienu no jauneklīgākajiem un stilīgākajiem premium klases hečbekiem. Tas nostrādāja par 200%! Mercedes A klase iemantoja milzu popularitāti, turklāt pircēju auditorija zibenīgi kļuva gados jaunāka. Ar svaigāko modeli Mercedes turpina iesākto, jo šis auto būs vēl jauneklīgāks un azartiskāks par iepriekšējo, turklāt apveltīts ar visa veida digitāliem gadžetiem jeb un komforta risinājumiem, tostarp tādiem, kas ir sastopami Mercedes S klases limuzīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Domenikss ir sākusi reorganizācijas procesu, kurā tiks izveidotas divas jaunas firmas - SIA K34E un SIA K34Z - nekustamā īpašuma pārvaldīšanai. Savukārt Domenikss turpinās līdzšinējo darbību, fokusējoties uz Mercedes-Benz automobiļu un rezerves daļu tirdzniecību, apkopi un remontu, informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Benita Sadauska.

Reorganizācijas mērķis ir nodalīt aktivitātes, kas saistītas ar Domenikss piederošo nekustamo īpašumu uzturēšanu un pārvaldīšanu no uzņēmuma pamatdarbības. Patlaban gan operacionālās aktivitātes, gan nekustamā īpašuma pārvaldīšana ir SIA Domenikss pārziņā, kas nenodrošinot skaidru fokusu uz katru no aktivitātēm atsevišķi.

Reorganizācijas rezultātā ar nekustamā īpašuma apsaimniekošanu saistītās aktivitātes tiks nodalītas, ļaujot Domenikss fokusēties uz operacionālo darbību veikšanu, atstājot ar nekustamā īpašuma pārvaldīšanu saistītos jautājumus jaundibināto sabiedrību pārziņā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automobiļu tirgotāja SIA «Domenikss» valdē iecelts Imants Vēliņš, kuram ir tiesības pārstāvēt uzņēmumu kopīgi ar vismaz vienu no valdes locekļiem, ziņo «Lursoft» Klientu Portfelis.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 30.janvārī.

Imants Vēliņš SIA «Domenikss» valdē pievienojas valdes loceklei Ilzei Zoltnerei, kurai arī tiesības pārstāvēt uzņēmumu kopīgi ar vismaz vienu no valdes locekļiem

2018.gada 1.janvārī SIA «Domenikss» vadībā notika būtiskas izmaiņas, jo uzņēmuma vienīgā īpašniece Benita Danilenko (iepriekš Sadauska) atstāja valdes priekšsēdētājas amatu. Kopš uzņēmuma dibināšanas 1997.gadā līdz 2004.gadam Benita Danilenko bija uzņēmuma direktore, no 2004. līdz 2007.gadam ieņēma valdes locekles amatu, bet kopš 2007.gada viņa bijusi SIA «Domenikss» valdes priekšsēdētāja.

SIA «Domenikss» ir automobiļu «Mercedes Benz» un «Mitsubishi Fuso» ģenerālpārstāvis Latvijā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 3 738 055 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Domenikss reorganizācija: pilnībā nošķirts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas un automašīnu pārdošanas bizness

Lelde Petrāne, 31.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies SIA Domenikss reorganizācijas process, kā mērķis bija nodalīt aktivitātes, kas saistītas ar Domenikss piederošo nekustamo īpašumu uzturēšanu un pārvaldīšanu no uzņēmuma pamatdarbības.

Reorganizācijas procesa rezultātā, ko veica zvērinātu advokātu birojs PwC Legal, tika izveidotas divas jaunas sabiedrības - SIA K34E un SIA K34Z - nekustamā īpašuma pārvaldīšanai, savukārt SIA Domenikss darbība turpmāk būs saistīta tikai ar Mercedes-Benz automobiļu un rezerves daļu tirdzniecību, apkopi un remontu.

«Reorganizācijas process noritējis gludi, kā arī tas nekādā veidā nav ietekmējis Domenikss līdzšinējo darbību,» uzsvēra Domenikss valdes priekšsēdētāja Benita Sadauska.

SIA Domenikss - Daimler AG ģenerālpārstāvis Latvijā - nodarbojas ar Mercedes-Benz vieglo un apvidus automobiļu, pasažieru un kravas mikroautobusu, autobusu un kravas automobiļu tirdzniecību. Domenikss ir arī autorizēts Fuso ģenerālpārstāvis Latvijā, kas nodarbojas ar kravas automobiļu Fuso Canter tirdzniecību, kā arī oriģinālo Mercedes-Benz, Fuso rezerves daļu tirdzniecību un servisa pakalpojumu sniegšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pāreja no Mercedes GLK uz Mercedes GLC nosaukumu trīsstaru markas jaunajam krosoveram piešķir vairāk grācijas un iznesības, bet tiešajiem konkurentiem – galvassāpes, iegūstot ļoti sīkstu sāncensi

Dārga un moderna rotaļlieta, kas pēc satura un salona iekārtojuma ir ļoti līdzīga C klases sedanam, taču vienlaikus pilnīgi citāds izstrādājums. Vispirms GLC ir pavisam citas klases modelis, ar palielinātu klīrensu un papildus klāt pieliktiem 30 centimetriem garumā, lai sarūpētu pietiekoši ērtas vietas četriem pasažieriem salonā un atstātu vietu 550 litru lielam bagāžniekam. Pēc savas būtības GLC ir tieši tas auto, kas varētu lieliski piestāvēt modernām biznesa pasaules haizivīm vai veiksmīgiem finansistiem un juristiem, nešķirojot tos pēc dzimuma. Auto, kas valdzinās ar savu eleganto dizainu un sportisko pilota kokpitu. Mercedes GLC zibenīgi spēs pielāgoties lielpilsētu burzmai, veikli lavierējot un sasniedzot mērķi bez liekiem kreņķiem, bez piepūles vienmēr atrodot vietu, kur noparkoties, arī uz lielceļa tas jutīsies stabili un pārliecinoši. Priekšējie sēdekļi ir vēl viens Mercedes trumpis, ar ko iekārdināt potenciālos pircējus, bet izšķērdīgās personalizēšanas iespējas samulsinās pat izvēlīgākos un piekasīgos feinšmekerus. Kā jau to varēja nojaust, šis Mercedes maksās brangu žūksni. Tomēr cena – 44 990 eiro par bāzes modeli GLC 220 d 4 Matic – pat uz tiešo konkurentu fona kož acīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mazākais Mercedes limuzīns izvirza jaunus standartus pats sev un sīkstākajiem konkurentiem

Aldis Zelmenis, 04.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekad iepriekš C klases sedans nav bijis tik izteikti tuvu Mercedes dārgākajiem limuzīniem. Tas attiecas ne tikai uz dižciltīgu un glaunu dizainu, kas apzināti veidots pēc S klases sedana šablona, bet arī uz tehnisko un komforta pildījumu, kurā daudzas lietas paņemtas no tās pašas S klases.

Mercedes ir paveikuši teicamu darbu. Spriediet paši – Audi sava jaunā A4 sedana iznākšanas datumu pārlika uz vēlāku laiku tieši tad, kad dienasgaismu ieradzīja jaunais C klases sedans.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Mercedes iekštelpu ir godam uzposis, ietērpjot to jaunās drānās, kas pēc taustes un acs testa izskatīsies daudz aristokrātiskāk un cēlāk nekā gaidīts. Godīgi atzīšos, ka uz jaunā modeļa fona iepriekšējais C klases interjers izskatās pēc neglītā pīlēna. Materiālu izvēle un pedantiska uzmanība pat pret niecīgāko sīkumie ir tas, kas sildīs Mercedes īpašnieku sirdis. Pat ar klavierlaku pārklātie dabiskā koka imitācijas paneļi, kas citu ražotāju modeļos kaitina un izraisa nepatiku, C klasē ir nostrādāti līdz pilnībai un ergonomiski izceļ interjera augsto statusu. Multimediju centrs ar planšetdatoram līdzīgo ekrānu ir piestiprināts pie viduskonsoles augšējās daļas, bet vadības groži ir uzticēti grozāmai vadības ripai un speciālam touch pad jeb skārienjutīgam paliktnim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daimler AG ģenerālpārstāvis Latvijā SIA «Domenikss» 2018. gadā strādājis ar 48,4 miljonu eiro apgrozījumu un noslēdzis gadu ar 298 554 eiro lielu peļņu, neraugoties uz vispārējo aktivitātes kritumu vieglo automašīnu tirdzniecības sektorā.

Lai gan 2018. gada pirmajā pusē Latvijas jauno vieglo automobiļu tirgus uzrādīja izaugsmi 7% apmērā, gads tika noslēgts ar stagnējošu 1,7% pieaugumu, kas ietekmējis arī SIA «Domenikss» apgrozījumu, stāsta uzņēmuma padomes priekšsēdētāja Benita Danilenko.

«Kopumā aizvadīto gadu vērtējam kā veiksmīgu. Neskatoties uz pērnā gada apgrozījuma samazinājumu par 10%, kas galvenokārt skaidrojams ar vieglo automobiļu tirdzniecības apjoma samazinājumu, īpaši «premium» zīmolu segmentā, kurā auto pirktspēju ievērojami ietekmēja gada sākumā piedzīvotais satricinājums Latvijas banku sektorā, gadu noslēdzām ar pozitīviem finanšu rādītājiem,» pauž Benita Danilenko.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automobiļu tirgotāja SIA «Domenikss» valdes locekļa amatu atstājusi Ilze Zoltnere; atbilstošas izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 14.decembrī, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Ilze Zoltnere SIA «Domenikss» valdes locekles pienākumus pildīja kopš šī gada 1.janvāra.

SIA «Domenikss» valdē turpina darboties Arta Biruma, Andrejs Jansons un Raitis Zeltiņš.

SIA «Domenikss» valdē šogad vairākkārt notikušas izmaiņas pēc tam, kad šī gada 1.janvārī uzņēmuma vienīgā īpašniece un ilggadējā vadītāja Benita Danilenko (iepriekš Sadauska) atstāja valdes priekšsēdētājas amatu.

SIA «Domenikss» ir automobiļu «Mercedes Benz» un «Mitsubishi Fuso» ģenerālpārstāvis Latvijā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 3 738 055 eiro.

SIA «Domenikss» apgrozījums 2017.gadā bija 53,959 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem bija 338 tūkstoši eiro. Uzņēmums nodarbināja 169 darbiniekus un tā kopējie maksājumi valsys budžetā bija 10,191 miljons eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) konkursā par 23 jaunu operatīvo medicīnisko transportlīdzekļu piegādi uzvarēji SIA Domenikss un SIA DS2, kas apņēmušies jaunus Mercedes-Benz spēkratus piegādāt gandrīz 2 miljonu eiro vērtībā, informē uzņēmumā.

Piegādes līgums ar Domenikss un DS2 paredz 14 operatīvo medicīnisko transportlīdzekļu, piecu ārstu brigādes operatīvo medicīnisko transportlīdzekļu, viena operatīvā medicīniskā transportlīdzekļa perinatālās aprūpes nodrošināšanai, divu ārkārtas situāciju tehniskā nodrošinājuma operatīvo medicīnisko transportlīdzekļu un viena vadības centra operatīvā medicīniskā transportlīdzekļa piegādi. Kopumā NMPD autoparks tiks papildināts ar 23 jaunām Mercedes-Benz automašīnām.

Domenikss veiks operatīvo automašīnu piegādi 1 912 902,00 eiro apmērā. Piegādātāju apvienības Domenikss un DS2 piedāvājums ir atzīts par atbilstošu konkursa izvirzītajām nolikuma prasībām, tehniskajai specifikācijai un ir saimnieciski visizdevīgākais.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Domenikss restrukturizē aizdevumu

Ingrīda Drazdovska, 25.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienu no lielākajām pēdējā nedēļā reģistrētajām komercķīlām – 2.69 milj. latu – devusi automašīnu tirdzniecības un servisa kompānija SIA Domenikss; ķīlas ņēmējs ir a/s SEB banka.

SIA Domenikss vadītāja Benita Sadauska paskaidroja, ka ķīla ir saistību restrukturizācija.

SIA Domenikss ir viena no lielākajām kompānijām Latvijā. Pēc DB veidotā TOP500 saraksta, ar 20.41 milj. latu apgrozījumu 2009. gadā uzņēmums ierindojies 163. vietā, bet starp auto tirgotājiem Domenikss ierindojās trešajā vietā. Uzņēmums Latvijā pārstāv zīmolus Mercedes un KIA.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Sadauska: uzņēmumi, kas maksā nodokļus, automātiski ir par 50% nekonkurētspējīgāki

Dienas Bizness, 11.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Ja skatāmies uz Domeniksu, mēs pēdējos gadus nodokļos maksājam vidēji 4,5 miljonus latu. Liela daļa no tā ir iedzīvotāju ienākuma un sociālais nodoklis. Uzņēmumi, kas maksā nodokļus, automātiski ir par 50% nekonkurētspējīgāki nekā tie, kuri nodokļus nemaksā,» intervijā laikrakstam Diena stāstījusi SIA Domenikss valdes priekšsēdētāja Benita Sadauska.

«Nevar runāt kaut vai par pēcpārdošanas pakalpojumiem, nevar viena servisa stunda maksāt 11 latu, ieskaitot nodokļus. Tas ir iespējams, tikai nemaksājot nodokļus. Tas ir tik skaidri redzams,» teikusi SIA Domenikss valdes priekšsēdētāja.

Runājot par Latvijas darba tirgu, B. Sadauska atklājusi: «Mums ir ap 190 darbinieku un ap 40 vakantu darbvietu.»

Viņa arī stāstījusi, ka ir ļoti palielinājies Krievijas pilsoņu, kuri iegādājas automašīnas Latvijā, skaits. Jautāta, vai tas daļēji ir saistīts ar uzturēšanās atļaujām, ko tagad var dabūt, SIA Domenikss vadītāja atbildējusi: «Protams, jā, tikai tādēļ. Jo mēs uz Krieviju automašīnas netirgojam. Mēs tirgojam pārsvarā Latvijas tirgū. Protams, ja cilvēks sev nopērk māju vai dzīvokli, viņam vajag transportu.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Domenikss: Rīgas satiksme pirks autobusus, kuru dzinēji no 2014. gada nebūs lietojami

Žanete Hāka, 25.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas satiksme ir izvēlējusies Solaris autobusus, kurus pēc šā gada 31. decembra nebūs iespējams reģistrēt Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD), skaidro Domenikss ģenerāldirektors Viktors Troicins.

Konkursa nolikums paredz autobusu piegādi piecu gadu laikā, un pirmā autobusa piegāde plānota 2014. gada sākumā. Izraudzītais pretendents Solaris Bus & Coach s.a. ir apņēmies piegādāt autobusus ar Euro 5 izmešu normām atbilstošiem dzinējiem, kas saskaņā ar Eiropas Savienības Regulu (Nr. 595/2009) nav izmantojami sākot no 2014. gada, kad stājas spēkā prasība visā Eiropā lietot jaunās paaudzes Euro 6 dzinējus, ar kādiem ir apgādāti konkursā piedāvātie Mercedes-Benz autobusi, norāda Domenikss.

«Lielākā daļa attīstīto valstu pilsētas izvēlas Mercedes-Benz zīmola autobusus sabiedriskā transporta infrastruktūras attīstībai, taču Latvija izvēlas zemākās kvalitātes autobusus. Zemās grīdas autobusu iegādes konkursā ir izvēlēti autobusi, kuru dzinēji ir novecojuši un nebūs lietojami no 2014. gada, jo neatbilst mūsdienu CO2 izmešu normām. Nederīgi dzinēji, iepirkuma likuma pārkāpumi un nepamatoti lēmumi ir jauno autobusu iepirkuma bilance. Turklāt, iepirkuma izvērtēšanā un rezultātu paziņošanā ir konstatētas vairākas rupjas neatbilstības likumiem,» norāda V. Troicins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Papildināta - CSDD: Lai varētu izmantot Solaris autobusus, uzņēmumam šogad jāpaspēj tos saražot

Žanete Hāka, 26.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisijas regula Nr.595/2009 nosaka, ka pēc šā gada 31.decembra Eiropas valstīs atļauts reģistrēt tikai tādus jaunus autobusus, kuriem ir Euro VI motors, taču normatīvie akti nosaka sērijas beigu transportlīdzekļu izņēmumus un reģistrācijas procedūru, skaidro Ceļu satiksmes drošības direkcijas pārstāve Agnese Korbe.

Papildināta ar uzņēmuma Rīgas satiksme komentāru 4. rindkopā.

Ja transportlīdzekļu izgatavotājs vai tā pilnvarotais pārstāvis līdz gada beigām iesniedz attiecīgajā valstī deklarāciju jeb sarakstu ar jau saražotajiem, bet vēl nereģistrētajiem pabeigtajiem transportlīdzekļiem, kuriem ir Euro V, tad tos atļauts reģistrēt vēl 12 mēnešus pēc attiecīgās normas spēkā stāšanās – līdz 2014.gada beigām. Šajā deklarācijā jeb sarakstā jānorāda visaptveroša informācija par transportlīdzekļiem – marka, modelis, tipa apstiprinājuma numurs, transportlīdzekļa identifikācijas numurs, ražošanas datums, iemesls, kāpēc transportlīdzeklis netika realizēts līdz tipa apstiprinājuma derīguma termiņa beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Domenikss iesniedzis sūdzību saistībā ar skolēnu autobusi iegādi Rojas novadā, liecina ieraksts Iepirkumu uzraudzības mājaslapā.

Izsludinātajā konkursā par skolēnu autobusa ar 19+1 sēdvietām piegādi Rojas novada Domes vajadzībām uzvarēja SIA Motors Latvia. Kopējā līgumcena šajā konkursā ir 33,61 tūkst. Ls.

Jāatgādina, ka Domenikss skolēnu pārvadāšanai 27 pašvaldības nodrošinās ar 37 autobusiem ar 19 sēdvietām un vēl 35 pašvaldības ar 42 autobusiem ar 40 sēdvietām.

To paredz parakstīto līgumu apmaiņa starp Valsts reģionālās attīstības aģentūru (VRAA) un SIA Domenikss par Latvijas – Šveices sadarbības programmas līdzfinansētā projekta īstenošanu.

Atbilstoši iepirkuma rezultātiem SIA Domenikss pirmajā iepirkuma daļā 27 pašvaldības nodrošinās ar 37 Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI autobusiem, kuros ir 19 pasažieru sēdvietas un viena autobusa cena ir Ls 34 223,08 Ls (t.sk.PVN). Savukārt trešajā iepirkuma daļā 35 pašvaldībām SIA Domenikss piegādās 42 Mercedes-Benz Intouro autobusus, kuros ir 40 sēdvietas un viena autobusa cena ir Ls 136 779,73 (t.sk.PVN) Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru