Piektās paaudzes Subaru Outback ir saviļņojis daudzus japāņu ražotāja fanus, turklāt ilgi gaidītās dīzeļa laulības ar automātu nav pats lielākais notikums

Pēc tehniskajiem parametriem jaunākais Outback salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi ir nedaudz garāks un platāks, bet riteņu bāze ir palikusi nemainīga. Toties, veicot fundamentālas pārbīdes konstrukcijā un apdares paneļu izvietojumā, Outback iekštelpa ir kļuvusi manāmi lielāka, jo īpaši to var teikt par sagādātajām ērtībām aizmugurējiem pasažieriem. Arī pats bagāžas nodalījums ir izaudzis līdz 559 litriem, ko, nolokot otro sēdekļu rindu, var palielināt līdz 1848 litriem. Būtiski uzsvērt, ka, izmantojot augstas izturības tēraudu un alumīniju, jaunais Outback ir divkāršojis virsbūves izturību pret vērpi, kas tiešā veidā ietekmēs auto stabilitāti un komfortu uz ceļa. Visbeidzot, auto ir kļuvis nesalīdzināmi klusāks.

Subaru Outback pieder to automobiļu kategorijai, ar ko Latvijā var braukt meklēt piedzīvojumus mežā, bet vakarā doties uz teātra izrādi. Bez tam, gudri izmantojot standartā uzstādīto Subaru Symetrical All Wheel Drive (AWD) pilnpiedziņas sistēmu, Outback spēs pārvarēt tādas dubļu vannas un purva dūksnājus, kas ir pa spēkam kārtīgam džipam ar pazeminātajiem pārnesumiem. Kritiskākajos brīžos, kad ar atslēgtu pretbuksēšanas sistēmu nepietiek, var likt lietā X-Mode sistēmu, kas līdz 40 km/h lielam ātrumam salāgos transmisijas, motora un elektronikas vagaru darbu tā, lai Outback spētu izkārpīties no lielākiem mēsliem. Daudzpusīgs auto ar piedzīvojuma meklētāja gēnu, kas ļoti piestāvēs aktīva dzīvesstila indivīdiem.

Plašāk lasiet rakstā Auto, kas neļaus sēdēt mājās piektdienas, 8. maija, laikrakstā Dienas Bizness (15. lpp.)!

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra