Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Astotās paaudzes VW Passat sedans un universālis ir aizsūtījis dziļā nokdaunā savus pretiniekus, kuru rindas Eiropas tirgū nākotnē kļūšot arvien retākas

Jau pirms oficiālās debijas Parīzes autoizstādē bija noprotams, ka vācieši būs vaiga sviedros nopūlējušies, lai, izripinot VW zīmola populārākā modeļa jaunāko atvasi, pārējiem konkurentiem paliktu mutes vaļā. Tā ir arī noticis, jo, atskaitot dizainu, kas ir mainīts tieši tik daudz, lai elegantais iesaiņojums atbilstu mūsdienu augstajām pircēju prasībām, viss pārējais, ieskaitot salona digitalizācijas programmu, ir elementi, kas bojās garastāvokli ikvienam tiešajam konkurentam.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Laimīgas un pārticīgas ģimenes sapnis. Vācijā vai citās bagātajās Rietumeiropas valstīs salīdzinoši viegli sasniedzams, turpretim pie mums tas jau vairāk apliecinās bagātas ģimenes statusu. Pats Passat jau sen vairs nav tautas vāģis, jo īpaši tāpēc, ka, iebraucot astotajā paaudzē, Passat cena var aizsniegties līdz pat 50 tūkst. eiro. Ko tur slēpt, Passat jau pietiekami ilgi ar vienu kāju dzīvojas premium klases sedanu un universālu dārziņā, kaitinot gan asinsradniecīgo Audi, gan BMW un Mercedes. Vienlaikus Passat patur tiesības saukties par uzticamu darba auto. Šajā spēles elementā Latvijā Passat modelim un viņa sīkstākajam sāncensim Toyota Avensis nav pretinieku. Nav šaubu, ka arī astotās paaudzes modelis būs kārdinājums daudziem uzņēmumiem un firmām, turklāt par patiesību pieņemot baumas, ka Toyota neplāno jaunu pēcnācēju Eiropā tirgotajam Avensis, tad smaids Volkswagen tirgotāju sejās kļūs vēl platāks. Par aiziešanu no Eiropas tirgus, sākot ar 2015. gada sākumu, oficiāli ir paziņojis Honda Accord. Tas nozīmē, ka Passat medību teritorija uz atkritēju rēķina paplašināsies. Passat hegemoniju nedaudz mīkstinās jaunākās paaudzes Ford Mondeo, kas vienlaikus ar vācu izstrādājumu, proti, jau šī gada novembra beigās, iesoļos arī Latvijas tirgū. Tehniskā jaunrade un izslavētie salona plašumi ir Mondeo redzamākie trumpji, ko nevarētu teikt par interjera dizainu, kas ir jauns, bet jau izskatās novecojis.

Varētu vēlēties

Nezināmu iemeslu dēļ aizmugurē pagriezienu sekcijai domāto LED diožu ir pieticis tikai pusei luktura. No drošības viedokļa, šāda ekonomija diez ko nepatiks transportlīdzekļiem, kas saulainā dienā pie krustojuma būs rindā aiz Passat sedana vai universāla.

Verdikts

Visu laiku labākais Passat. Jo vairāk ar šo auto brauksiet, jo vairāk tas iepatiksies. Tas ir kļuvis komfortablāks un greznāks, neatstājot pat mazākās cerības pārējiem konkurentiem.

Visu rakstu Nokdauns astotajā raundā lasiet 31. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru