Eksperti

Ar pārsteidzīgu lēmumu PTAC izdara "lāča pakalpojumu" iedzīvotājiem

Valdis Vancovičs, “Tele2” valdes priekšsēdētājs, 18.06.2020

Jaunākais izdevums

Latvijā ir valsts institūcijas, kas uzrauga uzņēmumu darbību - viena no tām ir Patērētāju tiesību un aizsardzības centrs (PTAC), kuras nosaukumā ir nepārprotami ietverts tā pamatuzdevums - patērētāju tiesību aizsardzība.

Diemžēl atsevišķos gadījumos pārcentība vai vēlme demonstrēt varu noved pie lēmumiem, kas negatīvi var ietekmēt pašus patērētājus.

Ar nožēlu jāatzīst, ka arī mēs - "Tele2" - šoreiz esam to piedzīvojuši. Trīs mēnešus, palīdzot valstij pārvarēt koronavīrusa radītos sociālekonomiskos apstākļus, mēs klientiem, kuriem bija ierobežotas iespējas izmantot mobilo internetu, dāvājām iespēju lietot interneta pakalpojumus neierobežotā apjomā bez papildu maksas. Klienti to ļoti novērtēja, jo tas bija svarīgi dažādu sadzīves jautājumu risināšanā.

Mēs redzam, ka šobrīd datu patēriņš šajos iepriekš limitētajos tarifu plānos ir palielinājies aptuveni trīs reizes. Tas faktiski nozīmē, ka klientu mobilo sakaru lietošanas paradumi vairs neatbilst viņu iepriekš izvēlētajam tarifu plānam. Nākot pretī klientiem, nolēmām mainīt tarifu plānus, lai arī turpmāk viņi varētu izdevīgi lietot mobilo internetu.

Klientu informēšana ar īsziņu, rēķina, interneta mājas lapas un pašapkalpošanās portāla palīdzību notika vienu mēnesi pirms tarifa plāna izmaiņu stāšanās spēkā, kas ir atbilstoši Elektronisko sakaru likumā noteiktajām prasībām un ar klientu noslēgtajam līgumam. Tarifu plānu galvenā grozījumu būtība - mobilā interneta limita atcelšana tiem tarifu plāniem, kuriem bija ierobežots interneta datu patēriņš, vienlaikus paaugstinot abonēšanas maksu par 2,5 eiro mēnesī.

Atšķirībā no citām tarifu plānu izmaiņu reizēm, šoreiz līgumā tika iekļauts papildu nosacījums - klienti varēja izmantot iespēju saglabāt savus vecos tarifu plānus. Lai to izdarītu, bija vien jānosūta bezmaksas īsziņa operatoram. Šāda iespēja tika sniegta, ņemot vērā koronavīrusa sociālekonomisko ietekmi.

PTAC, saņemot atsevišķu klientu iesniegumus par tarifu plānu izmaiņām, mums atsūtīja jautājumus. Diemžēl, nesagaidot atbildes, PTAC jau publiski sociālajos tīklos un medijos komentēja šīs izmaiņas kā patērētāju interešu aizskārumu. Tas norāda, ka PTAC nav vēlējies noskaidrot lietas būtību un uzdotie jautājumi ir tikai formalitāte.

Šobrīd ir pieņemts pagaidu noregulējums, kas aizliedz uzņēmumam piedāvāt jaunos tarifu plānu noteikumus. Par pārkāpumu tiek uzskatīta "Tele2" pretimnākšana klientiem, līgumā iekļaujot noteikumus, kas sniedz papildu izvēles tiesības saglabāt iepriekšējos tarifu plānu noteikumus. Ja pareizi saprotam iestādes pozīciju, tad PTAC uzskata, ka klientiem ir jādod tikai viena iespēja - piekrist vai nepiekrist līguma grozījumiem, kas faktiski nozīmē pieņemt izmaiņas vai arī lauzt līgumu.

Pēc mobilo sakaru lietošanas apjoma redzam, ka tie klienti, kuriem ir tarifu plāni ar ierobežotu interneta datu pieslēgumu, šobrīd, Covid-19 situācijas ietekmē, būtiski pārtērē viņu tarifu plānā pieejamos mobilos datus. Tas viņiem mēnesī papildu izmaksā aptuveni 10 eiro, bet ir arī gadījumi, kad daudz vairāk. Jaunie tarifu plānu grozījumi tika ieviesti ar mērķi pasargāt klientus no ievērojami lielākiem tēriņiem par mobilā interneta pakalpojumiem, taču šobrīd šo grozījumu piemērošana ir apturēta.

Iespējams kādam var rasties jautājums, vai bez klienta piekrišanas var grozīt līgumu - tarifu plānu. Atbilstoši spēkā esošajiem tiesību aktiem, elektronisko sakaru pakalpojumu abonēšanas līgumu noteikumiem un jau ilgstošai elektronisko sakaru nozares praksei, lietotāja piekrišana nav nepieciešama, lai grozījumi abonēšanas līguma noteikumos stātos spēkā. Līdzīgi noteikumi ir spēkā arī citās Eiropas Savienības valstīs, jo šī regulējuma avots ir Eiropas Savienības direktīva. Pretējā gadījumā operatori nespētu realizēt patstāvīgu vienoto publisko tarifu politiku, kas ir efektīvas mobilo sakaru pakalpojumu konkurences priekšnoteikums.

Esmu par patērētāju tiesību rūpīgu uzraudzīšanu un aktīvu rīcību, ja tiek pārkāpts likums. Taču uzraugošās iestādes rīcībai un lēmumiem jābūt patērētāju intereses patiesi un pēc būtības aizstāvošiem, - tie nedrīkstētu balstīties virspusējā un formālā izvērtējumā, kas atrauts no realitātes. Šajā gadījumā, neizprotot situācijas kontekstu un būtību, PTAC liedz patērētājiem izmantot izdevīgāku iespēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mobilie sakari

Pērn turpināja apbēdināt situācija ar valsts un pašvaldību iepirkumiem

LETA, 01.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn turpināja apbēdināt situācija ar valsts un pašvaldību iepirkumiem, sacīja mobilo sakaru operatora "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs, vērtējot 2019.gada notikumus.

Kompānijas vadītāja vērtējumā 2019.gads "Tele2" bijis veiksmīgs, jo tas turpināja izaugsmi, nostiprinot tirgus pozīcijas. Šobrīd vēl pilna gada finanšu rādītāji nav apkopoti, bet Vancovičs prognozēja, ka gads tiks noslēgts, sasniedzot izvirzītos mērķus.

Tāpat viņš norādīja, ka 2019.gads mobilo sakaru nozarei tika aizvadīts 5G zīmē. Neskatoties uz 5G ienākšanu Latvijā, "Tele2" turpina attīstīt 4G tīklu - gan būvējot jaunas bāzes stacijas, gan palielinot jaudu un kapacitāti esošajām stacijām.

"Esam tikpat kā noslēguši divu gadu projektu, kur "Latvenergo" nodrošinātam maģistrālajam optiskajam tīklam pieslēdzām bāzes stacijas Latvijas reģionu lielākajās pilsētās un stratēģiskajos punktus, kā arī esam noslēguši sadarbību ar "Tet" par Rīgas bāzes staciju pieslēgšanu optiskajam tīklam," stāstīja Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mobilie sakari

Asociācija: Pandēmijas laiks pierādīja mobilo tehnoloģiju nepieciešamību sabiedrībā

LETA, 20.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pandēmijas laiks ir pierādījis, ka mobilās tehnoloģijas ir nepieciešamas un bez tām mūsdienu sabiedrībai ir ārkārtīgi grūti funkcionēt, norāda mobilo sakaru operatora "Tele2" valdes priekšsēdētājs un Latvijas Telekomunikāciju asociācijas valdes loceklis Valdis Vancovičs.

Kā sacīja asociācijas pārstāvis, novērojumi liecina, ka daudzas sabiedrības grupas ir novērtējušas šo tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, lai gan iepriekš tās faktiski nelietoja. Piemēram, seniori, kas atklāja video zvana funkcijas, iepirkšanās un izklaides iespējas digitālajā vidē.

"Lai arī ceram, ka otrajā pusgadā koronavīrusa ietekme mazināsies, mēs esam gatavi dažādiem notikumu attīstības scenārijiem. Apzināmies, ka pandēmija maina sabiedrības ikdienu un ieradumus, ietekmējot ekonomisko situāciju valstī, un tas atsauksies arī uz pieprasījumu pēc dažādiem mobilo sakaru pakalpojumiem," sacīja Vancovičs.

Viņš piebilda, ka nozarē turpinās valdīt ļoti sīva konkurence, ņemot vērā mobilo sakaru operatoru dažādās biznesa stratēģijas un pieejas klientu piesaistē, kā arī demogrāfisko situāciju valstī, kas ietekmē arī nozari. Iepriekš šo demogrāfisko aspektu kompensēja tūrisma un ceļošanas industrija, kas ir piedzīvojusi milzīgu kritumu, piebilda Vancovičs. "Tas būtiski ietekmē operatoru ieņēmumus no viesabonēšanas pakalpojumiem, kā arī priekšapmaksas kartēm," viņš sacīja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS IDX1R, IPAS "Indexo" meitas uzņēmums, kas nākotnē, pēc bankas licences saņemšanas, kļūs par "Indexo" banku, Komercreģistrā ir iesniedzis lūgumu reģistrēt AS IDX1R valdi un padomi jaunā sastāvā.

Izmaiņas paredz, ka par uzņēmuma un nākotnes "Indexo" bankas valdes priekšsēdētāju kļūs Valdis Siksnis. Savukārt, par padomes priekšsēdētāju ievēlēts Valdis Vancovičs.

Tāpat jaunveidojamās "Indexo" bankas valdes locekļi būs Tīna Kukka, kura šobrīd ir bankas projekta licencēšanas vadītāja un vēlāk būs bankas finanšu vadītāja, Vladimirs Bolbats, kurš gādā par bankas privātpersonu pakalpojumu piedāvājuma izstrādi, Gints Ozoliņš, kura kompetence ir tehnoloģiju attīstība, Evija Sloka, kura būs bankas risku vadītāja, Ieva Margeviča, kā bankas mārketinga un komunikācijas vadītāja un Līga Katrīna Kļaviņa, kura būs bankas darbības atbilstības vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” kopējais apgrozījums aizvadītajā gadā palielinājās par 2,5%, salīdzinot ar 2019. gadu, un sasniedza 135,8 miljonus eiro.

Savukārt mobilo sakaru pakalpojumu lietotāju skaits pieaudzis par 2,7%. Vienlaicīgi “Tele2” sasniedza augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē (39%), kas apliecina uzņēmuma darbības efektivitāti.

“Tele2” pērnā gada finanšu rezultāti liecina, ka uzņēmums uzlabojis visus galvenos rādītājus. Uzņēmuma apgrozījums no pamatdarbības pieaudzis par 6,1%, bet EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas) par 6,7%, sasniedzot 53 milj. eiro.

“Aizvadītā gada panākumu pamatā bija uzņēmuma spēja ātri un precīzi pielāgoties jaunajiem apstākļiem, kā arī kāpjošais pieprasījums pēc mobilā mājas interneta,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Lai arī redzam pakalpojumu grupas, kurās ieņēmumi ir būtiski samazinājušies, piemēram, viedierīču tirdzniecība, pakalpojumi viesabonēšanā un priekšapmaksas kartes, telekomunikācijas kā nozari pandēmija skar mazāk, un tā turpina pakāpenisku attīstību.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iedzīvotāju plūsma no Pierīgas uz Rīgas centru sāk atgriezties, liecina mobilo sakaru operatora “Tele2” dati.

Pandēmijas iespaidā aizvadītā gada pavasarī un vasaras sākumā iedzīvotāju plūsma no Rīgas mikrorajoniem un tuvākajām pilsētām uz galvaspilsēta centru bija samazinājusies par aptuveni 50%, bet šobrīd – pēdējo divu mēnešu laikā – kustība uz Rīgas centru ir palielinājusies vidēji par 15%, salīdzinot ar šī gada sākumu.

Kā atzīmē “Tele2” pārstāvji, iespējams, to var skaidrot ar vakcinēšanās pret Covid-19 tempa pieaugumu un to, ka vairāki uzņēmumi ir pilnībā vai daļēji atsākuši savu darbību.

“Līdz ar pandēmijas sākšanos un dažādu ierobežojumu ieviešanu, bija novērojams izteikts cilvēku plūsmas samazinājums uz Rīgas centru. Šobrīd, raugoties uz mūsu mobilo bāzes staciju noslodzes datiem, mēs varam redzēt, ka pakāpeniski cilvēki sāk atgriezties pie tiem ieradumiem, kas bija novērojami, piemēram, pagājušajā vasarā, kad saslimšanas ar Covid-19 samazinājās un Latvijas iedzīvotāji pārvietojās daudz aktīvāk,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Savu artavu dod arī tas, ka darbu atsākušas tirdzniecības vietas un kafejnīcas, un cilvēki labprāt izmanto iespēju apmeklēt publiskas vietas, kas iepriekš bija liegts.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operatora "Tele2" apgrozījums no pamatdarbības šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 10%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, informē uzņēmumā.

Kopējais apgrozījums audzis par 1% un sasniedzis 30,7 milj. eiro. Uzņēmuma EBITDA pirmajā ceturksnī bija 11,7 milj. eiro.

"Tele2" ir audzējis arī klientu pieslēgumu skaitu un saglabājis savu darbības efektivitāti, sasniedzot augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē 38,1%.

"Mums bija labs ceturksnis. Klientu skaits palielinājās par vairāk nekā 7500, savukārt peļņa attiecīgi par 5,4%. Šo rezultātā pamatā bija gan jaunu produktu ieviešana, piemēram, "Tele2 Gudrā televīzija", pēc kuras pieprasījums auga par 70%, gan arī pieprasījums pēc mobilā mājas interneta, kas sevi lieliski apliecinājis šajā piesardzības pasākumu un ierobežojumu laikā. Mēs spējām strādāt ar augstu efektivitāti, pilnībā izmantojot mūsu rīcībā esošos resursus," atzīst "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators “Tele2” ir kļuvis par mīlētāko zīmolu telekomunikāciju nozarē Latvijā, apsteidzot vēsturisko operatoru, kas ilgus gadus šajā topā dominēja.

Līdz ar to “Tele2” ir ne tikai mobilā interneta ātruma līderis un privātpersonu izvēle nr.1 tirgū, bet arī mīlētākais zīmols nozarē.

Kā atzīst “Tele2” vadītājs Valdis Vancovičs, tad šis ir būtisks notikums nozarē, jo mainīt sabiedrības viedokli un attieksmi ir ļoti sarežģīti un laikietilpīgi.

“Šis panākums noteikti ir vairāku gadu mērķtiecīga darba rezultāts, sākot ar kvalitatīva mobilo sakaru tīkla izveidi, klientu apkalpošanas kvalitātes un lojalitātes veicināšanu un beidzot ar pievilcīga zīmola stāsta veidošanu,” atzīst Valdis Vancovičs.

“Atvērtība, uzticamība un elastība – šīs ir trīs mūsu uzņēmuma vērtībām, kuras nav uzrakstītas tikai uz papīra, bet reāli darbojas praksē, un to noteikti sajūt un novērtē ne tikai mūsu darbinieki, bet arī klienti un sabiedrība kopumā. “Tele2” ir zīmols cilvēkiem.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vidējais mobilo datu patēriņš uz vienu SIM karti šī gada pirmajā pusgadā palielinājies par aptuveni 50%, salīdzinot ar 2019. gada pirmo pusgadu, liecina mobilo sakaru operatora "Tele2" dati.

Gadu iepriekš pieaugums bija aptuveni 15% robežās. Šobrīd vidējais datu patēriņš uz vienu SIM karti "Tele2" tīklā ir 15,2 GB.

Straujš vidējais datu patēriņa pieaugums viedtelefonos novērojams sākot ar šī gada sākumu.

Sava ietekme ir koronavīrusa izraisītajiem apstākļiem, bet ne tikai, jo iedzīvotāju paradumi mainās nepārtraukti un digitālajā vidē regulāri parādās arvien jauni piedāvājumi un pakalpojumi, kas atvieglo iedzīvotāju ikdienu un kuru lietošanai nepieciešams mobilais internets.

"Datu patēriņš turpina augt gadu no gada. To mēs redzam gan pēc vidējā datu patēriņa, gan arī bezlimita tarifu plānu pieslēgumu skaita pieauguma. Bezlimita datu plāni šobrīd ir absolūti populārākie," atzīst "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar “Global State of Mobile Experience” jaunākajiem datiem, mobilo sakaru operators “Tele2” nodrošina Latvijā labāko video pārraides kvalitāti viedierīcēs, izmantojot mobilo internetu.

Turklāt “Tele2” šajā rādītājā ir vienīgais uzņēmums no Latvijas, kas iekļuvis pasaules TOP30 vadošo operatoru pulkā.

Saskaņā ar “Ericsson Mobility Report” datiem 66% no pasaules datu plūsmas veido tieši video saturs. Turklāt tiek prognozēts, ka tuvāko gadu laikā tas turpinās strauji palielināties.

“Video popularitāte pandēmijas laikā ir augusi neiedomājamos apmēros, jo strādāšana attālinātā režīmā nav iedomājama bez video zvaniem un video konferencēm, līdzīgi kā mācības, kas ilgu laiku notika attālinātajā režīmā. Turklāt arī ikdienas saziņā ar tuviniekiem un draugiem arvien vairāk dominē video zvani vai video satura pārsūtīšana, nevis tekstuālas ziņas,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu, un ir 108,7 milj. eiro.

Aizvadītajos deviņos mēnešos būtiski ir palielinājies uzņēmuma klientu skaits un šobrīd kopējais pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā pārsniedz jau vienu miljonu.

Kā atzīst uzņēmumā, apgrozījums audzis ne tikai pateicoties pieaugošajam klientu skaitam, bet arī viedierīču pārdošanas apjoma pieaugumam. Šī gada deviņos mēnešos viedierīču apgrozījums palielinājies par vairāk nekā 13%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn.

“Daudzu gadu garumā esam veikuši apjomīgas investīcijas mobilo sakaru tīklā, lai nodrošinātu kvalitatīvus pakalpojumus, dedzīgi strādājuši pie klientu apkalpošanas un lojalitātes programmām, kā arī uzņēmuma zīmola attīstības. Tas šobrīd ļauj uzņēmumam lepoties ne tikai ar atzīstamiem finanšu rādītājiem un to, ka “Tele2” ir lielākais mobilo sakaru operators Latvijā privātpersonu segmentā, bet arī pirmo reizi vēsturē esam kļuvuši par mīlētāko zīmolu nozarē,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro.

Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita pieaugums par 5,7 %, gan arī ieņēmumu pieaugums par 4,4 % no pārdotajām ierīcēm.

Tāpat “Tele2” pirmajā ceturksnī turpināja nozīmīgas investīcijas mobilo sakaru infrastruktūrā un pakalpojumos, ieguldot kopumā aptuveni 4 milj. eiro. Lielākā vērība tika pievērsta 5G tehnoloģijas izvēršanai, un šobrīd tieši “Tele2” 5G tīklam ir plašākais pārklājums Latvijā.

“Ir patīkami, ka klienti mūsu darbu atzinīgi novērtē un arvien vairāk Latvijas iedzīvotāju kā savu mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju izvēles “Tele2”. To apliecina ne tikai mūsu, bet arī SPRK oficiālie dati, ka esam lielākais mobilo sakaru operators, ņemot vērā aktīvo SIM karšu skaitu tīklā jeb tās SIM kartes, ko cilvēki izmanto privātpersonu un biznesa segmentā, t.sk. mobilā mājas interneta rūteros,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operatora "Tele2" neauditētā tīrā peļņa 2019. gadā veidojusi 31,66 miljonus eiro.

"Tele2" aizvadītā gada finanšu rezultāti liecina, ka uzņēmums uzlabojis galvenos finanšu rādītājus. Uzņēmuma apgrozījums no pamatdarbības pieaudzis par 8,1%, bet kopējais apgrozījums – par aptuveni 4%, veidojot 130,5 miljonus eiro.

Palielinājusies arī EBITDA līdz 49,77 miljoniem eiro.

"Pamats tam ir mūsu veiktās investīcijas modernizācijā, kas palielinājās par 93%, kā arī pārdomātā biznesa stratēģija un produktu portfelis. Šogad turpināsim spēcīgu attīstību un rūpēsimies par mobilo sakaru pakalpojumu kvalitāti, investējot ap 10 miljoniem eiro 4G un 5G tīkla izvēršanai – uzstādīsim aptuveni 50 jaunas bāzes stacijas, stiprināsim kapacitāti, pieslēdzot mobilās bāzes stacijas optiskajam tīklam Rīgā, kā arī uzstādīsim modernākas tehnoloģijas bāzes stacijās Latvijas reģionos," stāsta "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājās par 5,1%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedza 36,6 milj. eiro.

Apgrozījums audzis, pateicoties klientu skaita pieaugumam un apgrozījuma pieaugumam no viedierīcēm.

Pārdomātas darbības stratēģijas rezultātā “Tele2” EBITDAal (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas un pēc nomas) pirmajā ceturksnī palielinājusies par 10,1%, sasniedzot 14,6 milj. eiro.

“Sekmīgos darbības rezultātus sasniedzām pateicoties gan efektīvam mūsu darbam, ko apliecina augstākais rentabilitātes rādītājs nozarē (39,9%), gan arī tam, ka pieprasījums pēc mobilajiem sakariem un interneta saglabājas stabils un augošs. Pēdējo gadu notikumi ir mainījuši mūsu paradumus – kā sazināmies ar tuviniekiem, kā iepērkamies un apmaksājam rēķinus, kā strādājam un mācāmies, kā iegūstam jaunāko informāciju. Tas būtiski ietekmējis to, cik aktīvi ikdienā izmantojam mobilos sakarus,” atzīst “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tele2 apgrozījums pirmajā ceturksnī pieaudzis par 15 %

Db.lv, 21.04.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī pieaudzis par 15 %, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo laika periodu, un sasniedzis 42,1 milj. eiro. Apgrozījuma pieaugumu veicināja gan pieaugošais klientu skaits, gan arī ieņēmumu pieaugums no pakalpojumu un viedierīču pārdošanas.

Kā atzīmē “Tele2”, uzņēmums turpināja strādāt ar augstu rentabilitātes rādītāju – 41,5 %, kas apliecina darbības efektivitāti un pārdomāto biznesa stratēģiju.

“Lai arī šī gada pirmajos mēnešos sasniedzām apmierinošus rezultātus, īpaši salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, kad sākās plaša mēroga Krievijas iebrukums Ukrainā un valdīja nenoteiktība un satraukums, uz nākotni tomēr raugāmies piesardzīgi. Inflācijas spiediens ir jūtams, un redzam, ka daļa klientu kļūst apdomīgāki lēmumos, pamatīgāk izvērtē pakalpojumu nepieciešamību, kā arī izvēlas tikai tos produktus, kas ir viņiem vispiemērotākie. Vienlaikus ir novērojama viedierīču tirgus segmentācija un daļa klientu izvēlas arvien dārgākas un jaudīgākas ierīces,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums aizvadītajā gadā sasniedzis 148,7 milj. eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā gadu iepriekš.

Uzņēmums pērn veicis vērienīgas investīcijas, attīstībā ieguldot 12,3 milj. eiro, kas ir par 19% vairāk nekā 2020. gadā. Lielākā daļa no šīm investīcijām tika novirzīta nozīmīgajam “Tele2” pamattīkla modernizācijas projektam, kas ļaus nodrošināt izcilu mobilo datu pārraidi un balss zvanu kvalitāti 4G un 5G tīklos.

Pagājušajā gadā turpināja augt uzņēmuma klientu skaits, un šobrīd kopējais pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā pārsniedz 1 miljonu. Straujš apgrozījuma pieaugums (+15%) bija novērojams no viedierīču pārdošanas.

“Aizvadītais gads uzņēmumam ir bijis sekmīgs, pateicoties gan pārdomātai darbībai un lēmumiem, gan, protams, arī nozares kopējai situācijai, jo pieprasījums pēc mobilajiem sakariem un datu pakalpojumiem pandēmijas laikā bija stabils un augošs,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

Tele2 otrajā ceturksnī palielina klientu skaitu un apgrozījumu

Db.lv, 18.07.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pateicoties veiksmīgai uzņēmuma stratēģijai, arī šī gada otrajā ceturksnī turpināja augt “Tele2” klientu un pieslēgumu skaits – tas palielinājās par vairāk nekā 17 000, salīdzinot ar pērnā gada otro ceturksni. Daudzpakalpojumu uzņēmuma apgrozījums šī gada otrajā ceturksnī pieauga par 11 %, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo laika periodu, un sasniedza 42,6 milj. eiro.

Kā atzīmē “Tele2”, apgrozījums palielinājās, pateicoties gan pieaugošajam klientu skaitam, gan ieņēmumu pieaugumam no viedierīču, kā arī jauno un esošo pakalpojumu pārdošanas. Saglabājot augstu darbības efektivitāti, uzņēmuma EBITDAaL (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas, un pēc nomas) šī gada otrajā ceturksnī bija 18,6 milj. eiro.

“Šī gada otrajā pusgadā turpinājām aktīvi investēt 5G tīklā visā valsts teritorijā, kā arī strādāt pie multipakalpojumu stratēģijas īstenošanas, nodrošinot uzņēmuma nākotnes attīstības potenciālu. “Tele2” investīciju apjoms otrajā ceturksnī bija gandrīz 5 miljoni eiro. Rūpējoties, lai 5G tīkls būtu pieejams pēc iespējas plašākam klientu lokam, šogad uzstādījām gandrīz 150 5G bāzes stacijas un 5G tīkls ir pieejams vairāk nekā 100 apdzīvotās vietās,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

Tele2 tiesā pārsūdzēs PTAC piemēroto sodu

Db.lv, 10.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators “Tele2” vērsīsies tiesā un pārsūdzēs Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) piemēroto sodu 20 000 eiro apmērā par iepriekš plānotajām un PTAC aizliegtajām tarifu plāna izmaiņām.

"Ironiskā kārtā PTAC, ignorējot sociālekonomisko situāciju valstī, ar savu lēmumu ir izdarījis “lāča pakalpojumu” mobilo sakaru lietotājiem, liedzot viņiem iespēju izmantot bezlimita mobilo tarifa plāna pieslēgumu par īpaši izdevīgu cenu. Tieši tādēļ vēršanās tiesā šajā gadījumā vairs nav jautājums par tarifu plāniem, bet gan uzņēmuma goda un cieņas jautājums," uzskata uzņēmumā.

Ar pārsteidzīgu lēmumu PTAC izdara "lāča pakalpojumu" iedzīvotājiem 

Latvijā ir valsts institūcijas, kas uzrauga uzņēmumu darbību - viena no tām...

“PTAC ir rīkojies neprofesionāli, ignorējot nozares regulējumu un koronavīrusa izraisīto apstākļu kopumu. Turklāt no patērētāju interešu skatpunkta šī situācija ir absurda, jo PTAC lēmums aizliegt mainīt tarifu plānus ir bijis uzņēmumam finansiāli izdevīgāks,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Mums arī nebija īpašu ilūziju par PTAC gala lēmumu, tādēļ jau laicīgi sākām gatavoties tiesvedības procesam Latvijā un nepieciešamības gadījumā procesa gaitā lūgsim arī Eiropas Savienības tiesas skaidrojumu, lai pierādītu, ka tarifu plānu grozījumi tika plānoti saskaņā ar spēkā esošo regulējumu.”

“Tele2” uzsver, ka ir sociāli atbildīgs uzņēmums, kas koronavīrusa izraisītās pandēmijas laikā ir sniedzis dažāda veida atbalstu klientiem un atsevišķām sabiedrības grupām aptuveni 9 milj. eiro vērtībā. Tādēļ arī tarifu plāna grozījumi bija plānoti tādi, lai tie būtu draudzīgi klientiem pandēmijas laikā, kad pieprasījums pēc mobilā interneta strauji palielinājies.

“PTAC rīcība ir nodarījusi kaitējumu uzņēmumam un tā reputācijai. PTAC šajā gadījumā visticamāk saskatīja labas publicitātes un sava tēla veidošanas iespējas, par ko liecināja arī viņu steigšus izteiktie apgalvojumi publiskajā telpā, pat nesagaidot skaidrojumu par plānotajām tarifu plānu izmaiņām. Turklāt PTAC gala lēmumu gatavoja pusgadu, kas pārkāpj jebkādus saprātīgus termiņus,” atzīst V.Vancovičs.

Jau ziņots, ka “Tele2” aprīļa beigās informēja savus klientus par izmaiņām tarifu plānos. Tarifu plāna galvenās izmaiņas bija saistītas ar iespēju klientiem lietot bezlimita mobilo internetu, jo koronavīrusa ietekmē datu patēriņš limitētajos tarifu plānos palielinājās aptuveni trīs reizes. “Tele2” pieņēma lēmumu veikt grozījumus šajos tarifu plānos, atceļot datu patēriņa jeb interneta ierobežojumu un nosakot ikmēneša maksas palielinājumu 2,5 eiro apmērā. Atšķirība no citām tarifu plānu izmaiņu reizēm, šoreiz klienti varēja arī izmantot iespēju saglabāt savu veco tarifu plānu. Šo klientiem sniegto iespēju PTAC uzskatīja par pārkāpumu un aizliedza uzņēmumam šādas tarifu plāna izmaiņas veikt.

PTAC 2020. gada 29. maijā pieņēma lēmumu par pagaidu noregulējumu par negodīgas komercprakses izbeigšanu. Lēmumā konstatēts, ka uzņēmums pakalpojumu lielai daļai savu klientu ir pieslēdzis automātiski, nesaņemot patērētāju aktīvi sniegtu gribas izteikumu - apstiprinājumu, tādā veidā pārkāpjot būtisku patērētāju tiesību aizsardzības principu, kurš aizliedz patērētāja klusēšanu izmantot kā piekrišanu kādas preces vai pakalpojuma pasūtīšanai. PTAC secināja, ka tādējādi uzņēmums ir pārkāpis normatīvajos aktos noteiktās patērētāja tiesības un šajā gadījumā patērētājam nav pienākuma pieņemt pakalpojumu un maksāt par to uzņēmuma noteikto maksu. Vienlaikus PTAC secināja, ka īstenotā negodīgā komercprakse būtiski ietekmē patērētāja ekonomisko rīcību, proti, ka patērētājam būs jāmaksā par to, ko viņš nav pasūtījis.

PTAC 4.decembrī pieņēma gala lēmumu piemērojot uzņēmumam soda naudu 20 000 eiro apmērā, ņemot vērā izdarītā pārkāpuma apjomu un iespējamo kaitējumu patērētājiem (informācija par Pakalpojumu nosūtīta plašam patērētāju lokam), raksturu (agresīva, tostarp jebkuros apstākļos agresīva, komercprakse) un ietekmi uz patērētāju tiesiskajām interesēm, kā arī lietā pieņemto lēmumu par pagaidu noregulējumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” šī gada trešajā ceturksnī savā attīstībā investējis 4,5 milj. eiro, kas ir par 133% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā. Savukārt uzņēmuma apgrozījums palielinājies par 4,3% un sasniedzis 44,9 milj. eiro.

Kā informē “Tele2”, apgrozījums palielinājies, pateicoties augošajam klientu un pieslēgumu skaitam tīklā, kas šobrīd pārsniedz jau 1 miljonu, kā arī aktīvai jauno pakalpojumu pārdošanai.

“Klientu skaits turpina augt, apliecinot, ka mobilo sakaru lietotāji atzinīgi novērtē mūsu pakalpojumus un servisa kvalitāti. Lai saglabātu šo pozitīvo tendenci, turpinām veikt vērienīgas investīcijas tīkla modernizācijā un attīstībā. Mēs ne tikai izvēršam 5G tīklu, kas šobrīd pieejams jau 63% Latvijas teritorijas, bet arī vidēji ik dienu modernizējam pa vienai 4G bāzes stacijai, uzstādot modernākas un jaudīgākas iekārtas,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai Covid-19 darba tirgū radītās krīzes apstākļos atbalstītu Latvijas darbspējīgos iedzīvotājus, kas ir darba meklējumos, sociālā kustība "Latvija strādā" sadarbībā ar mobilo sakaru uzņēmumu "Tele2", Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA), Nodarbinātības Valsts aģentūru un 14 darba devējiem aicina piedalīties Tiešsaistes karjeras dienā.

Tiešsaistes karjeras diena notiks 11. maijā plkst. 19:00 sociālajā vietnē Facebook. Vairāk: www.latvijastrada.lv un www.facebook.com/LatvijaStrada

"Pēc "Tele2" iniciatīvas kustība "Latvija strādā" tika izveidota 2018. gadā ar mērķi uzrunāt ārvalstīs strādājošos Latvijas valstspiederīgos atgriezties un strādāt Latvijā. 2020. gadā Covid-19 izraisīto izaicinājumu rezultātā kustība "Latvija strādā" paplašina savu darbību, caur vienotu platformu un aktivitāšu kopumu nodrošinot darba devējiem iespēju uzrunāt potenciālos darbiniekus Latvijā un ārvalstīs, savukārt darba ņēmējiem - atrast savu darbavietu," stāsta "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Noskaidrots, kuram Latvijā ir visātrākais mobilā interneta lejupielādes ātrums

Db.lv, 07.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) katru gadu visā Latvijā veic mērījumus, lai noskaidrotu mobilo sakaru kvalitāti. Jaunākie oficiālie mērījumu dati liecina, ka ceturto gadu pēc kārtas ātrāko mobilā interneta lejupielādes ātrumu Latvijā saviem klientiem nodrošina mobilo sakaru operators "Tele2", vidējam lejupielādes ātrumam sasniedzot 48,41 Mbit/s, bet maksimālajam – 150 Mbit/s.

"LMT" tīklā vidējais mobilā interneta lejupielādes ātrums ir 32,63 Mbit/s, bet maksimālais 122 Mbit/s, savukārt "Bite Latvija" tīklā mobilā interneta lejupielādes ātrums ir 28,86 Mbit/s, bet maksimālais 118 Mbit/s.

SPRK mērījumi, kas visa gada garumā veikti 1200 dažādās vietās visā Latvijas teritorijā, arī atklāj, ka "Tele2" nodrošina vidēji ātrāko mobilā interneta lejupielādes ātrumu 98 Latvijas novados un 8 no 9 Latvijas lielajām pilsētām.

"Četru gadu laikā mūsu vidējo lejupielādes ātrumu esam palielinājuši par 75% – no 27,5 Mbit/s 2016. gadā līdz 48,41 Mbit/s 2019. gadā. Pēdējo 5 gadu laikā mēs savā tīkla attīstībā esam investējuši aptuveni 60 milj. eiro un arī šogad investēsim vairākus miljonus eiro 4G tīkla izvēršanai visā valsts teritorijā," informē "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators “Tele2” šogad plāno 5G stacijas uzstādīt vēl 13 Latvijas pilsētās: Ventspilī, Salaspilī, Baložos, Liepājā, Cēsīs, Kuldīgā, Mārupē, Ogrē, Jēkabpilī, Saldū, Talsos, Carnikavā un Olainē.

Tāpat 5G pārklājums tiks paplašināts vietās, kur jau šobrīd tas bija pieejams – Rīgā, Daugavpilī, Jūrmalā un Valmierā.

“Aizvadītajā pusotrā gadā mēs 5G bāzes stacijas uzstādījām septiņās Latvijas pilsētās un šogad mūsu plānos ir 5G tīklu jau izvērst līdz tādam līmenim, lai šīs tehnoloģijas bāzes stacijas atrastos jau 20 Latvijas pilsētās vai to tuvumā,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “5G tehnoloģijas ieviešanā mēs sadarbojamies ar tehnoloģiju kompāniju “Nokia”, kura palīdz mums arī pamattīkla modernizācijas darbos, kas ir pēdējo gadu vērienīgākais projekts Latvijā ar mērķi nodrošināt izcilu datu pārraides un balss zvanu kvalitāti.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tele2 klientu skaits palielinājies par 4,3 %

Db.lv, 30.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmuma “Tele2” neauditētie 2023. gada finanšu dati liecina, ka tā apgrozījums, salīdzinot ar 2022. gadu, palielinājies par 9,5 % un sasniedzis 176,4 milj. eiro. Savukārt investīciju apjoms tīkla un pakalpojumu attīstībā bija 19,3 milj. eiro, kas ir par 12,8 % vairāk nekā gadu iepriekš.

Kā atzīst uzņēmumā, apgrozījums audzis pateicoties nozīmīgam pieslēgumu skaita pieaugumam “Tele2” tīklā par 4,3 %, kā arī dēļ apgrozījuma pieauguma no pamatpakalpojumu un ierīču pārdošanas.

“Aizvadītā gada finanšu rezultāti liecina par izaugsmes turpināšanos, ko esam panākuši ar aktīvu un pārdomātu darbu pie saviem produktiem un pakalpojumiem, kā arī piesaistot jaunus klientus. Esmu priecīgs, ka nu jau vairākus gadus “Tele2” ir privātpersonu izvēle numur viens un tieši pie “Tele2” ar savu numuru pārnāk visvairāk klientu, salīdzinot ar citiem operatoriem,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. Viņš piebilst, ka: “apjomīgas investīcijas veicām mobilo sakaru tīkla attīstībā un šobrīd jau aptuveni 70 % Latvijas teritorijas ir pieejama “Tele2” 5G tehnoloģija, kā arī lielu vērību pievērsām klientu apkalpošanas attīstībai digitālajā vidē. To mūsu klienti novērtē, proti, “Tele2” tika atzīts par mīlētāko zīmolu nozarē “Baltic Brand Forum” ietvaros, kā arī par klientu servisa līderi “Dive group” veiktajā telekomunikāciju nozares pētījumā.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ieguldījumu pārvaldes sabiedrība "Indexo" ir palielinājusi pamatkapitālu līdz 3 miljoniem eiro. Investīcijas piesaistītas, jo "Indexo" pārvaldīto aktīvu vērtība tuvojas 200 miljoniem eiro, kas ir likumā noteikta robeža augstākām kapitāla prasībām.

"Indexo" kopš dibināšanas ir bijis visstraujāk augošais Latvijas pensiju tirgus dalībnieks, un jaunais kapitāla apjoms ļaus turpināt uzņēmuma veiksmes stāstu.

"Šī ir pirmā pamatkapitāla palielināšana kopš "Indexo" licences saņemšanas. "Indexo" divarpus gadu laikā ir izveidojis spilgtu zīmolu, veiksmīgu biznesa modeli, uzticīgu klientu loku un biznesa kultūru, kas balstīta cīņā par labāku finanšu vidi Latvijā. Investori "Indexo" akcijas iegādājās par cenu, kas novērtē uzņēmumu 10 miljonu eiro vērtībā pirms kapitāla piesaistes - tas apliecina ticību gan "Indexo" sasniegtajam, gan spēcīgam izaugsmes potenciālam," saka Valdis Siksnis, "Indexo" valdes priekšsēdētājs un viens no dibinātājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Ar inovatīvu 3. pensiju līmeņa risinājumu Indexo provocēs konkurenci tirgū

Db.lv, 22.04.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai provocētu konkurenci tirgū un novērstu 3.pensiju līmeņa trūkumus, ieguldījumu pārvaldes sabiedrība Indexo ievieš inovatīvu risinājumu, kas apvieno robotizētu ieguldīšanas pieeju, ieguldījumu indeksu fondos un zemas izmaksas.

“3. pensiju līmenī faktiski iemaksas veic mazāk nekā katrs piektais strādājošais. Vidējais uzkrājums ir zem diviem tūkstošiem eiro. Zemā klientu interese ir skaidrojama ar to, ka līdz šim peļņas rādītāji ir bijuši nožēlojami. Indexo mērķis ir novērst 3. pensiju līmeņa trūkumus, provocēt konkurenci tirgū un piedāvāt klientiem daudz pievilcīgāku, Latvijā līdz šim nebijušu risinājumu,” saka Valdis Siksnis, Indexo līdzdibinātājs.

Pēc Indexo aprēķiniem 3. pensiju līmenis pēdējās desmitgades laikā pelnījis vien ap 2,1 % gadā. Tas ir ārkārtīgi maz, jo pasaules attīstīto valstu akciju tirgus šajā periodā ir pelnījis ap 10,9 % gadā, bet arī konservatīvais eiro nominētu investīciju kategorijas obligāciju tirgus pelnījis 3,9 % gadā. Rezultātā Latvijas pensiju fondi saviem klientiem ir nopelnījuši vien 76 miljonus eiro, kamēr potenciālā peļņa varēja būt daudz lielāka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pensiju pārvaldītāja IPAS “Indexo” akcionāri 24.martā kārtējā akcionāru sapulcē vienbalsīgi atbalstīja apjomīgu lēmumu kopumu, kas nepieciešams, lai īstenotu Indexo akciju sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO jeb Initial Public Offering), kas plānots šī gada otrā ceturkšņa beigās.

Līdztekus uzņēmuma akcionāri ievēlēja jaunu uzņēmuma padomi un apstiprināja revīzijas komiteju.

Indexo jaunajā padomē, kas veidota ar mērķi uzraudzīt un atbalstīt IPO īstenošanu un jaunas bankas izveidi, strādās līdzšinējie padomes locekļi Valdis Vancovičs, Toms Kreicbergs, Renāts Lokomets un Svens Dinsdorfs, kā arī jauna padomes locekle būs Tīna Kukka.

Indexo pērn guvis 220 700 eiro peļņu 

Ieguldījumu pārvaldes sabiedrība "Indexo" pagājušajā gadā guvusi 220 700 eiro peļņu pretstatā...

T. Kukka padomi papildinās arī ar komercbanku vadības ekspertīzi – viņa ir bijusi gan ilggadēja AS “Swedbank” valdes locekle, gan AS “Luminor Bank” pārmaiņu vadības biroja vadītāja.

Savukārt, Indexo revīzijas komitejā strādās S. Dinsdorfs, R. Lokomets un neatkarīgā komitejas locekle Ieva Jāgere.

Indexo akcionāri atbalstīja būtisku lēmumu kopumu, kas ietver IPO plānu apstiprināšanu, nepieciešamo uzņēmuma statūtu grozījumu un statūtu jaunās redakcijas apstiprināšanu, jauna padomes sastāva vēlēšanas, Revīzijas komitejas, Dividenžu politikas, pamatkapitāla palielināšanas apstiprināšanu, kā arī akcionāru pirmtiesību atcelšanu un virkni citu lēmumu, kas vajadzīgi IPO īstenošanai.

“Šodienas akcionāru lēmumi ir svarīgs solis, kas mums ļauj pāriet uz nākamo IPO procesa sagatavošanās posmu, kurā būtiskākie uzdevumi būs IPO prospekta saskaņošana ar tirgus regulatoriem, kā arī jau uzsāksim aktīvu investoru uzrunāšanu. Savukārt, jaunā padome un revīzijas komiteja ar dziļām zināšanām un pieredzi ir kritiski svarīgi pārvaldības elementi, kas nodrošinās gan veiksmīgu mūsu biznesa mērķu sasniegšanu, gan investoru interešu uzraudzību. Vēlos arī pateikties Edgaram Zālītim un Aleksejam Prokofejam par nozīmīgo ieguldījumu Indexo līdzšinējā izaugsmē,” saka Valdis Siksnis, Indexo Valdes priekšsēdētājs un viens no dibinātājiem.

“Karš Ukrainā var ietekmēt precīzu IPO laiku, taču šobrīd mēs sekmīgi virzāmies pēc sākotnējā plāna IPO īstenot otrā ceturkšņa nogalē,” turpina V. Siksnis.

Indexo IPO mērķis ir piesaistīt investīcijas, lai dibinātu banku papildus jau esošajai pensiju uzkrājuma pārvaldīšanai. Šī gada laikā Indexo iesniegs pieteikumu komercbankas licences saņemšanai un cer līdz gada beigām saņemt licenci, lai drīz pēc tam pakāpeniski sāktu ieviest bankas pakalpojumus.

Kā ziņots iepriekš, pēc IPO Indexo akcijas plānots kotēt Regulētajā tirgū Nasdaq Rīga biržas Baltijas oficiālajā sarakstā. Detalizēta informācija par plānoto akciju kotāciju tiks atspoguļota IPO prospektā, kas tuvāko mēnešu laikā tiks iesniegts apstiprināšanai Finanšu un kapitāla tirgus komisijā (FKTK).

Jau vairāk nekā 70 tūkstoši klientu ir uzticējuši Indexo savu pensijas uzkrājumu, kopējam pensiju apjomam pārvaldībā sasniedzot aptuveni 480 miljonus eiro.

Indexo 2017. gadā izveidoja vairāk nekā 30 Latvijā pazīstami uzņēmēji un vadītāji ar mērķi Latvijas pensiju tirgū ieviest jaunākās pieejas aktīvu pārvaldē. INDEXO vērtības ir inovācija, darbības caurskatāmība un atklātība, kā arī spēcīgi biznesa rādītāji, kas veido pamatu nākotnes izaugsmei.

Komentāri

Pievienot komentāru