Auto

Sixt: autonomas nozari sāk balstīt arvien vairāk latviešu

Gunta Kursiša, 30.08.2012

Jaunākais izdevums

Auto noma Baltijas valstīs kļūst populārāka ne tikai tūristu, bet arī vietējo iedzīvotāju vidū, informē mobilitātes pakalpojumu sniedzējs Sixt.

Šā gada pirmajos septiņos mēnešos Baltijā auto nomu visaktīvāk izmantoja Vācijas iedzīvotāji. Vācieši Latvijā veido 42% no kopējiem auto nomātājiem, Lietuvā – 38%, Igaunijā – 34%.

Latvijā 26% no visiem auto iznomātājiem ir vietējie, 9% nāk no Krievijas, bet 2% - no Lielbritānijas. Lietuvā nomu izmanto 24% Lietuvas iedzīvotāju, savukārt 4% ir no Krievijas un Francijas. Arī igauņi aktīvi izmanto auto nomas pakalpojumus - 33% no visiem klientiem. Otrajā vietā ierindojas iedzīvotāji no Zviedrijas (5%) un Krievijas (4%).

Sixt dati liecina, ka Latvijā un Lietuvā vispieprasītākās ir kompaktklases automašīnas (attiecīgi 30% un 43%), savukārt Igaunijā priekšroka tiek dota vidējās klases automašīnām (23%).

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Arni Jaudzemu, Sixt vadītāju Baltijas valstīs

Lelde Petrāne, 08.08.2014

Viena no retajām fotogrāfijām, kurās var redzēt mani – parasti esmu kameras otrā pusē. Singapūras putnu dārzs.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild uzņēmuma Sixt vadītājs Baltijas valstīs Arnis Jaudzems.

Šobrīd Sixt ir pieejams vairāk nekā 100 pasaules valstīs. Baltijā vairāk nekā desmit gadus uzņēmums sniedz auto nomas un līzinga pakalpojumus, konsultē Baltijas lielāko uzņēmumu autoparkus, kā arī uzņēmumus ar nelielu automašīnu skaitu. Rīgā un Jūrmalā pieejams arī Sixt velo nomas tīkls.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Darbs auto nomā un auto līzingā apvieno visas tās lietas, kas mani vienmēr ir interesējušas – auto, ekonomika un ceļošana. Automašīnu lieta, kā jau visiem puikām, sāka interesēt bērnībā; pēc pamatskolas uzreiz sāku studēt ekonomiku un biznesu, un pēcāk, atveroties robežām, ceļošana ir viens no maniem hobijiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sixt Latvija apgrozījums pērn palielinājies par 25%, sasniedzot 10,17 miljonus eiro

Dienas Bizness, 15.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto nomas pakalpojumu sniedzēja Sixt Latvija apgrozījums 2014. gadā sasniedza 10,17 miljonus eiro, kas ir par 25% vairāk, salīdzinot ar 2013. gadu. Savukārt, Sixt konsolidētais apgrozījums Baltijā ir 12,5 miljoni eiro, uzrādot 29% pieaugumu. Grupas uzņēmumu konsolidētā peļņa ir 402 tūkstoši eiro, informē uzņēmumā.

«Esam būtiski paplašinājuši Sixt sniegto pakalpojumu pieejamību visā Latvijā, kā arī atvēruši jaunus auto nomas birojus Baltijā. Aizvadītā gada nogalē kļuvām par pirmo starptautisko auto nomu Latvijā, kas piedāvāja nomāt elektroauto, piedāvājot VW e-UP un BMW i3 elektroauto. Pavisam nesen esam uzsākuši sadarbību arī ar mazumtirdzniecības tīklu Narvesen, piedāvājot velo cienītājiem papildu iespējas Sixt velosipēdu nomāšanai,» stāsta Sixt vadītājs Baltijas valstīsArnis Jaudzems.

Pērn Sixt īstermiņa auto nomas apgrozījums Latvijā ir pieaudzis par 47%, sasniedzot 1,43 miljonus eiro. Sixt Latvijā mēnesī vidēji iznomā vairāk kā 500 automašīnas. Visbiežāk automašīnas nomā klienti no Vācijas, Krievijas, ASV, Lielbritānijas, Skandināvijas, kā arī lielu īpatsvaru sastāda vietējie klienti. Aktīvāko auto nomas klientu vidējais vecums ir 35 gadi, un biežākais auto nomas mērķis ir ceļošana vai biznesa vajadzības. Atkārtoti auto nomas pakalpojumus izvēlas veikt 65% klientu. Savukārt, par biežākajiem ārzemju galamērķiem klienti izvēlas Vāciju, Itāliju un Spāniju. Visbiežāk klienti auto nomas pakalpojumus izvēlas pieteikt ar interneta starpniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Sixt auto noma papildina autoparku ar 120 jaunām automašīnām

Lelde Petrāne, 17.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot uzņēmējdarbību Baltijā, auto nomas pakalpojumu sniedzējs Sixt auto noma papildina savu autoparku ar 120 jaunām automašīnām īstermiņa auto nomas vajadzībām Baltijā.

Arnis Jaudzems, Sixt vadītājs Baltijas valstīs, sacīja: «Viena no Sixt prioritātēm arī šogad ir palielināt auto nomas tirgus daļu Baltijā. Kā zināms, Sixt ir vācu izcelsmes kompānija un vēsturiski uzņēmumam ir ļoti laba sadarbība ar tādiem auto ražotājiem kā BMW, Volkswagen un citiem. Ekonomisku auto cienītājiem būs iespēja iznomāt jaunāko Volkswagen ražotāja piedāvāto auto – VW Up!, savukārt BMW cienītājiem būs iespēja izbraukt ar jauno BMW 3.sērijas auto, kas pārdošanā ir pavisam nesen.»

Sixt autoparku papildinās BMW, Volkswagen, Toyota, Opel un Ford marku automašīnas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas auto nomas un līzinga pakalpojumu sniedzējs Sixt, kas Rīgā nodrošina velosipēdu nomu, šogad plāno palielināt velosipēdu iznomāšanas staciju skaitu.

Uzņēmums iesniedzis Rīgas domē iesniegumu par piecu zemesgabalu nomu velonomas punktu izveidošanai. Vienu no punktiem plānots izvietot Aleksandra Grīna bulvārī, līdzās Uzvaras parkam, pie viesnīcas Maritim Park Hotel, otru - Mūkusalas ielā pie Latvijas Nacionālās bibliotēkas, trešo - Doma laukumā, ceturto - atjaunotā Spīķeru kvartāla teritorijā, Krasta ielā, bet vēl vienu punktu iecerēts izvietot Meža prospektā, netālu no zooloģiskā dārza ieejas.

Jautājums par zemesgabalu iznomāšanu Sixt uz laiku līdz pieciem gadiem pirmdien, 10.martā, tiks skatīts Rīgas domes Pilsētas īpašuma komitejā.

Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments un Satiksmes departaments norādījis, ka tiem nav iebildumu zemesgabalu daļu iznomāšanai velonomas punktu tīkla ierīkošanai, taču, ja komiteja atbalstīs zemesgabalu iznomāšanu, Īpašuma departamenta Nekustamā īpašuma pārvalde publiskos informāciju par zemesgabaliem, lai mēneša laikā arī citas personas varētu iesniegt iesniegumus par zemesgabalu iznomāšanu. Ja uz zemesgabalu iznomāšanu noteiktajā laikā pieteiksies vēl kāds pretendents, zemesgabali iznomājami, rīkojot nomas tiesību izsoli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sixt konsolidētais apgrozījums Baltijā 2017. gadā sasniedza 21,1 miljonu eiro, kas ir par 25% vairāk nekā 2016. gadā. Savukārt uzņēmuma grupas konsolidētā peļņa palielinājusies par 58%, sasniedzot 928 tūkstošus eiro, informē Sixt.

«Sixt» īstermiņa auto nomas pakalpojumu pieprasījuma izaugsmi būtiski ietekmējusi ekonomiskā izaugsme kopumā, kā arī tūrisma nozares pieaugums. Kā skaidro uzņēmums, tad pieaugums vērojams gan iekšzemes tūrismā – Latvijas iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas pavadīt brīvdienas, apceļojot Latvijas skaistākās vietas vai dodoties uz kaimiņvalstīm, kā arī korporatīvajā segmentā, izmantojot automašīnas projektiem vai kā aizvietošanas auto uzņēmuma pamatdarbības nodrošināšanai. Tāpat vērojams nemainīgi augsts ienākošā darījumu un atpūtas tūrisma pieprasījums.

«Biznesa klientiem joprojām ir svarīga kvalitātes un cenas attiecība, kā arī reaģēšanas ātrums nestandarta situācijās – uzņēmējdarbības vide paredz īsu reaģēšanas laiku un augstu efektivitāti konkurētspējīgam rezultātam,» stāsta «Sixt» vadītājs Baltijas valstīs Arnis Jaudzems.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto nomas pakalpojumu sniedzējs "Sixt" pagājušajā gadā Baltijā strādāja ar 37,8 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 21% vairāk nekā gadu iepriekš, bet koncerna peļņa pieauga par 49%, sasniedzot 2,4 miljonus eiro, informē uzņēmumā.

Kompānijā atzīmē, ka, neraugoties uz Covid-19 pandēmijas ietekmi, uzņēmums veiksmīgi spēja pielāgot pakalpojumus tirgus izmaiņām, arvien vairāk fokusējoties uz vietējā tirgus korporatīvajiem klientiem un privātpersonām, būtiski samazinot atkarību no ienākošā tūrisma sektora. Tādējādi uzņēmums 2021.gadā spēja palielināt ienākumus visās pamatbiznesa pozīcijās.

Pērn "Sixt" Baltijā strādāja pie infrastruktūras uzlabošanas un procesu pilnveidošanas - veikti uzlabojumi iekšējo sistēmu darbībā, investēti līdzekļi informācijas tehnoloģiju (IT) risinājumu īstenošanā, izveidojot "Sixt Baltics Car Connect" aplikāciju auto nomas korporatīvajiem klientiem un vienotu zvanu centra sistēmu visā Baltijā, kā arī veikti vairāki uzlabojumi pakalpojumu apmaksas procesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Sixt iegādājies uzņēmumu Somijā

Db.lv, 14.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIXT franšīzes turētājs Baltijas valstīs (SIA Transporent) iegādājas Veho Group piederošo Veho Rent Oy Ab. Veho Rent šobrīd darbojas kā neatkarīgs SIXT franšīzes ņēmējs Somijā, savukārt SIA Transporent darbojas kā neatkarīgs SIXT franšīzes ņēmējs visās Baltijas valstīs.

Līdz ar šo darījumu tiek nodrošināta SIXT zīmola nomas piedāvājumu nepārtrauktība, tostarp turpmāka attīstība Somijā sadarbībā ar SIA Transporent.

“Esam priecīgi paziņot par veiksmīgu Veho Rent Oy Ab iegādi, kas atspoguļo mūsu apņemšanos stratēģiski attīstīties Somijā. SIA Transporent, kopš 2010. gada darbojoties kā neatkarīgs SIXT franšīzes partneris, spējis konsolidēto apgrozījumu palielināt līdz 63 miljoniem eiro, bet autoparks pieaudzis līdz vairāk nekā 7000 transportlīdzekļu. Mēs esam pārliecināti, ka saglabāsim stabilu SIXT zīmola klātbūtnes izaugsmi Somijas tirgū, izmantojot abu organizāciju stiprās puses, lai veicinātu inovācijas un uzlabotu vispārējo klientu pieredzi,” norāda SIA Transporent valdes priekšsēdētājs Arnis Jaudzems.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto nomas nodrošinātājs SIXT ir parakstījis sadarbības līgumu ar lidsabiedrību Wizz Air.

Ceļotājiem šī sadarbība ļaus vienkārši un ērti būt mobiliem galamērķos. Kad klienti iegādājas lidmašīnas biļeti, izmantojot Wizz Air tīmekļa vietni vai mobilo lietotni, notiek piekļuve visam SIXT autoparkam galamērķī.

SIXT sola sniegt pasažieriem individuālus piedāvājumus katrā cenu kategorijā.

SIXT un Wizz Air sadarbība ir spēkā visā pasaulē gandrīz visos lidsabiedrības galamērķos 44 valstīs. SIXT kļūs par sadarbības partneri arī Wizz Air programmā Flight Credit.

SIXT ir pārstāvēts aptuveni 110 valstīs visā pasaulē. SIXT grupas gūtie ieņēmumi 2018. gadā bija 2,93 miljardi EUR, un tā ir viena no ienesīgākajām mobilitātes pakalpojumu sniedzējām pasaulē. Grupas mātesuzņēmums SIXT SE kopš 1986. gada ir iekļauts Frankfurtes fondu biržas sarakstā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sixt pērn divkāršojis peļņu

Lelde Petrāne, 21.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto nomas un pilna servisa līzinga uzņēmums Sixt 2013. gadā kāpinājis apgrozījumu par 3% un Baltijā sasniedzis divkāršu peļņas pieaugumu, salīdzinot ar 2012. gada finanšu rādītājiem. Īpaši strauju izaugsmi Sixt sasniedzis īstermiņa auto nomas pakalpojumu jomā, uzrādot 13% pieaugumu Baltijā un 19% – Latvijā, liecina uzņēmuma paziņojums.

Sixt uzņēmumu Baltijā konsolidētais apgrozījums pērn sasniedza 9,71 miljonu eiro, kas ir par 3% lielāks salīdzinājumā ar 2012. gadu. Kopējā uzņēmuma Baltijas valstīs gūtā peļņa auga vairāk nekā divas reizes, sasniedzot 446 tūkstošus eiro. Būtiskāko apgrozījuma daļu visās valstīs nodrošinājusi pilna servisa auto līzinga un autoparku vadības pakalpojumu sniegšana, savukārt Sixt īstermiņa auto nomas pakalpojumu kopējais apgrozījums ir pieaudzis līdz 1,8 miljoniem eiro.

Sixt Latvija savu darbību uzsāka 2010. gadā, kad autoparku vadības uzņēmums Transporent kļuva par Sixt Rent a Car un Sixt Leasing franšīzes partneri Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Uzņēmēji automašīnas izvēlas racionāli

Lelde Petrāne, 30.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmēji, izvēloties uzņēmuma transportu, dod priekšroku ekonomiskiem komercauto, liecina Sixt Leasing veiktie TCO jeb auto dzīves cikla izmaksu aprēķini par 2012. gada aprīlī visvairāk pārdotajiem auto.

Statistikas dati liecina, ka aprīlī visvairāk pārdotie komercklases auto ir Peugeot Bipper (42) un VW Caddy (15). Salīdzinot Peugeot Bipper un VW Caddy auto dzīves cikla izmaksas, secināts, ka 58 LVL (bez PVN) lielo starpību par labu Peugeot Bipper lielākoties veido ikmēneša līzinga maksājums un degvielas izmaksas, kas VW Caddy ir augstākas.

2012. gada aprīlī visvairāk pārdotās automašīnas vieglā komerctransporta klasē ir Peugeot Bipper (42) un VW Caddy (15); ekonomiskajā klasē – Ford Fiesta (9) un Opel Corsa (11); kompaktklasē – VW Golf (37) un Škoda Octavia (25); vidējā klasē VW Passat (22) un Toyota Avensis (25); apvidus klasē – Škoda Yeti (62) un Dacia Duster (28).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sixt iegādājas Renti Plus auto abonēšanas pakalpojumu

Db.lv, 18.07.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais mobilitiātes pakalpojumu sniedzējs “Sixt” Latvijā iegādājies “Renti Plus” automašīnu abonēšanas pakalpojumu.

Darījuma ietvaros “Sixt” ir pārņēmis vairāk nekā simts automašīnas no “Renti Plus” autoparka, saglabājot esošos līguma noteikumus klientiem. Ar šo darījumu “Sixt+” ir nostiprinājis līderību auto abonēšanas pakalpojumu jomā Latvijā.

“Automašīnu abonēšana īsā laika posmā ir piedzīvojusi strauju pieprasījuma kāpumu, iezīmējot jaunu un būtisku soli mobilitātes iespēju paplašināšanā Latvijā,” norāda Arnis Jaudzems, “Sixt” vadītājs Baltijas valstīs.

Nepilna gada laikā, kopš pakalpojums ir pieejams Latvijā, “Sixt+” automašīnu abonēšanas pieprasījums ir strauji audzis un ik mēnesi Latvijā to izvēlas vairāki desmiti jaunu klientu. Auto abonēšanu izvēlas privātpersonas, kā arī mazie, vidējie uzņēmumi, kuriem automašīna ir nepieciešama ilgtermiņā par fiksētu mēneša maksu, saņemot visus ar to saistītos pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas auto nomas un līzinga pakalpojumu sniedzējs Sixt no šodienas Rīgā sācis iznomāt velosipēdus par 70 santīmiem pusstundā vietās, kur savulaik atradās BalticBike nomas velosipēdu novietnes. Savlaik BalticBike iznomāja velosipēdus par 70 santīmiem stundā.

Sixt vadītājs Baltijas valstīs Arnis Jaudzems sarunā ar Nozare.lv atteicās minēt, cik lielas investīcijas ieguldītas šajā projektā, taču norādīja, ka nākamgad plānots velonomas piedāvājumu būtiski paplašināt. Patlaban velosipēdus var iznomāt 12 vietās, un kopumā šogad tiks piedāvāti 130 velosipēdi. Reģistrēties var, zvanot pa tālruni, kā arī izmantojot mobilo aplikāciju. Prezentācijas pasākumā ar aplikācijas palīdzību velosipēdu izdevās iznomāt aptuveni piecās minūtēs.

Transporent jūlijā atkārtotā nomas tiesību izsolē iegādājies nomas tiesības uz pašvaldībai piederošiem zemes gabaliem velosipēdu nomas punktu veidošanai Rīgā. Transporent izsolē bija vienīgais pretendents un nomas tiesības uz deviņiem zemesgabaliem ieguva par 2175 latiem gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Auto abonēšanas pakalpojumu sāk piedāvāt arī SIXT

Db.lv, 12.10.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvēršot pakalpojumu klāstu un stiprinot līdera pozīciju Baltijā, starptautiskais mobilitātes pakalpojumu sniedzējs SIXT ieviesis jaunu automašīnu abonēšanas pakalpojumu SIXT+, kas pieejams Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

SIXT+ sniegs privātpersonām un uzņēmumiem iespēju abonēt automašīnu, veicot fiksētu mēneša maksājumu, un pārtraukt abonementu jebkurā brīdī bez līgumsoda.

“Šobrīd atrodamies dažādu izaicinājumu piepildītā laikā, kad inflācijas dēļ viss kļūst dārgāks, tostarp arī auto tirgus piedzīvo līdz šim nepieredzētas pārmaiņas visā pasaulē. Tā rezultātā līdz pat 20-30% palielinājušās gan jaunu, gan lietotu automašīnu cenas, kā arī to apkopes un uzturēšanas izmaksas. Plānojot jaunas automašīnas iegādi, cilvēki arvien pārdomātāk izvērtē nepieciešamību uzņemties jaunas un ilgstošas finanšu saistības. Automašīnu abonēšana ir viens no veidiem kā iegūt plašas mobilitātes iespējas un visas personīgās automašīnas piedāvātās ērtības, vienlaikus saglabājot kontroli par savu budžetu un ikmēneša maksājumiem,” norāda Arnis Jaudzems, SIXT vadītājs Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Sixt Rent a Car franšīzes partneris pērn uzaudzējis peļņu par 39%

Gunta Kursiša, 30.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Transporent, kas ir Sixt Leasing, Sixt Rent a Car un Sixt Chauffer Frive franšīzes partnere Baltijas valstīs, pērn nopelnīja 106 tūkstošus latu, kas ir par 39% vairāk nekā 2011. gadā, liecina Lursoft dati.

SIA Transporent apgrozījums veidoja 5,1 miljonu latu.

Kopumā uzņēmums 2012.gadā apkalpoja vairāk nekā 1 700 automašīnas. SIA Transprotent vadība raksturo aizvadīto gadu, kā «stabilizācijas gadu».

SIA Transporent izveidots 2005. gadā reorganizācijas rezultātā, nodalot daļu no uzņēmuma SIA Autonams. Kopš 2010. gada vidus SIA Transporent ir Sixt Leasing, Sixt Rent a Car un Sixt Chauffer Frive franšīzes partnere Baltijas valstīs.

Uzņēmuma pamatkapitāls ir 100 tūkst. Ls. Valdē darbojas trīs amatpersonas – valdes priekšsēdētājs Arnis Jaudzems, kā arī valdes locekļi Harijs Briedis un Marats Blate.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sixt Rīgā atklās pašapkalpošanās velonomu

Gunta Kursiša, 12.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu nomas un līzinga pakalpojumu sniedzējs Sixt Rīgā atklās pašapkalpošanās velosipēdu nomu, informē uzņēmuma pārstāvji.

«Sixt velo nomā» būs aptuveni 130 divriteņi, un nomas centri atradīsies Rīgas centrā un galvaspilsētas rajonos.

Velonomas atklāšana gaidāma dažas dienas pirms Rīgas pilsētas svētkiem, 14. augustā.

Sixt Latvija darbību uzsāka 2010. gadā, uzņēmumam Transportent kļūstot par Sixt Rent a Car un Sixt Leasing franšīzes partneri Baltijas valstīs.

Db.lv jau rakstīja, ka a/s Air Baltic Corporation šā gada martā atteicās no pērn noslēgtā zemes nomas līguma par velonomas punktu ierīkošanu un apsaimniekošanu zemesgabalos, tādējādi atsakoties no velonomas pakalpojuma Baltic Bike nodrošināšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sixt nākamgad cer sagaidīt lielāku interesi par pašapkalpošanās velonomu

Gunta Kursiša, 18.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Velonomas pakalpojums Rīgā ir vajadzīgs, un nākamgad tam tiek paredzēts straujš pieprasījuma kāpums. Rīgā un Jūrmalā paredzēts izveidot jaunas divriteņu nomas stacijas, Db.lv pauda SIA Transporent pārstāvji.

Sixt Rent a Car un Sixt Leasing franšīzes partneris Baltijas valstīs Transporent, izmantojot Sixt zīmolu, Latvijā pārņēmis velonomas pakalpojumu pēc tam, kad no tā atteicās airBaltic. Sixt zīmola velosipēdi, izmantojot velosipēdu novietnes uz zemesgabaliem, kur pērn atradās BalticBike nomas velosipēdi, Rīgā nomai pieejami kopš šā gada augusta vidus.

Divu mēnešu laikā velonomas pakalpojumu izmantojuši 500 klienti, kopumā veicot 1500 braucienus. Vidējais brauciena ilgums bija 4,14 stundas, Db.lv stāstīja SIA Transporent pārstāve Anta Lapa. Šādus rādītājus uzņēmums vērtē kā pozitīvus, taču nākamgad cer sagaidīt lielāku interesi, tostarp saistībā ar Rīgā gaidāmajiem kultūras pasākumiem, Rīgai kļūstot par Eiropas kultūras galvaspilsētu. «2014. gadā plānojam strauju pakalpojuma popularitātes pieaugumu, ko veicinās gan Rīgā notiekošie kultūras pasākumi, gan plānotā velo tīkla paplašināšana - šogad divriteņus ir iespējams iznomāt 12 stacijās Rīgas centrā un ārpus tā, bet 2014. gadā piedāvāsim nomāt vairāk nekā 20 stacijās Rīgā un Jūrmalā,» Db.lv pauda A. Lapa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Nomas punktos Rīgas centrā velosipēdi būs pieejami visu ziemu

Lelde Petrāne, 26.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada aktīvajā velosezonā strauji augusi nomas velosipēdu popularitāte un kopējais ar tiem reģistrēto braucienu skaits ir trīskāršojies, sasniedzot nepilnus desmit tūkstošus. Visaktīvāk velo nomas pakalpojumus izmantojuši vietējie iedzīvotāji, kuri veikuši 70% no visiem braucieniem, liecina Sixt velo nomas apkopotie dati. Populārākajos nomas punktos Rīgas centrā velosipēdi būs pieejami visu ziemu.

Vidējais nomas velosipēda lietošanas ilgums ir 3,2 stundas - vietējie iedzīvotāji parasti nomājuši velosipēdu īsākam laika posmam, kamēr ārvalstu viesi bieži vien mēdz iznomāt velosipēdu līdz pat nedēļu ilgam periodam, aktīvi iepazīstot Rīgu, Jūrmalu un pilsētu tuvāko apkārtni. Vairāk nekā 200 velobraucēji šovasar izmantojuši arī iespēju iegādāties velo nomas abonementus, lai visu sezonu regulāri pārvietotos ar velosipēdu.

«Velobraukšanas kultūra Rīgā ir sākusi attīstīties. To veicina gan infrastruktūras pakāpeniska izveide, gan arī pēdējos gados labvēlīgie laika apstākļi, kas ļauj ar velosipēdu brīvi pārvietoties arī gada aukstākajos mēnešos. Šogad pagarināsim velo sezonu, piedāvājot nomas velosipēdus arī ziemas sezonā. Skandināvijas valstu pieredze rāda, ka velobraukšanai vēsāks laiks nav šķērslis,» stāsta Arnis Jaudzems, Sixt vadītājs Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Avis

Lai arī mūsdienu dzīvē automašīna ir neatņemama sastāvdaļa, jo sniedz pārvietošanas iespējas un brīvības sajūtu, tomēr tā var sastādīt arī nozīmīgu daļu no ikdienas izdevumiem. Kā pārvietoties ekonomiskāk un kā, ar mazām izmaiņām ikdienas braukšanas paradumos, radīt ievērojamas ietaupījumu iespējas, uzzini, lasot rakstu!

Auto, kas atbilst tavām vajadzībām

Ja ikdienā ar auto pārvietojas tikai viens cilvēks un netiek pārvadātas lielāku gabarītu mantas, izdevīgāk būs braukt ar nelielu pilsētas auto, kam ir ekonomisks degvielas patēriņš. Visai elastīgs variants ir tā saucamie pilsētas krosoveri, piemēram, Toyota Yaris Cross, kas noderēs piepilsētniekiem ar darbu pilsētā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

SIXT TCO: pieprasītākās vēl aizvien apvidus klases automašīnas

Gunta Kursiša, 28.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iedzīvotāji vēl aizvien visvairāk izvēlēties apvidus klases automašīnas, secinājis Sixt Leasing TCO (total cost of ownership) pēc auto dzīves cikla izmaksu aprēķiniem par 2012. gada martā pārdotākajiem automobiļiem.

Statistikas dati liecina, ka martā visvairāk pārdotākās ir apvidus klases automašīnas Nissan Juke (41) un Dacia Duster (34). Salīdzinot Nissan Juke un Dacia Duster auto dzīves cikla izmaksas, secināts, ka Nissan Juke izmaksas ir par 422,76 Ls (bez pievienotās vērtības nodokļa, PVN) lielākas nekā Dacia Duster, bet starpību lielākoties veido degvielas izmaksas, kuras Nissan Juke ir augstākas, teikts Sixt TCO paziņojumā.

Ekonomiskajā klasē visvairāk pārdotas 12 Ford Fiesta automašīnas un 11 Škoda Fabia, kompaktklasē – 25 Škoda Octavia un 22 VolksWagen (VW) Golf, vidējā klasē 23 VW Passat un 18 Toyota Avensis, vieglā komertransporta klasē 17 Škoda Praktik un 12 Fiat Fiorino.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic sāk sadarboties ar Sixt

Gunta Kursiša, 14.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic sāk sadarbību ar auto nomas uzņēmumu Sixt.

Turpmāk Sixt pakalpojumi tiks iekļauti airBaltic.com interneta veikala pārdoto pakalpojumu klāstā līdzās lidojumu biļetēm, viesnīcu rezervācijām, apdrošināšanai, saulesbrillēm un rozēm lidojuma laikā.

«Sixt izvēlēšanās par sadarbības partneri bija loģisks lēmums, jo uzņēmums piedāvā auto nomas servisu visos 60 airBaltic lidojumu galamērķos,» norāda Mihaels Grimme (Michael Grimme), airBaltic pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents.

Par Sixt pakalpojuma iegādi, tāpat kā par citiem lidsabiedrības interneta veikalā iegādātiem pakalpojumiem, tiks saņemti punkti Baltic Miles lojalitātes programmā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Velosipēdu koplietošanas zīmola «Sixt» vietā Latvijā darbu sāks «Nextbike Latvia», kas nupat ieguvis finansējumu Rīgas domes grantu programmā «Atspēriens».

SIA «Transporent», kas uz franšīzes līguma pamata pārstāv zīmolu «Sixt» un līdz šim piedāvāja arī koplietošanas velosipēdu nomas pakalpojumus, turpinās piedāvāt dažāda veida auto transporta nomu, attīstot un pilnveidojot tieši šo pakalpojumu.

Līdzšinējais «Sixt» velosipēdu nomas struktūras vadītājs un jaunā zīmola «Nextbike Latvia», ko pārstāv uzņēmums SIA «Evlab», vadītājs Mārcis Blumbergs skaidro, ka, atdaloties no līdzšinējā uzņēmuma un veidojot jaunu pakalpojuma sniedzēju, uzsvars tiks likts uz koplietošanas velosipēdu infrastruktūras attīstību.

«Nextbike Latvia» pakalpojumi būs pieejami līdz ar jauno sezonu, paredzams, sākot ar 2020.gada aprīli. Uzņēmuma īpašumā šobrīd ir 150 velosipēdi, un par konkursā «Atspēriens» iegūtajiem līdzekļiem 23 960 eiro apmērā, tiks iegādāti apmēram 45-50 jauni velosipēdi. Jaunie velosipēdi «Smartbike v2.0» atbildīs visjaunākajiem standartiem, savukārt, esošie tiks restaurēti un to slēdzenes tiks nomainītas pret modernākām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Velo nomas punkti šogad kļuvuši agrāk pieejami nekā parasti netipiski siltā laika dēļ.

Jau ziņots, ka pērn velo nomas pakalpojumu punktus no BalticBike pārņēma Eiropas auto nomas un līzinga pakalpojumu sniedzējs Sixt.

Pašlaik ir atvērti pirmie 12 nomas punkti Rīgas centrā un tā tuvākajā apkārtnē ar 130 velosipēdiem. Sākoties aktīvākajai vasaras sezonas daļai, jau maijā velosipēdu skaits tiks palielināts līdz 265, kā arī tiks atvērtas jaunas nomas stacijas Rīgas centrā, Pārdaugavā, Mežaparkā un Jūrmalā. Kopumā šajā vasarā tiks uzstādīti vairāk nekā 20 velo nomas punkti Rīgā un paplašināta nomas darbība, ietverot arī Jūrmalu.

Sixt velo nomā 80% klientu ir Latvijas iedzīvotāji, savukārt, 20% - ārvalstu tūristi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto nomu sektorā Latvijā pērn vērojama izaugsme

BNS, 14.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn Latvijā automašīnu nomu sektorā bijusi izaugsme, aģentūrai BNS pastāstīja Latvijas auto nomu asociācijas (LANA) valdes priekšsēdētājs un automašīnu nomu uzņēmuma Sixt vadītājs Baltijas valstīs Arnis Jaudzems.

Pēc Jaudzema teiktā, gan viņa pārstāvētais uzņēmums Sixt, gan konkurenti pērn piedzīvojuši izaugsmi, taču konkrēti dati vēl nav zināmi.

Kā iemeslus izaugsmei asociācijas valdes priekšsēdētājs nosauca to, ka Latvijā notikuši vairāki lieli pasākumi, kas piesaistījuši ārvalstu viesus, piemēram, Pasaules koru olimpiāde un Rīga kā Eiropas kultūras galvaspilsēta.

Tāpat viņš atzīmēja tādus faktorus, kā izaugsmi tūrismā un biznesa vidē Eiropā, tādējādi uzņēmēji darījuma braucienos izmanto auto nomas pakalpojumus, kā arī stabilitāti pasažieru skaita ziņā lidostā.

Jaudzems arī pastāstīja, ka uz šo gadu raugās pozitīvi, atzīmējot Latvijas prezidentūras Eiropas Padomē pienesumu. «Protams jebkurš notikums kas notiek, ir lielāks pieprasījums, jo viena lieta ir tā redzamā daļa, bet otrs ir - jebkurš pasākums ir arī jāapkalpo un ir ļoti liels apkalpojošais personāls utt., kas protams atstāj pozitīvu ietekmi uz tirgu,» sacīja asociācijas valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Iznomās vairākus zemesgabalus Sixt velosipēdu nomas tīkla paplašināšanai

Lelde Petrāne, 09.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Pilsētas īpašuma komitejas deputāti pirmdien atbalstīja piecu pašvaldībai piederošu zemesgabalu iznomāšanu SIA Transporent (Sixt) velosipēdu nomas staciju izveidošanai, liecina domes sniegtā informācija medijiem.

Uz pieciem gadiem plānots iznomāt 10 kvadrātmetrus lielu zemesgabalu Aleksandra Grīna bulvārī, līdzās Uzvaras parkam, 8 kvadrātmetrus lielu zemesgabalu - Mūkusalas ielā pie Latvijas Nacionālās bibliotēkas, 10 kvadrātmetrus lielu zemesgabalu - Doma laukumā un 20 kvadrātmetrus lielu zemesgabalu Meža prospektā, netālu no Zooloģiskā dārza ieejas.

Savukārt uz 3 gadiem plānots iznomāt 10 kvadrātmetrus lielu zemesgabalu Dzirnavu ielā pie Zaļās ielas.

Galīgais lēmums par zemesgabalu iznomāšanu vēl būs jāpieņem Rīgas domes sēdē.

Pērn Sixt divriteņus bija iespējams iznomāt 12 stacijās Rīgas centrā un ārpus tā. Deviņi nomas punkti patlaban atrodas uz zemesgabaliem, kurus Sixt nomā no pašvaldības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kas ir efektīva un kas ir neefektīva pārdošana? Vai uzņēmuma pārdošanas rezultāti ir maksimāli sasniedzami ar uzņēmuma rīcībā jau esošajiem resursiem? Šos jautājumus droši vien ikdienā sev uzdod gandrīz katrs uzņēmuma vai pārdošanas nodaļas vadītājs.

Ir astoņas galvenās pazīmes, kas liecina, ka pārdošanas nodaļas darbs «klibo»:

  1. «Nezinīša» sindroms

    Pārdošanas nodaļas darbinieki precīzi nepārzina savus darba uzdevumus, kā rezultātā jūsu klients nav ticis apkalpots savlaicīgi vai vispār ir ticis pazaudēts daudzu darba uzdevumu gūzmā.

  2. Izplūdusi kopējā bilde vai informācijas blokāde

    Nav pieejama informācija par potenciālo klientu skaitu un to apstrādes stadijām, ienākošo interesentu avotiem, pieprasītākajiem produktiem, efektīvākajām kampaņām u.c. Šī informācija, kas ir ļoti svarīga jebkuram vadītājam, vai nu vispār nav dabūjama, vai, lai to iegūtu, ir jāpatērē tik daudz laika, ka pa šo laiku dati jau ir paspējuši novecot.

  3. Kontroles šķietamība

    Jūs katru nedēļu saņemat atskaiti par darījumiem, uz kuriem strādā jūsu pārdošanas nodaļas darbinieki, bet katru nedēļu vieni un tie paši potenciālie darījumi un vieni un tie paši statusi? Varbūt bija kādreiz doma pieņemt darbā varenu transporta kontrolieru komandu, kas sekotu līdzi izpildāmajiem darbiem un uzliktu sodu par to, kas nav izdarīts kvalitatīvi vai laicīgi?

  4. Pēteris atvaļinājumā, dzīve ir apstājusies

    Pārdošanas rezultāti ir atkarīgi no konkrētu cilvēku dzīves situācijām.

  5. «Ups» situācijas vai cik pacietīgs ir jūsu klients?

    Vai ir pazīstamas situācijas, kad klients Jānis saņēma jau trešo reizi apsveikumu sieviešu dienā, bet klients John saņēma vēstuli par akciju latviešu valodā un tad, kad tā jau ir beigusies?

    Bez šaubām, tādas mārketinga aktivitātes noteikti pamanīs. Bet cik daudz vēl ir pacietības jūsu klientiem?

  6. «Nejauša» darba procesa imitācija

    It kā visi čakli strādā, bet rezultātu kā nebija, tā arī nav. Rezultātā ir konstatēts, ka tiek notērēts laiks peļņu nenesošajiem projektiem vai potenciālajiem klientiem, tika piedāvāti produkti neīstajai auditorijai, un nauda ir iztērēta neefektīvajām reklāmas kampaņām u.t.t. Vai jūs strādājat, lai izbaudītu procesu vai, tomēr, lai sasniegtu rezultātus?

  7. Katrs sev «mākslinieks»

    Katrs pārdevējs strādā tā, kā viņam ir ērtāk un šķiet labi. Viens pieraksta kladē, otrs datorā. Viens raksta ar pilniem tekstiem, otrs saīsina. Rezultātā, visa klientu datu bāze ar visu komunikācijas vēsturi nav ne tikai saprotama, bet to arī nevar ne apkopot, ne nodot citam cilvēkam.

  8. Ja gribi kafiju ar pienu, nevajag sūtīt mārketingu slaukt govis

    Vai tavs mārketings divas dienas sēdēja, atlasot vajadzīgo mērķauditoriju, sakārtojot e-pastu datubāzi un pēc tam sūtīja katram klientam e-pastus ar jaunu piedāvājumu? Ir laiks aizdomāties, tagad to visu var izdarīt ar dažiem klikšķiem.

Komentāri

Pievienot komentāru