Vācijas autobūves koncerns Volkswagen ceturtdien paziņoja, ka globālais kaitīgo izmešu falsificēšanas skandāls, kurā tas ierauts kopš septembra, nav tikai vienreizējas kļūmes rezultāts, bet tas radies no vairāku kļūdu sērijas, kas aizsākusies jau 2005.gadā.

Preses konferencē, kurā sabiedrība iepazīstināta ar jaunākajiem šī skandāla notikumiem, Volkswagen uzraudzības padomes vadītājs Hanss Dīters Pečs norādīja, ka šīs kļūdas aizsākušās jau 2005.gadā, kad uzņēmums sāka vērienīgu jaunu kampaņu, lai pārdotu dīzeļautomašīnas ASV.

Volkswagen septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Šī programmatūra ieslēdz izmešu kontroli, kad tā konstatē, ka automašīnai tiek veiktas pārbaudes. Kontrole tiek izslēgta, kad automašīna piedalās satiksmē, tādējādi ļaujot tai radīt palielinātu izmešu apjomu.

Tikmēr Volkswagen vadītājs Matiass Millers ceturtdien norādīja, ka uzņēmums šobrīd dara visu iespējamo, lai ierobežotu pašreizējās situācijas ietekmi uz biznesa darbību.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra