Japānas autobūves kompānija Toyota Motor Corp. šā gada pirmajā ceturksnī pasaulēs pārdevusi 2,52 miljonus automašīnu, tādējādi saglabājot pasaulē lielākā autoražotāja titulu.

Toyota šā gada pirmajos trīs mēnešos spējusi apsteigt konkurentus General Motors (GM) un Volkswagen, neskatoties uz tirdzniecības apjoma kritumu par 2,5%.

Vācijas Volkswagen pirmajā ceturksnī pasaulē pārdevis 2,49 miljonus automašīnu, bet ASV autoražotāja GM tirdzniecības apjoms veidojis 2,4 miljonus vienību.

Toyota jaunākās prognozes gan liecina, ka kompānijas automašīnu tirdzniecības apjoms šogad samazināsies līdz 10,15 miljoniem vienību, tādējādi, visticamāk, zaudējot Volkswagen, kas piedzīvo strauju izaugsmi attīstības tirgos un pirmo reizi vēsturē varētu iegūt pasaulē lielākā autoražotāja titulu.

Kā ziņots, Toyota pērn pasaulēs pārdeva 10,23 miljonus automašīnu, kas ir augstākais līmenis uzņēmuma vēsturē.

Toyota pasaulē lielākā autoražotāja statusu, kas 2011.gadā tika zaudēts GM, atguva 2012.gadā.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra