Jaunā Volkswagen valde īpašā sapulcē pieņēmusi vairākus stratēģiskus lēmumus, tai skaitā nolemts dīzeļdzinēju stratēģiju pārorientēt uz jaunākajām tehnoloģijām un izstrādāt standartizētas elektriskās sistēmas pasažieru transportlīdzekļiem un vieglajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem, informē uzņēmumā.

Koncerna izpilddirektors Herberts Dīss arī paziņojis, ka ieguldījumu apjoms tiks samazināts par aptuveni vienu miljardu eiro gadā, kā arī tiks paātrināta efektivitātes programmas īstenošana.

Eiropā un Ziemeļamerikā nolemts pēc iespējas ātrāk pāriet uz tikai tādu dīzeļdzinēja piedziņas sistēmu uzstādīšanu, kas aprīkotas ar SCR un AdBlue tehnoloģiju. Transportlīdzekļi ar dīzeļdzinējiem tiks aprīkoti tikai ar videi draudzīgākajām izmešu sistēmām.

Sevi labi pierādījušajai standartizētajai modulārajai platformai MQB būs liels izstrādes atbalsts, kurā Volkswagen Passenger Cars būs atbildīgs par izstrādi visā koncerna tīklā. Uzmanības centrā būs pie elektrotīkla pieslēdzamie hibrīdautomobiļi ar vēl lielāku nobraukumu, sērijveida elektromobiļi ar nobraukumu līdz 300 km, 48 voltu strāvas padeves sistēma (vieglie hibrīdi), kā arī vēl ekonomiskākas dīzeļdzinēja, benzīna dzinēja un CNG dzinēja koncepcijas.

Tiks noteikts jauns standarts attiecībā uz savienojamību un autovadītāja palīgsistēmām.

MEB elektromobiļu būvniecības sistēma izmantošanai kompaktās klases transportlīdzekļos tiks izstrādāta, ņemot vērā pieredzi, kas gūta, izstrādājot pašreizējos automobiļus. Tā būs dažādu zīmolu modulārā sistēma gan pasažieru transportlīdzekļiem, gan vieglajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem, kurā tiks iekļauti arī citu zīmola elektromobiļu projekti. Standartizētā sistēma būs paredzēta visām virsbūves konstrukcijām un virsbūves tipiem, kas ļaus radīt īpaši spilgtas transportlīdzekļu koncepcijas un elektriskajā režīmā nobraukt 250 līdz 500 kilometrus.

Savukārt Volkswagen Phaeton esot iemiesojis zīmola tehnoloģisko kompetenci un ambīcijas jau kopš pirmās paaudzes. Līdz ar to Phaeton nākamā paaudze būs arī nākamās desmitgades flagmanis, tādēļ Volkswagen valde ir pārorientējusi arī pašreizējo projektu. Jaunajam Phaeton būšot tikai elektriskā piedziņa, liels nobraukums, izcila savienojamība, nākamās paaudzes palīgsistēmas, kā arī emocionāls dizains.

«Mēs lieliski apzināmies, ka Volkswagen zīmola nākotnē mēs šīs inovācijas varam ieviest efektīvi tikai tad, ja mums izdosies īstenot mūsu efektivitātes programmu un piešķirt mūsu produktu klāstam jaunu fokusu, » norāda H.Dīss.


 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra