Atpakaļ no sapņa par viesnīcām un biznesa centru pie ostas darbības...

Uzņēmēji pauž bažas, ka valdības politikas rezultātā vairāki nodokļu balsti valstī kļūs...

Bizness jātur kārtībā pastāvīgi – nevar zināt, kad būs nākamais būvniecības burbulis,...

Enerģētiskās kravas zūd, graudi vēl plusos, kopumā gaida kravu apjomu kritumu; Latvijas...

Varētu šķist, ka galvenais cēlonis dažādu valsts sniegtu vai apmaksātu pakalpojumu reti...

Vēlas beidzot nodrošināt Latvijā pasažieriem kvalitatīvus pārvadājumus...

Uzņēmumiem liek slēgt kontus, meklēt citas bankas vai atdot kredītus; pieļauj, ka...

Krievijas ostu infrastruktūras projekti un Ziemeļu jūras ceļš draud nosmelt kravas Latvijai,...

Viena no vadošajām Eiropas ostu un transporta loģistikas kompānijām Hamburger Hafen und...

Eiropas ostas nākamajos 10 gados grib 48 miljardu eiro lielus ieguldījumus, piektdien...

Iesaistītajiem viedokļi dažādi, bet politiskās gribas trūkst; paliekam iepakaļ Eiropai...

Pagaidām gan maz skaidrības par šī Rail Baltica objekta izveides grafiku...

«Tiem, kam bijis parastais telefons vai tāda nav bijis vispār, tas ir lielāks izaicinājums.»

Esam tikuši ļoti tālu, par Eiropas platuma dzelzceļa (1435 mm) projekta Rail Baltica (RB) nacionālā ieviesēja valsts SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas (EDzL) līdz šim paveikto norāda Agnis Driksna.

Ķīnas valsts uzņēmumi iegādājušies 10% Eiropas konteinerterminālu kapacitātes, trešdien vēsta...

Ja viss ritēs raiti, tad gada beigās vai 2019. gada sākumā sāksies projekta realizācija.

Diemžēl jau no projekta iesākuma nepamet iespaids, ka baltieši ieturējuši pēc neatkarības atgūšanas ieviesto tradīciju savtīgo interešu dēļ visu kaut cik prātīgo kopīgu projektu jomā norakt.

«Tak sen jau visi trīs akcionāri ir vienojušies, ka jebkurš cits būs labāks kā B. Rubesa,» norāda kāds Db.lv avots.

Galvenais faktors degvielas cenu līmenī būs naftas cenu izmaiņas pasaules tirgū.

Vietējie ērtas iepirkšanās veikali top arī Rīgā; rindā nākamās DUS

Populārākās ziņas

Nepalaid garām