Uzlabotais Volkswagen Jetta sedans turpina sēdēt uz diviem krēsliem. Primāri tas būs darba auto, bet, ja kārtīgi uzcirtīsies, ir spējīgs sacensties arī ar Passat sedanu

Jetta ir viens no svarīgākajiem naudas devējiem Volkswagen koncerna naudas kasē, attiecīgi – globāls modelis, kura panākumi tiek acīgi uzpasēti un vērtēti. Piemēram, 2013. gadā Jetta ar 925 tūkst. pārdotām vienībām bija ne tikai Volkswagen, bet arī Volkswagen koncerna populārākais modelis pasaulē. Līdz ar to uzlabojumu drīzāk ir tik daudz, lai atsvaidzinātu nevis pašu auto, bet gan, lai raisītu pircēju interesi doties uz autosalonu to iegādāties. Kā zināms, Rietumeiropā nav sedanu cienītāju, taču, jo tālāk uz Austrumiem, jo vairāk Golf hečbeka vietā uzmanības tiek veltīta Jetta sedanam. Arī Latvijā VW kompaktklases sedana fanu vēl ir gana daudz.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Daudzpusība ir Jetta veiksmes pamatā. Cienījams izskats, ērts salons un milzīgs bagāžas nodalījums. Jāatzīst, ka Jetta renovācijas programmas uzlabojumus nezinātājam būs neiespējami uzminēt. Tās ir tik diskrētas un nepamanāmas, tomēr tādu nav nemaz tik maz. Turpmāk Jetta būs jauns priekšējais bemperis, ar citādu radiatora resti, miglas lukturi – jaunā vietā, turklāt ar elegantāku un Audi stilā veidotu aploci, kā arī par papildsamaksu ir pasūtāmi biksenona lukturi ar LED diožu starmešiem. Nedaudz izmainīta ir aizmugurējo lukturu forma, kas tagad vairāk līdzināsies Audi, nevis VW modeļiem. Visbeidzot jaunajiem lukturiem pielāgota ir aizmugurējā bampera forma. Visādi citādi tā ir visiem labi pazīstamā Jetta. Un vēl – salonā varēs pamanīt Golf 7 multifunkcionālo stūri. Pēc izjūtām – priekšējie krēsli ir kļuvuši ar maķenīt labāku sānu atbalstu nekā iepriekš. Darba zirdziņa statusā jeb Jetta bāzes modelis ar 1.2 TSI benzīnmotoru maksās, sākot no 16 063 eiro. Turpretim, ja gribēsiet nošikot, tad, piemēram, Jetta Comfortline rīcībā būs visa nepieciešamā eksterjera hroma elementu pakotne, motortelpā būs 110 ZS jaudīgais divu litru dīzelis kopā ar robitizēto DSG pārnesumkārbu. Šim modelim papildus piepērkot klāt lielo radionavigācijas sistēmu ar skārienjūtīgo ekrānu, jau pieminētos biksenona lukturus ar LED starmešiem, ādas Vienna salona apdari, kas ietver sporta sēdekļus priekšā ar elektriski regulējamu vadītājam, divjoslu automātisko kondicionētāju Climatronic un vēl dažus sīkus nieciņus, Jetta cena augsti paceltu galvu pārkāps 30 tūkst. eiro robežai.

Visu rakstu Hameleons pēc vajadzības lasiet 17. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra