«Jaunajam Prius modelim ir pilnveidots ārējais dizains, uzlabota interjera kvalitāte, kā arī pievienoti multimediju risinājumi un novatoriska navigācijas sistēma,» Prius jaunumus uzskaitīja Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktors Raigo Kaseorgs.

Trešās paaudzes modeli raksturojot jauna, dinamiskāka priekšdaļa un arī pārējiem jaunās paaudzes Toyota automobiļiem raksturīgais palielinātais dekoratīvais režģis priekšdaļā.

Virsbūves konstrukcijas lielāku stingrību nekā iepriekš nodrošina lielāks metināto vietu skaits un balsti. Lai samazinātu vēja un braukšanas skaņu nonākšanu salonā, tas ir papildināts ar skaņas izolācijas materiāliem.

«Taču, ja runā par atjaunoto saturu, tad trešās paaudzes Prius piedāvā arī Toyota Touch & Go Plus un Toyota Touch Pro ar vairākām papildfunkcijām,» stāstīja Kaseorgs. Toyota Touch Pro nodrošina balss vadību, runas atveidošanu teksta veidā, 3D pilsētas skatus un grafikas par mērķiem, automātisku kartes palielināšanu ceļu krustojumos, kā arī vadītājam palīdzošas navigācijas informācijas parādīšanu uz priekšējā vējstikla.

Lai izvairītos no bīstamām situācijām, Prius ir uzstādīta Pre-Crash Safety sistēma, kas palīdz prognozēt iespējamās sadursmes, pateicoties kruīza kontrolei, priekšējā bamperī ievietotajiem sensoriem un dažādām inteliģentām drošības ierīcēm. Sistēma automātiski jau iepriekš nospriego drošības jostas, iedarbina Brake Assist funkciju, kā arī signalizē vadītājam ar skaņas signālu, bet nenovēršamas sadursmes gadījumā aktivizē automātisko bremzēšanas sistēmu, kas samazina potenciālo bojājumu smagumu, tādējādi samazinot arī pasažieru savainojumus.

Inteliģentā automobiļa novietošanas palīgsistēma ļauj Prius automātiski manevrēt vēlamajā automobiļa novietošanas vietā, izmantojot atpakaļskata kameru un Ultrasonic sensorus. Jaunums ir tas, ka sistēma atpazīst stāvvietu pat tad, ja tai nav to apzīmējošās līnijas.

Pēc Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktora vārdiem, jaunā Prius degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vidēji 3,9 l/100 km, bet CO2 izmeši - 89 g/km.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra