Izrādās, ka sievietes nav vienīgās, kurām tīk seksīga apakšveļa. To atklājis kāds Austrālijas zīmols un tā ražojumus jau lieto vairāku desmitu valstu iedzīvotāji, vēsta The Independent.

Austrālijas zīmola Homme Mystere pirmsākumi meklējami 2008. gadā, taču tikai nesen tas uzsācis tirdzniecību internetā. Un kopš šī brīža piesaistījis pircējus no 30 valstīm, ieskaitot Krieviju, Kanādu un Ameriku.

Galvenā motivācija uzsākt biznesu esot bijusi vēlme radīt abiem dzimumiem līdzvērtīgu piedāvājumu, jo līdz šim sieviešu apakšveļas klāsts bijis krietni plašāks nekā vīriešiem domātais.

Mazumtirgotāja produktu piedāvājums ir diezgan plašs un ietver pat speciāli vīriešiem izstrādātus krūšturus. Visi apģērba gabali izskatās kā sieviešu apakšveļa, bet īpaši pielāgota vīrieša ķermenim.

HommeMystere savu klientu raksturo šādi: «Vīrietis, precējies un vecāks par 40 gadiem. Un viņa gaume ir nevainojama.»

Neskatoties uz to, ka lielākajai daļai sabiedrības pirmā doma, ieraugot šādu preci, esot - tā domāta homoseksuāli orientētiem cilvēkiem, izrādās tā nebūt nav. Zīmola veikts pētījums apliecina, ka 90% klientu ir ar tradicionālu seksuālo orientāciju. Arī savās reklāmās zīmols uzsver vīrieti kopā ar sievieti.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra