Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLC Coupe ir piemērs tam, ka krosoveru un kupejas virsbūves laulību rezultātā var iznākt ne tikai saskanīgs, bet arī ļoti simpātisks pāris

Atšķirībā no klasiskā krosovera Mercedes GLC tā kupejas modifikācija ir apsviedīgāks un jauneklīgāks auto gan pēc izskata, gan pēc braukšanas manierēm. Jauneklīgums izpaužas ne tikai slaidākā stājā, bet arī pārvietošanās vieglumā. Tam ir arī savas ēnas puses, proti, jumta līnija ir par četriem centimetriem zemāka, un tas garāka auguma pilotiem un pasažieriem pieprasīs pazemīgāk paklanīties pirms iekāpšanas GLC Coupe salonā, pretējā gadījumā galvai nāksies notestēt jumta stiprumu.

Piebraucot pie krustojuma, atliek atcerēties, ka GLC un tagad arī GLC Coupe bremzes pedālis ir jāpiespiež nedaudz spēcīgāk, lai uz info displeja iedegtos auto hold ikona, un lieta darīta. Automobilis paliks miera stāvoklī līdz brīdim, kad pilots, piespiežot akseleratora pedāli, no jauna uzsāks kustību. Vēl viena noderīga papilddrošības lieta – ja pilots apzināti vai neapzināti pametīs pilota krēslu, auto hold funkcija automātiski pārslēgsies uz parkošanās jeb parking režīmu. Vienkārši, saprotami un – galvenais – droši. Diezgan paredzami, ka GLC Coupe maksās vēl dārgāk par klasisko GLC krosoveru. 44 530 eiro, kas tiek prasīts par bāzes modeli GLC 250 4 Matic, jau liksies pasakaini pievilcīgs skaitlis salīdzinājumā ar 49 650 eiro, kas ir mazākā naudas summa par identiski nokomplektētu GLC Coupe modeli.

Visu rakstu Ideālas laulības paraugs lasiet 11. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru