2015. gads ir pagājis Nissan Qashqai zīmē, kas kļuvis par Latvijas populārāko jauno vieglo auto. Tieši šī modeļa popularitāte ir sekmējusi būtisku Nissan tirgus daļas pieaugumu, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Salīdzinājumā pret 2014. gada deviņiem mēnešiem, Nissan ir izdevies šogad nokost par 4,7% lielāku kumosu, sasniedzot 11,1% lielu tirgus daļu un iekārtojoties kopējā statistikā godpilnajā trešajā vietā.

Savukārt tirgus līderi Volkswagen un Toyota šā gada deviņos mēnešos ir zaudējuši attiecīgi 2,2% un 1% tirgus.

Pie «aplaupītajiem» zīmoliem var pieskaitīt arī Latvijā populāro čehu zīmolu Škoda, kas pēc 2015. gada deviņu mēnešu rezultātiem tāpat ir zaudējis vienu procentu tirgus daļu. Saskaitot vieglā pasažieru un vieglā komerctransporta reģistrācijas 2015. gada deviņos mēnešos, VW pozīcijas izskatās daudz iespaidīgāk, proti, VW tirgus daļa sasniedz 15,9%, Toyota – tikai 11,5%, bet Nissan – 9,7%.

Visu rakstu Pamazām uz priekšu lasiet 20. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra