Vācijas autobūves koncerns BMW izmaksājis vairākus miljardus juaņu subsīdijās Ķīnas tirdzniecības pārstāvjiem, lai tiem palīdzētu kompensēt zaudējumus, ko izraisījusi automašīnu pārdošanas apjoma izaugsmes tempa palēnināšanās.

Tirdzniecības pārstāvji apgalvo, ka BMW iepriekš noteicis 2014.gada tirdzniecības apjoma mērķus tik augstus, ka tie nav spējuši tos sasniegt, pārdodot pietiekami daudz automašīnu.

Tādējādi BMW tirdzniecības pārstāvji Ķīnā nav kvalificējušies ierastajām gada beigu prēmijām, ko izmaksā Vācijas autoražotājs.

BMW Ķīnas tirdzniecības pārstāvju asociācija CADA vēsta, ka kompānijas piešķirtās subsīdijas, kuras paredzēts saņemt februārī, veido 5,1 miljardu juaņu (693,7 miljonus eiro).

BMW gan precīzu iesaistīto naudas summu apjomu neatklāj.

Ķīna ir viens no BMW lielākajiem tirgiem.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra