Atpūta

Piedāvā iespēju kļūt par elektrokartingu halles līdzīpašnieku

Lelde Petrāne, 23.05.2016

Jaunākais izdevums

Elektrokartingu izklaides pakalpojumu sniedzējs SIA BSR Liepāja 30.jūnijā Liepājā plāno atklāt elektrokartinga halli, un katram piedāvā iespēju kļūt par jaunās elektrokartingu halles līdzīpašnieku, pavēstīja Blue Shock Race preses pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Blue Shock Race vietnē Bezrindas.lv sācis iepriekšpārdošanas biļešu tirdzniecību, un starp visiem biļešu pircējiem tiks izvēlēts viens, kurš saņems dāvinājumu no uzņēmuma īpašnieka Arta Daugina - 1% daļu SIA BSR Liepāja.

«Iepriekšpārdošanas jeb PreOrder biļete ir unikāls pirkums pirms Liepājas Blue Shock Race kartingu halles atvēršanas. Tā dod vairākas priekšrocības, kas netiks piemērotas nevienam biļešu īpašniekam pēc kartingu halles atvēršanas, turklāt visi biļešu ieņēmumi tiks novirzīti halles izveidē un attīstībā,» stāsta BSR Liepāja īpašnieks A. Daugins.

BSR Liepāja Liepājas elektrokartingu hallē varēs braukt ar pieaugušajiem paredzētiem elektrokartingiem, un iespēja regulēt sēdekļa pozīciju ļaus pilnvērtīgi sacensties arī bērniem aptuveni no 10 gadu vecuma, kuru auguma garums pārsniedz 130 cm.

SIA Blue Shock Race dibināta 2014.gadā, un tā nodarbojas ar elektrokartingu ražošanu un paralēli uzņēmums attīstījis izklaides pakalpojumu sniegšanu. Patlaban Rīgā, tirdzniecības centrā Riga Plaza jau darbojas bērnu elektrorallija pasaule Blue Shock Race KidsZone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Papildināta ar FOTO: Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu hallē gada laikā ieguldīti 100 tūkstoši eiro un mainīta cenu politika

Lelde Petrāne, 22.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms gada tirdzniecības centrā Riga Plaza tika atvērta bērnu elektrokartingu halle Blue Shock Race KidsZone. Finansiālais ieguldījums Rīgas halles izveidē un uzturēšanā gada laikā sasniedzis apmēram 100 tūkstošus eiro, biznesa portālam db.lv stāsta Rīgas halles vadītājs Niks Jansons.

Rīgas halle ir prototips, kurā reālajā dzīvē testētas visas Blue Shock Race komandas idejas. Šobrīd Rīgas hallē strādā 8 darbinieki.

«Joprojām turpinām ieguldīt līdzekļus, lai arvien uzlabotu halles darbību, tomēr lielākais ieguldījums noteikti ir bijis laiks. Ieguldītais laiks halles izveidē un attīstībā ir neaprakstāms. Arī šobrīd joprojām attīstāmies un uzlabojam darbības procesu. Šis gads ir bijis saspringts, tomēr notikumiem bagāts,» skaidro N. Jansons.

Pieprasītākais un līdz ar to arī ienesīgākais pakalpojums ir elektrokartings, tomēr arvien biežāk cilvēki izvēloties arī dzimšanas dienas svinību organizēšanas pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paziņoti Ekonomikas ministrijas un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) rīkotā konkursa Eksporta un inovācijas balva 2015 laureāti

Šogad tika iesniegti 105 pieteikumi no uzņēmumiem visā Latvijā. No tiem žūrijas komisija atlasīja un konkursa otrajā kārtā virzīja 32 uzņēmumus.

Šogad titulu Eksporta čempions saņēma Rīgas Stradiņa universitāte.

Kategorijā Eksportspējīgākais komersants lielo un vidējo komercsabiedrību grupā pirmo vietu ieguva SIA Livonia Print. Otro vietu ieguva SIA Atea Global Services un i/k Rešetilovs un Co. Par Eksportspējīgāko komersantu mazo komercsabiedrību grupā tika atzīts SIA D Dupleks. Otro vietu ieguva SIA Infogram, bet trešo – SIA Glamoralle. Kategorijā Importa aizstājējprodukts pirmo vietu ieguva SIA Milzu! graudaugu pārslas, otro vietu SIA Linum Color beices Paint Eco, trešo – SIA Lat Eko Food biezeņi bērniem Rūdolfs. Par Inovatīvāko produktu tika atzīts a/s SAF Tehnika mikroviļņu spektra analizators Spectrum Compact. Otro vietu ieguva SIA Vizulo āra gaismekļu produktu līnija Vizulo Stork, bet trešo – SIA Blue Shock Race elektrokartingi. Kategorijā Rūpnieciskais dizains pirmo vietu piešķīra SIA Velo Sock velosipēdu pārsegiem iekštelpām, otro vietu SIA Shaman Inventions transformējamam bērnu velosipēdam Leg&Go, bet trešo vietu – SIA Dizaina papīrlietas ādas dienasgrāmatai Flux Book, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Bērnu pasaule 3. stāvā svētdien durvis vēra Baltijā lielākā elektrokartingu halle Blue Shock Race (BSR), informē halles īpašnieki.

Pēc pirmās halles atklāšanas Liepājā, nākamā tika ierīkota tirdzniecības centrā Rīga Plaza, taču šā gada aprīlī tā tika slēgta. «Pēc vairākiem tehnikas uzlabošanas un piedāvāto pakalpojumu pilnveidošanas gadiem šobrīd viss ir vēl nopietnāk un jaudīgāk, un mūsu plānos ir nest BSR vārdu tālu aiz Latvijas robežām. Jau drīzumā Liepājā ražotie elektrokartingi būs pieejami arī Vācijas un Dubaijas iedzīvotājiem, un mēs ticam, ka elektriskie auto patiešām ir pasaules nākotne,» komentē BSR īpašnieks Artis Daugins.

Db.lv jau rakstīja, ka šobrīd projektā ir investēti 200 tūkstoši eiro, bet plānots, ka līdz 2017. gada beigām investīciju apjoms sasniegs gandrīz 300 tūkstošus eiro. «Tā ir vienlaikus mūsu produktu prezentācijas halle un bizness pats par sevi,» uzsver dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Liepājā tapis Digitālo inovāciju parks

Anda Asere, 28.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā mērķis ir apvienot informācijas tehnoloģiju speciālistus un izglītot sabiedrību, ilgtermiņā mērķējot attīstīt uzņēmējdarbību, radīt jaunas darbavietas un samazināt bezdarbu.

Tāpat iecerēts uzlabot sabiedrības digitālās prasmes, palīdzēt IT speciālistiem sākt un turpināt izaugsmi, kā arī rast iespējas attīstīties inovatīviem IT uzņēmumiem Liepājā.

Digitālo inovāciju parku dibinājusi Liepājas pašvaldība, Liepājas speciālā ekonomiskā zona, "UPB" un "Sense Media". Pirms parka izveides pašvaldība veica IT uzņēmumu aptauju, tikās ar tiem. Diskutējot par to, kādi izaicinājumi ir kompānijām, visi norādīja uz speciālistu trūkumu, kas ir šķērslis izaugsmei. "Ja trūks darbinieku, mazi uzņēmumi nekad nekļūs par lieliem. Tāpēc Digitālo inovāciju parka prioritāte ir nodrošināt profesionāļus ar piekļuvi zināšanām, prasmēm, iespējām," tā Agate Ambulte, Digitālo inovāciju parka vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Olimpia" aprīļa sākumā, cerot uz Covid-19 izplatības ievērojamu samazināšanos, tiek plānots atvērt ģimenes izklaides un atrakciju parku "Adventica".

Vairāk nekā 2000 kvadrātmetru lielajā parkā būs 9 tematiskās izklaides zonas, telpas dzimšanas dienu svinībām, bērnu elektrokartingi un vecāku atpūtas zona. Tirdzniecības centra atjaunoto augšējo stāvu plānots pabeigt pēc Lieldienām.

"Ar nepacietību gaidām laiku, kad atkal varēsim droši pulcēties un baudīt izklaides viens otra lokā. Atrakciju parks "Adventica" par savu mājvietu Latvijā ir izraudzījis tirdzniecība centru "Olimpia", jo esam atraduši kopīgu valodu caur atpūtas, izklaides un aktīvā dzīvesveida mīlestību. Redzam, ka "Olimpia" veidojās veselīga dzīvesveida piekritēju komūna, un vēlamies būt daļa no tās," stāsta "Adventica" atrakciju parka pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru