Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektās paaudzes Honda CR-V, iespējams, ir viens no gaidītākajiem modeļiem, kas neliks vilties. Pirmo reizi tam būs septiņas sēdvietas, un pavisam drīz – arī hibrīdversija

Līdz hibrīdversijai vēl būs jāpaciešas līdz 2019. gada sākumam, toties būs gan piecvietīgā versija, gan versija ar divām papildvietām. Turklāt tad, kad jaunais Honda CR-V iebrauks Latvijā, kas tiek plānots jau septembrī, līdzās esošajam Hondas pārstāvim Nippon auto darbu sāks jaunais Hondas dīleris Wess select. Kopā ar jaunā CR-V ienākšanu, šis fakts varētu vairot gan Hondas zīmola atpazīstamību, gan aktīvāku tirdzniecību, kas pēdējos gados Latvijā ir bijusi gaužām vāja.

Hondas fani jau ir nocietušies pēc jaunā CR-V. Īpaši jau tāpēc, ka otrpus okeānam tas jau vairāk nekā gadu ir pieejams tirdzniecībā. Skaidrs, ka Eiropa Hondai jau sen nav prioritāte Nr.1, tāpēc varam būt priecīgi, ka modelis beidzot ir nokļuvis arī līdz mums. Honda CR-V nekad nav bijis lēts prieks, taču labo īpašību kopums to padara klasi augstāku par daudziem tiešajiem konkurentiem. Vispirms jau salona plašums un milzīgais bagāžas nodalījums ir tas, kas pievelk šī modeļa fanus.

Jaunajā CR-V vietas būs vēl vairāk. Auto ir kļuvis par 35 mm platāks, un tā riteņu bāze ir pastiepta par 33 milimetriem garāka. Pasažieru ērtības gan priekšā, gan aizmugurē vairos arī tas, ka aizmugurējā balstiekārtā jaunajam CR-V būs uzstādīta modernā un kompaktā daudzsviru piekare. Šī iemesla dēļ arī bagāžas nodalījums ir «izaudzis» līdz 561 litram. Šis skaitlis attiecas uz piecvietīgo versiju, bet, ja būs vēlme, astes gala telpu varēs izmantot, lai ierīkotu šeit trešo sēdekļu rindu.

Skaidrs, ka jaunais CR-V ir pārpilns ar visa veida jaunākajiem elektroniskajiem asistentiem un drošības sistēmām. Tas ir moderns un mūsdienīgs auto. No lietotāja pozīcijām raugoties, milzīgs ieguvums ir tas, ka pilota darba vieta ir kļuvusi nesalīdzināmi ergonomiskāka nekā iepriekš. Priekšējais panelis vairs «neuzbruks», īpaši – augumā garo pilotu kājām. Līdz ar to manevrēšanas iespēju pieregulēt maksimāli ērtāko sēdpozīciju pie stūres ir daudz vairāk nekā iepriekš.

Kopumā līdz pēdējam sīkumam pārdomāts modelis ar lielisku skaņas izolāciju un virsbūves stingrību. Nule kā ir publiskota jaunā Honda CR-V cena. Kā jau to varēja nojaust, tā ir pakāpusies uz augšu, taču kāpums potenciālo pircēju maciņiem nav pārāk nežēlīgs. Lētākais CR-V ar 173 ZS jaudīgo 1.5 litru VTEC turbomotoru maksās, sākot no 26 330 eiro, savukārt, to pašu 1.5 litru VTEC turbomotoru «salaulājot» ar variatora tipa automātu, tas būs jau ar 193 ZS lielu jaudu un maksās, sākot no 33 390 eiro. Jauno CR-V septiņvietīgā izpildījumā varēs nopirkt, arī sākot no 33 390 eiro, visbeidzot Honda CR-V Hybrid cena būs, sākot no 30 370 eiro, un to varēs iegādāties no 2019. gada februāra.

Visu auto apskatu Labs nāk ar gaidīšanu lasiet piektdienas, 24.augusta laikrakstā Dienas Bizness!

Komentāri

Pievienot komentāru