Korejiešu SsangYong ar jaunu sparu meties laist tautās jaunus krosoverus, no kuriem pilsētas kompaktais censonis Tivoli ir ne tikai svaigākais, bet arī iekārojamākais izstrādājums

Jāatgādina, ka pirms pašmāju dižķibeles SsangYong zīmols bija gana labi pazīstams arī Latvijā, par spīti vienkāršajam un, var pat teikt, neglītajam dizainam. Piemēram, 2007./2008. gadā uz tā brīža vispārējās līksmības un šķietamas pārticības fona arī SsangYoung markas apvidniekiem bija savi pircēji. Prieka mirklis gan bija gaužām īss, jo globālās krīzes ietekmē 2009. gadā SsangYong pats stāvēja uz sabrukuma sliekšņa, un diez kā būtu izvērtusies kompānijas tālākā nākotne, ja korejiešu ražotāju nebūtu nopircis indiešu gigants Mahindra & Mahindra Limited.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Ja pircēja uzdevums ir tikt pie salīdzinoši lēta pilsētas auto un akūto vajadzību sarakstā ir priekšpiedziņa, benzīnmotors komplektā ar automātisko pārnesumkārbu, Tivoli ir pareizais pirkums. Vienīgā obligātā prasība, – pircējam jābūt apveltītam ar drosmi pamēģināt kaut ko jaunu. Kas atiecas uz Tivoli dizainu, tas ir kļuvis krietni labāks, nekā bija iepriekšējo gadu SsangYong, piemēram, uz apvidnieka Actyon vai lielā minivena Urodius fona Tivoli ir īsts skaistulis, tomēr Tivoli pilsētiņa Itālijā, no kā aizgūts modeļa nosaukums, gan ir ievērojami skaistāka. No otras puses, Nissan Juke daudzi vēl aizvien uzskata par neglīteni, taču tas nav traucējis tirdzniecības rezultātiem. Pats galvenais, ka tehniski un visādi citādi Tivoli ir tipisks krosoveru saimes produkts, kas apveltīts ar visām vajadzīgām prasmēm un dotumiem, lai sacenstos ar Nissan Juke & Co. Saviem izmēriem tam ir ērts salons četriem pasažieriem. Otrajā rindā varēs bez bailēm ielocīties arī garāka auguma pasažieri, un viņu galvas nedursies griestos. Negaidīti ērti ir priekšējie sēdekļi ar solīdu sānu noturību. Arī 423 litru lielais bagāžas nodalījums ir pieskaitāms pie pozitīvajām īpašībām. Vienīgi cietā plastmasa salona apdarē nav augstākā kaluma. Uz stūres rata uzvilktā ekoāda būs tik slidena, lai pēc vecās šoferu modes pirms brauciena nāktos saspļaut saujās, citādi jau pie pirmā pagrieziena Tivoli stūres rats var izšļukt no rokām. Toties var izvēlēties dažādu krāsu salikumus iekštelpas noformējumam, tostarp par papildu samaksu Tivoli virsbūvi var nokrāsot divos toņos. Šajā gadījumā jumts un sānu spoguļu korpusi tiek nokrāsoti citādi, nekā pārejā virsbūve. Ielūkojoties Tivoli cenas lapā, ir skaidrs, ka nekas uz šīs pasaules nav par velti. Bāzes modeļa cena ir 14 290 eiro, kas ir samērīga, bet ne pati zemākā cena starp savas klases brāļiem.

Visu rakstu Pazīstami nepazīstamais korejietis lasiet 6. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra