Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Eiropā gada laikā pieauguši par 39%. Japāņu auto ražotājam šis ir augstākais tirdzniecības rādītājs kopš 2010. gada. Laika periodā no pagājušā gada 1. aprīļa līdz šā gada 1. martam Eiropā kopumā ir pārdoti teju 154 tūkstoši Mitsubishi automobiļu, liecina medijiem sniegtā informācija.

Visstraujākais pieprasījums pēc šīs markas automobiļiem novērots Lielbritānijā, kur tirdzniecības rādītāji, salīdzinot ar pērno gadu, pieauguši par 91% un kopumā pārdoti apmēram 28 tūkstoši automobiļu un Vācijā – 27 tūkstoši. Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Spānijā un Zviedrijā pieauguši par aptuveni 80%, kamēr Polijā un Izraēlā par vidēji 60% un Itālijā par 36%.

Pārdotākais Mitsubishi modelis pērn bijis Outlander – aptuveni 45 tūkstošu pārdotu vienību, no tiem gandrīz 25 tūkstoši bijuši ar hibrīda versiju jeb Outlander PHEV. Tam seko ASX un Space Star.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra