Dienvidkorejas autobūves uzņēmums Hyundai Motor Co. trešdien paziņoja par luksusa klases automašīnu zīmola Genesis ieviešanu, tādējādi cenšoties palielināt savu klātbūtni šajā strauju izaugsmi piedzīvojošajā tirgū.

Kompānija norāda, ka Genesis zīmols līdz 2020.gadam tirgū laidīs četrus jaunus modeļus, tostarp ietilpīgu sedanu, kuru paredzēts prezentēt jau nākamajā mēnesī.

Zīmols nosaukumu ieguvis no Hyundai tirgū jau piedāvātā modeļa Genesis.

Autoražotājs pēdējos gados uzlabojis luksusa segmenta automašīnu piedāvājumu, ietverot Genesis un Equus modeļus, tādējādi cenšoties atbrīvoties no tēla kā lētāka alternatīva tādiem lielākiem konkurentiem kā Toyota.

«Luksusa klases automašīnas veido vien 10% no globālā tirgus, taču šis sektors vada nozari tehnoloģiju un dizaina ziņā,» norāda Hyundai.

Uzņēmums vēsta, ka uz zīmola jaunajiem automobiļiem netiks izvietots Hyundai uzraksts, bet gan vienkārši Genesis logo - līdzīgi kā Toyota luksusa segmenta zīmolam Lexus.

Hyundai kopā ar māsasuzņēmumu Kia Motors ir piektā lielākā autobūves kompānija pasaulē.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra