Pats mazākais britu Jaguar modelis XE apliecina drivers car jeb braucēja auto talantu un jau pirmajā iznācienā tiecas aizsniegties līdz šī žanra labākajiem paraugiem

Rietumeiropā vidējās klases premium sedani bauda lielu pircēju uzmanību. Nav noslēpums, ka šeit jau vairākus gadu desmitus toni nosaka vācu trijotne Audi, Mercedes un BMW. Atkarībā no modeļa un tā iznākšanas brīža ikviens no nosauktajiem zīmola produktiem ir izbaudījis lielāku vai mazāku pircēju uzmanību. Piemēram, šobrīd slavas saulītē ir iecelts jaunais Mercedes C klases sedans, kurš no vācu trijotnes ir jaunākais izstrādājums, turklāt pēc vairākiem parametriem tas ir uzstādījis jaunus standartus šajā klasē. Britu Jaguar līdz šim ar skaudību ir noraudzījies uz vāciešu dominanci un pārdošanas panākumiem, bet tagad vēlas mainīt ierasto lietu kārtību, arī Jaguar XE vēlas no šī tirgus pīrāga kaut ko nokost sev. Lai to panāktu, Jaguar inženieri ir vaiga sviedros pastrādājuši, lai iemācītu mazajam kaķim labi un azartiski braukt, neaizmirstot par komfortu. Kas attiecas uz pašmāju tirgu, vidējās klases sedani, maigi sakot, nav pieprasīta prece. Līdz ar to nākas secināt, ka arī Jaguar XE ceļš līdz vietējo pircēju sirdīm nebūs rozēm kaisīts.

Kāpēc tas būtu jāpērk.

Apzinoties jaunā Jaguar XE atpazīstamības trūkumu, vismaz sākumā šis modelis nonāks tikai kaislīgāko Jaguar fanu uzmanības redzeslokā. Turklāt ir jāliek aiz auss, ka nomināli četrvietīgais sedans ir visnotaļ liels egoists, kas rūpējas tikai par priekšējos krēslos sēdošajiem pasažieriem, bet otrās rindas pasažieriem atvēl šaurību un diskomfortu. Jāatzīst, ka lielākā vai mazākā mērā ar līdzīgu ligu sirgst arī vācu konkurenti. Atsevišķiem indivīdiem varētu būt iebildes par Jaguar XE kopējo dizainu. Visvairāk tas mērķēts uz neizteiksmīgo XE pēcpusi, kas pēc lukturu dizaina tikpat labi varētu būt pieskaitāms arī vienkāršam masu produkcijas ražotāja modelim. Lai sāktu draudzību ar Jaguar XE, makā vai bankas kontā ir jābūt vismaz 38 500 eiro. Tas jau ir daudz, pat neminot to, ka greznāk un Latvijas pircējam iekārojamāk nokomplektēts XE maksās vismaz 50 tūkst. eiro.

Visu rakstu Lielā kaķa mazākais sportists lasiet 24. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra