Atpūta

Piektdienas intervija ar Pica Rīga līdzīpašnieci Evu Brodu – Bērziņu

Lelde Petrāne, 19.08.2016

Jaunākais izdevums

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Pica Rīga līdzīpašniece Eva Broda – Bērziņa.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Neskatoties uz to, ka ēdināšanas jomā iepriekš nekad nebiju strādājusi, es vienmēr esmu zinājusi, ko vēlos sagaidīt no laba restorāna - zinošu un prasmīgu personālu, sezonālu ēdienkarti, mājīgu atmosfēru, pārdomātu dzērienu karti un dažādus sīkumus, kas spēj mani pārsteigt un justies īpašai.

-Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto nozari un Latvijas valsti kopumā?

Mani iepriecina tas, ka ne tikai Rīgā, bet arī mazpilsētās ir atvērti daudz un dažādi restorāni, kafejnīcas un bāri. Prieks, ka īpašnieki īpaši piedomā pie interjera dizaina un ēdienkartes. Brīvdienās bieži kopā ar vīru aizbraucam pusdienās uz restorāniem, kas atrodas Kuldīgā, Cēsīs vai Tērvetē. Mūsu ikdienu krāsaināku padara dažādas gastronomiskās performances, piemēram, Gundegas Skudriņas rīkotie vakariņu cikli Gadalaiki.

Man no tiesas ir žēl, ka daudzi cilvēki nevar finansiāli atļauties baudīt šos gastronomiskos priekus.

-Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto uzņēmumu?

Iepriecina, ka ar katru dienu mēs augam, attīstāmies un palielinās pastāvīgo klientu skaits. Prieks, ka lielākā daļa jauno klientu apmeklē mūs pēc ieteikumiem, kad cilvēki pagaršo un iesaka tālāk saviem draugiem un paziņām.

Diemžēl daudzi cilvēki domā, ka picas ir neveselīgas, taču varu apgalvot pretējo – ja picas tiek gatavotas no labiem un augstvērtīgiem produktiem, tad ir cita garša un vērtība. Pārsvarā izmantojam vietējos produktus, zinām katra produkta izcelsmi.

-Kas Jums ir šā brīža lielākā aktualitāte?

Tuvākajā laikā plānojam atvērt Pica Rīga picas restorānu.

-Vai Jūs un Jūsu pārstāvēto uzņēmumu var atrast interneta sociālajos tīklos? Kāpēc – jā vai nē?

Jā, var! Virtuālā vide mums ir ļoti aktuāls kanāls, lai mēs varam sasniegt mūsu mērķauditoriju, jo pagaidām picas piegādājām tikai pasūtījumiem.

- Atklājiet savu labāko un sliktāko īpašību?

Labākā īpašība ir mērķtiecība! Sliktākā īpašība ir nepacietība, es nekad neesmu varējusi sagaidīt Ziemassvētku vakaru un savu dzimšanas dienu, vienmēr gribu dāvanas no saviem mīļajiem saņemt jau iepriekšējā dienā…

- Ko jūs noteikti tuvāko piecu gadu laikā gribētu sasniegt/izdarīt?

Galvenais mērķis ir nostabilizēt uzņēmumu. Noteikti gribētu vairāk laika pavadīt kopā ar ģimeni un ceļot. Esmu sarakstījusi ceļojuma plānu līdz saviem 99 gadiem, ceru, ka paspēšu visu izbraukāt!

- Kas jāņem vērā cilvēkam, kurš vēlas strādāt Jūsu pārstāvētajā uzņēmumā?

Cilvēkam ir jāmīl tas, ko viņš dara. Mēs neesam liels kolektīvs, tāpēc gribam, lai visi darbinieki strādā uz visiem 100%. Darbiniekiem ir jābūt profesionāļiem savā jomā, jātic tam, ko dara, jāprot augt un attīstīties.

- Pastāstiet par savu ceļu uz pašreizējo amatu un to, kāds bija Jūsu pirmais darbs?

Mans pirmais darbs bija žurnālā Sievietes Pasaule, strādāju par reklāmas menedžeri un žurnālisti. Kā tagad atceros alga bija 20 lati, bet iegūtā pieredze bija nenovērtējama: jauni kontakti, iemācījos komunicēt ar klientiem, taču svarīgākais bija tas, ka ieguvu pirmo ierakstu savā CV, kas bija ļoti svarīgi, lai varētu tālāk virzīties šajā nozarē. Reklāmas nozarē jau strādāju 12 gadus. 10 gadus vadu savu reklāmas aģentūru BANGBANG, tas ir mans hobijs un mana sirdslieta. Kādu dienu ar vīru runājām par iespējām izveidot ģimenes biznesu. Ilgi nedomāju un radījām projektu Pica Rīga.

- Kā un kad radies Jūsu pārstāvētā uzņēmuma nosaukums un logo?

Pica Rīga logo radīja reklāmas aģentūras BANGBANG mākslinieks. Sākumā man gribējās ļoti vienkāršu un askētisku nosaukumu - Pica, bet mākslinieks apspēlēja logo, pievienojot klāt vārdu Rīga. Logo pozitīvi ir novērtējuši daudzi mūsu klienti un mākslinieki, kas strādā ar mākslu saistītā nozarē.

- Vai ir kas tāds, ko Jūs nepiedodat darbā vai dzīvē kopumā?

Nodevība jebkurās tās izpausmēs.

-Atklājiet kādu faktu, kuru mūsu lasītāji, iespējams, vēl nezina par Jūsu pārstāvēto uzņēmumu.

Vai Jūs zinājāt, ka Pica Rīga cep picu melnā krāsā? Pavāra vīzija par šo picu radās, iedvesmojoties no uzņēmuma logo melnās krāsas.

- Vai jums ir kāda īpaša metode, kas palīdz saņemties sarežģītās situācijās? Kāda tā ir?

Tikai un vienīgi ticība sev.

- Kas Jūs pēdējā laikā ir patiesi pārsteidzis – patīkami vai nepatīkami?

Viens no maniem lielākajiem pārsteigumiem un patīkamākajiem brīžiem ir mana mazā dēliņa nākšana pasaule, tā ir mīlestība, kas nav izmērāma.

Nepatīkamās lietas neturu sevī un nemaz nemēģinu atcerēties.

- Ja Jums gribētu noorganizēt ideālas pusdienas, kādas tās būtu?

Pusdienu pikniks gaisa balonā virs Alpiem.

Ēdienkarte: šampanietis ar macarons cepumiem.

- Kura grāmata/filma/personība ir uz Jums atstājusi vislielāko ietekmi – profesionāli un personīgi?

Personīgi man vismīļākās filmas ir biogrāfiskie stāsti Into the Wild un INTOUCHABLES.

- Kas Jūs iedvesmo un motivē?

Mani iedvesmo skaisti, gudri un bagāti cilvēki - gan iekšēji, gan materiāli.

- Kā, Jūsuprāt, vislabāk iztērēt loterijā laimētus 10 tūkstošus eiro?

Ceļojumos. Noīrētu mašīnu un mēnesi apceļotu Jaunzēlandi.

- Kam Jūs savā darba ikdienā pievēršat vislielāko uzmanību? Vai Jums ir savi īpašie rituāli darba dienu uzsākot, tās laikā vai to noslēdzot?

Rituālu mums nav, bet vienmēr ir svarīgi, lai birojā būtu mājīga atmosfēra un visi justos, kā viena liela ģimene.

- Izstāstiet savu mīļāko anekdoti vai kādu smieklīgu/interesantu atgadījumu no dzīves/darba.

Vienmēr esmu apbrīnojusi cilvēkus, kas atceras anekdotes, es nekad nevienu neesmu zinājusi.

- Jūsu novēlējums db.lv lasītājiem.

Dedziet sveces, dzeriet vīnu, ēdiet no skaistiem traukiem, nekrājiet nevajadzīgas lietas un nekad negaidiet īpašu brīdi!

- Lūdzu iesakiet kādu kultūras pasākumu, kuru pēdējā laikā esat apmeklējusi un kuru ieteiktu arī citiem?

Iesaku aizbraukt uz Alexander McQueen tērpu izstādi Londonā, kā zināms, viņš bija viens no inovatīvākajiem tērpu dizaineriem.

Informācija par rubriku: Jautājumi visiem šīs rubrikas dalībniekiem ir vienādi. Atbildes dalībnieki sniedz rakstiski.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Kā top?: Pica Rīga vistas filejas pica

Dienas Bizness, 16.02.2018

Vistas filejas picas sastāvdaļas ir karija mērce, pizzarella, picas sieru mikss, šampinjoni, sīpoli, marinēta kukurūza, konservēti ananāsi, spināti, marinēta grilēta paprika, vistas fileja.

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties, kā picērijā Pica Rīga top vistas filejas pica.

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties, kā picērijā Pica Rīga top vistas filejas pica.

Pica Rīga dibināta 2016.gada janvārī. Sākotnēji uzņēmums pieņēma tikai pasūtījumus, taču tad atvēra arī picēriju Rīgā, Strēlnieku ielā.

Tiesa gan, pasūtījumi aizvien kopējos pārdošanas apjomos dominē, taču piektdienas vakaros un sestdienās arī picērija ir pārpildīta, cilvēki zvana, lai rezervētu vietu, taču viss jau ir pilns, stāsta kompānijas īpašnieks Normunds Bērziņš.

Patlaban Pica Rīga piedāvājumā ir vairāk nekā desmit picas, picu piedāvājums ik pa laikam tiek pārskatīts, taču lielākoties saglabājas stabils. Starp interesantākajām picām uzņēmuma klāstā ir melnā pica ar mīdijām, kā arī pica ar strausa gaļu. Pirms kāda laika no piedāvājuma izņemts viens picas veids, kurā bija iekļauta liellopu gaļa, paipalu olas un citas sastāvdaļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biķernieku ielā, Rīgā durvis klientiem vērusi jauna "Pica Lulū" picērija. “Pica Lulū” Mežciemā ir uzņēmuma astoņpadsmitā picērija Latvijā, un ar tās atklāšanu, uzņēmums ieskandina savu trīsdesmit gades svinību gadu.

“Pilnīgi neticami, bet šogad “Pica Lulū” svin 30 gadu jubileju. Visai iespaidīgs skaitlis, ko varam atzīmēt ar 18. picēriju! Šo gadu laikā esam izveidojuši picu gaumi Latvijā. Un to mūsu picmīļiem nodrošinām, atbalstot vietējos pašmāju ražotājus, kas rūpējas par izejvielām mūsu picām,” atklāšanā uzsvēra viens no “Pica Lulū” dibinātājiem Elmārs Tannis.

Šī ir sešpadsmitā “Pica Lulū” Rīgā, vēl pa vienai picērijai atrodas Jūrmalā (Lielupē) un Ādažos.

"Pica Lulū" Mežciemā kopumā ieņem 218 kvadrātmetru lielu platību. Picērija varēs uzņemt līdz pat 60 klientiem vienlaikus, vasaras sezonā paredzēts izveidot arī āra terasi. Ģimeņu ērtībām restorāna telpās izvietots arī bērnu stūrītis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Picēriju tīkla Pica Lulū īpašnieks SIA Later LTD tuvākajos divos mēnešos plāno atvērt četras jaunas picērijas Rīgā un Ādažos, kas papildinās jau esošo 7 picēriju tīklu, informē uzņēmums.

Jaunās picērijas atradīsies Rīgā Dzelzavas ielā 72 (Mēbeļu Nams telpās), Kārļa Ulmaņa gatvē 114/1 (Vincents telpās), Kurzemes prospektā 21 un Ādažos, Gaujas ielā 8. Četru jauno picēriju izveidē uzņēmums kopumā investēs ap 300 tūkstošiem eiro.

«Pica Lulū ir aizvadījusi stabilu un veiksmīgu 2016.gadu apgrozījumam saglabājoties iepriekšējā gada līmenī, pie nosacījuma, ka gada vidū, beidzoties nomas līgumam, tika aizvērta viena no mūsu astoņām picērijām Šampētera ielā,» stāsta Elmārs Tannis, Pica Lulū līdzīpašnieks.

«Mēs vēlamies turpināt attīstīt Pica Lulū zīmolu. Vēl pērn Pica Lulū pievienojās jauna vadības komanda, ar kuru kopīgi izveidoti šī gada plāni, kuru ietvaros veiksim ievērojamas investīcijas četru jaunu picēriju atvēršanā Rīgā, tādējādi tīklu paplašinot līdz 11 picērijām Rīgā un Pierīgā,» uzsver Elmārs Tannis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Picēriju tīkls Pica Lulū (SIA Later LTD) 2018.gadu noslēdzis ar 6,97 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 29% vairāk nekā 2017.gadā, informē uzņēmuma pārstāvji.

2018.gadā tika atvērtas 5 jaunas picērijas – trīs picērijas Rīgā un pa vienai Jelgavā un Jūrmalā, gadu noslēdzot ar 16 picēriju tīklu Rīgā un Pierīgā.

Pērn tika iegādāti 10 motorolleri un 35 jaunas automašīnas, automatizēts un uzlabots pasūtījumu pieņemšanas, sagatavošanas un piegādes process, kā arī izveidota jauna mājas lapa.

Starp 2018.gada Pica Lulū prioritātēm bija investīcijas darbaspēkā, notika atalgojuma sistēmas pārskatīšana un darbinieku kompetences paaugstināšana. 2018.gadā Pica Lulū vidēji tika nodarbināti 293 darbinieki.

2019.gadā Pica Lulū atzīmē pastāvēšanas 25 gadus. Šajā gadā Pica Lulū plāno atvērt jaunas picērijas un ieviest jaunus klientu apkalpošanas risinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Picēriju tīkls Pica Lulū šī gada 1. septembrī Mēbeļu namā, Dzelzavas ielā 72, Purvciemā, atklās savu desmito un līdz šim lielāko picēriju ar vairāk nekā 200m2 plašām telpām, informē SIA Later LTD tirdzniecības direktore Maija Zariņa.

Pica Lulū tīkla īpašnieks SIA Later LTD jaunās picērijas atklāšanā ir ieguldījis vairāk nekā 100 tūkstošus eiro. Tīkla ekspansija līdzās jaunu produktu ieviešanai, kā arī piegādes servisa nostiprināšanai ir šī gada uzņēmuma prioritātes. Šogad atvērtas jau piecas jaunas picērijas un līdz šī gada beigām uzņēmums plāno atvērt vēl sesto jauno picēriju šogad.

Visu sešu jauno picēriju izveidē uzņēmums kopumā investēs vairāk nekā 400 tūkstošus eiro.

Latvijā pašlaik darbojas 10 Pica Lulū picērijas Rīgā un Pierīgā. Pica Lulū darbojas jau no 1994.gada, kad darbu uzsāka pirmā Pica Lulū Rīgā – K. Valdemāra ielā 145/2. Šobrīd uzņēmumā strādā 300 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Piedāvās picas un vīnu

Lelde Petrāne, 21.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Pica Rīga, kas ilgstoši bija pazīstams kā e-picērija, nupat ir vēris vaļā arī restorānu Rīgā, Strēlnieku ielā, kur piedāvās jaunu recepšu picas ar vīniem. Uzņēmums nodrošināšot arī picas ar strausa un brieža gaļu.

Plānots, ka restorāna apmeklētājus sagaidīs paši vietas saimnieki – Eva un Normunds.

Zīmola mērķauditorija ir «cilvēki gardēži, kas novērtē no augstvērtīgām izejvielām gatavotu kvalitatīvu ēdienu», viņi skaidro.

Precīza investīciju summa pašlaik tiek apkopota, bet domājams, ka tās atpelnīt varētu būt iespējams 3 gadu laikā.

«Sākotnēji picas bija iespējams pasūtīt tikai internetā, bet restorāna atvēršana vienmēr bijusi plānā. Iespējams, ka sākotnēji kā pārdrošs sapnis, kas nu pārtapis realitātē. Ikviens dizaina elements telpās ir īpaši pārdomāts,» saka restorāna līdzīpašniece Eva Broda-Bērziņa.

Piektdienas intervija ar Pica Rīga līdzīpašnieci Evu Brodu – Bērziņu

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot koronavīrusa izplatībai un novērojot, ka cilvēki izvairās no uzturēšanās sabiedriskās telpās, par ko liecina arī pieaugošais piegādes apjoms uz mājām un birojiem, Pica Lulū pieņēmusi lēmumu pasūtījumus var veikt tikai caur mājaslapu, uzreiz veicot apmaksu,

"Pieaugot darba apjomam mūsu 17 picērijās un redzot vīrusa "COVID-19" izplatības situācijas nopietnību, pieņēmām lēmumu par pāreju uz bezkontakta norēķinu darījumiem, lai pasūtījumu maksimāli ātri un droši atdotu klientam. Tādējādi, lai pasūtītu picu uz biroju vai mājām, vispirms mājaslapā jāveic priekšapmaksa. Secinājām, ja klientam, saņemot picu mājās vai birojā, jāmaksā skaidrā naudā, vai izmantojot bankas termināli, tas aizņem vairāk laika un lieki paildzina savstarpējo kontaktu ar mūsu darbinieku. Tāpat ir izstrādāta droša bezkontakta pasūtījuma nodošana klientam - pasūtījumu atstājot uz īpaša paliktņa pie namdurvīm, iepriekš informējot klientu par piegādes tuvošanos. Uzņēmums ļoti atbildīgi izturas pret visiem piesardzības ieteikumiem, un rūpes par darbinieku un klientu drošību ir pirmajā vietā," stāsta Pica Lulū direktore Maija Zariņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šovasar picēriju tīkls Pica Lulū atklāja vasaras terasi HonoLulū t/c Jugla, kurā picas tiek ceptas āra krāsnī. Terasē ieguldītās investīcijas veido 40 000 eiro.

Tas plānots kā ilgtermiņa projekts.

Sandra Gorbunova, SIA Later LTD direktore, komentē: «Tā kā mums vienmēr ir patikusi festivālu gaisotne un jau četrus gadus esam piedalījušies festivālā Positivus, nolēmām ar jaunu konceptu festivāla sajūtu ienest arī Juglas picērijā. HonoLulū terases ideja izlolota un radīta Pica Lulū birojā ideju laboratorijā, kur kā pamatu ņēmām pašu terases izvietojumu - skats uz Juglas ezeru, vēja sajūta un vieta, kur atpūsties, nedodoties uz pilsētas centru vai populārām atpūtas vietām.»

SIA Later LTD ir picēriju tīkla Pica Lulū izveidotājs un franšīzes turētājs. Latvijā zem Pica Lulū nosaukuma darbojas 8 picērijas Rīgā un Pierīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju picēriju tīkls Pica Lulū, sekojot uztura paradumu tendencēm Latvijā, radījuši speciālu picu vegāniem. Tās ir picas, kas nesatur dzīvnieku valsts izcelsmes produktus, tādējādi pilnībā atbilstot vegānisma pamatbūtībai. Picas vegāniem esot solis, lai turpinātu pilnveidot ēdienu piedāvājumu, atbilstoši kādas sabiedrības daļas prasībām.

Jaunā pica esot stratēģisks lēmums picērijas tālākā attīstībā, paplašinot piedāvājumu ar nišas produktiem.

Sandra Gorbunova, SIA Later LTD direktore, komentē: «Pieaugot vegānisma dzīvesveida popularitātei Latvijā, nolēmām piedāvāt picu vegāniem, kas pilnībā atbilst viņu pamatprasībai – nesaturēt dzīvnieku valsts izcelsmes produktus, kā, piemēram, desu, olas, pienu, u.tml. Arī līdz šim esam produkcijas klāstu papildinājuši ar picām, ņemot vērā kādas sabiedrības daļas intereses – piemēram, uzsākām cept picas no pilngraudu miltiem.»

Picas vegāniem sastāvēs no tofu siera, picas mērces, kas pagatavota no zemesriekstu sviesta un rīsu etiķa, jūras kāposta, sezama sēkliņām un konservētiem ananasiem. Klientiem to būs iespējams pasūtīt uz jebkuru no picas pamatnēm – plāno, pilngaudu vai klasisko.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2020.gadā izaicinājumu biznesā nav trūcis, tāpēc daudzi savus sapņus par jauna uzņēmuma reģistrēšanu atlikuši, kā rezultātā pērn reģistrēts zemākais jaunu uzņēmumu skaits pēdējo 17 gadu laikā, liecina SIA Lursoft dati.

Vienlaikus tie uzņēmēji, kuri spēruši drosmīgo soli un nav nobijušies no biznesa uzsākšanas pandēmijas apstākļos, nereti uzņēmuma nosaukuma izvēlei piegājuši ar radošumu. Tā teikt, ja apkārt valda neziņa un bailes, vismaz uzņēmuma nosaukums apkārtējos raisīs smaidu.

Lursoft apkopojis 2020.gadā reģistrēto uzņēmumu interesantākos nosaukumus, lai pierādītu, ka humors, par spīti visām grūtībām, Latvijas uzņēmējos nav izzudis.

Janvāris

  • SIA Lāču Muižiņa (Limbažu nov)
  • SIA Skaistuma terapija (Rīga)
  • SIA Uzzini, iepazīsti (Babītes nov)
  • SIA Your choice (Rīga)
  • SIA Kopā būt (Ozolnieku novads), jau likvidēts
  • SIA Uzladets (Mārupes nov)
  • SIA VISUVAR (Rīga)
  • SIA Neko nevar skaidri zināt (Ķeguma nov)
  • SIA Turaidas Roze (Rīga)
  • SIA Mazliet vairāk gaisa (Jelgava)
  • SIA Prieks sadarboties (Rīga)
  • SIA Trīs ar pus vīri (Jelgavas nov)
  • SIA Mazie varoņi (Rīga)
  • SIA tīri tā neko (Rīga)
  • SIA Augam kopā (Rīga)
  • SIA Stalkeris (Ādažu nov)

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pica Lulū: Sabiedriskās ēdināšanas sektorā joprojām ir grūti atrast darbiniekus

, 17.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā sabiedriskās ēdināšanas sektorā joprojām ir grūti atrast darbiniekus, saka picēriju tīkla Pica Lulū īpašnieka Later LTD direktore Sandra Gorbunova.

«Piesaistīt darbiniekus mūsu sektorā ir problēma. Mēs ar to ne vienmēr spīdoši tiekam galā, bet risinām šo jautājumu. Vienmēr daļas darbinieku trūkst, bet tas nav kritisks darbinieku skaita trūkums ražošanai vai pakalpojuma nodrošināšanai. (..) Nav iespējas dabūt papildu darbiniekus, lai varētu vairāk attīstīties. Tā varētu būt problēma nākotnē,» sacīja Gorbunova, piebilstot, ka darbinieku piesaiste ir būtiska problēma tieši Rīgā.

Viņa arī pastāstīja, ka uzņēmums pārsvarā nodarbina jauniešus, taču darba tirgū viņu skaits samazinās, jo daudzi brauc vai nu mācīties, vai arī dzīvot uz ārzemēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa pasludinājusi Lietuvas "Čili Holdings" uzņēmumu SIA "Čilija Pizza", kurai iepriekš Latvijā piederēja restorāni "Čili pica", par maksātnespējīgu, liecina Maksātnespējas reģistra informācija.

Par kompānijas maksātnespējas procesa administratoru iecelts Alvis Marga.

Kreditoru prasījumi pret parādnieku iesniedzami administratoram līdz 2020.gada 21.decembrim.

Maksātnespējas process "Čilija Pizza" pasludināts otrdien, 17.novembrī.

Jau zinots, ka šogad 7.februārī kompānijai "Čilija Pizza" tika ierosināta tiesiskās aizsardzības procesa lieta, taču, ņemot vērā, ka tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plānu neatbalstīja Maksātnespējas likumā noteiktais kreditoru vairākums, 2020.gada 18.maijā lieta tika izbeigta.

Izbeigts Čili pica īpašnieka tiesiskās aizsardzības process 

Izbeigts SIA "Čilija pizza" tiesiskās aizsardzības process, kas ierosināts šā gada februārī,...

Līdz ar tiesiskās aizsardzības procesa lietas izbeigšanu Latvijā tika slēgti visi "Čilija Pizza" piederošie restorāni "Čili pica".

Pašlaik tirgū darbojas franšīzes turētājam "Tiamo grupa" piederošās picērijas Rīgā, Liepājā, Jelgavā, Ogrē, Valmierā, Daugavpilī un Jūrmalā.

Tiamo grupa atver otru Čili Pizza Rīgā 

Liepājas ēdināšanas un viesmīlības uzņēmums SIA “Tiamo grupa” atvēris otru “Čili Pizza”picēriju...

Pēc "Firmas.lv" datiem, "Čilija Pizza" šogad 7.novembrī bija Valsts ieņēmumu dienesta (VID) administrēto nodokļu parāds 847 935 eiro apmērā.

"Čilija Pizza" 2018.gada un arī 2019.gada finanšu rezultāti līdz šim nav publiskoti, savukārt 2017.gadā "Čilija Pizza" strādāja ar 6,924 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga par 65,7% un bija 263 220 eiro.

Kompānija "Čilija Pizza" reģistrēta 2001.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 1,428 miljoni eiro. Kompānijas vienīgā īpašniece ir Lietuvā reģistrētā holdingkompānija "Čili Holdings", bet patiesais labuma guvējs ir Lietuvas pilsonis Lins Tads Kaross.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Kratīšanu laikā Vairāk saules konkurenti Čili pica izsūtījuši e-pastus tirdzniecības centriem

LETA, 18.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īsu brīdi pēc tam, kad Valsts policija pagājušajā nedēļā bija sākusi kratīšanu uzņēmuma Vairāk saules restorānos, vairāki Rīgas tirdzniecības centri saņēmuši e-pastus no konkurējošā picēriju tīkla Čili pica, ko pārvalda Lietuvā reģistrētā uzņēmuma Čili Holdings meitasfirma, vēsta TV3 raidījums Nekā personīga.

Tirdzniecības centra Domina Shopping mārketinga direktore Iveta Zvaigzne-Ālere raidījumam pastāstījusi, ka Domina Shopping vadība dažas desmit minūtes pēc tam, kad restorānā Vairāk saules ieradās policija, saņēma e-pastu ar jautājumu: «vai jūs tagad esat laimīgi?», kā arī norādi, ka uzņēmumam ir problēmas par nodokļu nemaksāšanu.

«No tā mēs nevaram izdarīt 100% secinājumus, bet mēs aicinām pievērst tam uzmanību,» norādīja Zvaigzne-Ālere.Restorānu Vairāk saules līdzīpašnieks Mārtiņš Kalniņš raidījumam atzinis, ka uzņēmums ar Čili pica Rīgā ir tiešie konkurenti. «Mūsu attiecības ir vēsas, brīžiem saspringtas,» teica Kalniņš.

Raidījums akcentē, ka izmeklēšanu par iespējamo Vairāk saules izvairīšanos no nodokļu nomaksas, sagrozot kases aparātus, veic Rīgas reģiona Kriminālpolicijas pārvalde, kuras lietvedībā ir maz nodokļu lietu. Policija arī nav atklājusi, vai prasīs palīdzību Valsts ieņēmumu dienesta (VID) kases aparātu speciālistiem, vien norādījusi, ka lieta sākta pēc kāda iesnieguma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai noturētu darbiniekus, picēriju tīkls "Pica Lulū" papildina savu piedāvājumu klāstu ar pārtikas un saimniecības preču piegādi, informē uzņēmumā.

"Kā jau daudziem ēdināšanas uzņēmumiem, arī "Picai Lulū", pie esošās situācijas, ir krities apgrozījums un arī mums ir nācies aizvērt dažas picērijas uz nenoteiktu laiku. Rūpējoties par darbinieku noturēšanu, lai varētu nodrošināt komandai stabilas darba vietas, meklējam arvien jaunus risinājumus. Katra krīze liek uz visu paskatīties citām acīm. Uzņēmums ir izveidojis "Lulū Bodi", kur klientiem būs iespēja atrast nepieciešamākās pārtikas un saimniecības preces ikdienai", informē "Pica Lulū" direktore Maija Zariņa.

LASI ARĪ: Dzīvot par 20 procentiem garšīgāk

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No septembra vidus Rīgā ir atvērta pirmā automatizētā diennakts picērija, informē The Pizza Mood” idejas autors un realizētājs Andris Pētersons.

“Pirmajā automatizētajā picērijā apvienojam visas modernā rīdzinieka vēlmes, proti, iespēju baudīt restorāna cienīgu, uz vietas gatavotu, augstas kvalitātes picu, vienlaikus netērējot daudz laika ēdiena pasūtīšanas un piegādes procesam. Mēs izmantojam viedo tehnoloģiju sniegtās iespējas, tai skaitā patentētu picas pagatavošanas krāsni. Apmaksas brīdī picērijas automāts ievieto izvēlēto picu krāsnī. Kad tā ir gatava, pica tiek ievietota kartona kastē un izsniegta klientam. Viss process kopā aizņem trīs minūtes,” stāsta A. Pētersons.

Viņš uzsver, ka picu sagataves netiek saldētas, bet uzreiz piegādātas picērijai, kur tās glabājas īpašās aukstuma kamerās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Čili Pica veidos Čili Take Away formātu līdzņemšanai paredzētās produkcijas ražošanai

Db.lv, 31.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Čili Pica» picēriju tīkla īpašnieks SIA «Čilija Pizza» 2018.gada sākumā veicis stratēģijas izmaiņas picēriju portfelī, un pieņemts lēmums optimizēt un uzlabot picēriju darbību, liecina informācija Lursoft Klientu portfelī.

Šī iemesla dēļ gada sākumā slēgta picērija TC Mols, un to 2019.gadā aizstās jauna picērija topošajā tirdzniecības centrā Akropolis. Tāpat arī iepriekš TC Galerija Centrs esošā picērija aizstāta ar picēriju tirdzniecības centrā Galerija Rīga, bet tirdzniecības centra Damme picērija tiks slēgta un aizstāta ar picēriju Imantas mazumtirdzniecības parkā.

Galvenais arguments šāda veida stratēģijai ir jaunizveidotā «Čili Pica» koncepta potenciāls, ar kuru plānots divkāršot uzņēmuma izaugsmi. Stratēģija jau izmantota picērijā tirdzniecības centrā Domina, kā arī visos jaunākajos projektos Lietuvā, paredzot, ka tas nesīs labus rezultātus un bijis galvenais Čili Grupas izaugsmes virzītājspēks pēdējos 3 gados.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Galleria Riga apmeklētāju skaits pērn palielinājies par 8,6%, bet apgrozījums – par 9%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu iepriekš.

Vadības pārstāvji uzskata, ka tirdzniecības centra izaugsmi veicinājuši labvēlīgi ekonomiski rādītāji, kā arī pārdomāta un sekmīga iznomāšanas stratēģija, piesaistot unikālus zīmolus.

2018. gada pavasarī par Galleria Riga jauno īpašnieku kļuva East Capital pārvaldītais fonds East Capital Baltic Property Fund III. «Pagājušajā gadā Galleria Riga esam atvēruši jaunus veikalus un restorānus kopumā vairāk nekā 5 000 kvadrātmetru platībā, galvenokārt tirdzniecības centra augšējos stāvos. Tostarp esam pirmais un līdz šim vienīgais tirdzniecības centrs Rīgā ar savu jumta terasi. Unikālais panorāmas skats un trīs dažādi, veiksmīgi restorānu koncepti piesaistījuši ievērojamu apmeklētāju skaitu kā starp rīdziniekiem, tā pilsētas viesiem. Kopumā apgrozījuma rādītāji un apmeklētāju plūsmas pieaugums ir likumsakarīgs rezultāts mūsu līdz šim īstenotajam stratēģiskajam kursam. To turpināsim īstenot arī šogad, piesaistot arvien jaunus nomniekus,» paveikto komentē Māris Smiltenieks, East Capital Baltics AS vadītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā durvis vēris Kalifornijas virtuves restorāns Holy Moly, ko izveidojis Yakuza Sushi & Asian Fusion zīmola radītājs Pāvels Gognidze kopā ar Tamāru Rogovu.

Restorāns atrodas netālu no Arēna Rīga un LNK Centra, Grostonas ielā 21.

Ēdienkarti izstrādājis šefpavārs no Maskavas, kura vārds saskaņā ar noslēgto līgumu netiek atklāts. Kopā ar viņu pie projekta strādāja šefpavārs Dmitrijs Orlovs un restorānu grupas Yakuza zīmola šefpavārs Nikolajs Poženskis.

Ēdienkarte sastāv no četrām daļām: Kalifornijas virtuves tradicionālajiem ēdieniem un īpašas autora variācijas par tēmu; Kalifornijas stila pica; rolli un poke (rolli no vairākām sastāvdaļām, kas radīti tieši Kalifornijā), kā arī brokastu ēdienkarte. Vīna karti, kurā galvenokārt pārstāvēti Kalifornijas un Vašingtonas vīni, veidojusi uzņēmumā strādājošu someljē komanda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Televīzijas (LTV) raidījuma Aizliegtais paņēmiens žurnālisti sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumā Tokyo City atklājuši aplokšņu algu un nelegālās nodarbināšanas pārkāpumus, aģentūrai LETA pastāstīja raidījuma vadītājs Guntis Bojārs.

LTV aģentūru LETA informēja, ka no nākamās pirmdienas, 25.septembra, raidījums Aizliegtais paņēmiens uzsāks piecu raidījumu sēriju ar nosaukumu operācija Tokija, kas būs vērojama LTV kanālā katru pirmdienas vakaru plkst.19.30.

Raidījumu sērijas laikā varēs vērot, kā piecu mēnešu garumā Aizliegtā paņēmiena žurnāliste kā trauku mazgātāja iefiltrējās vienā no lielākajiem Rīgas ēdināšanas uzņēmumiem Tokyo City.

Aizsega laikā atklāti tādi pārkāpumi kā darbinieku atalgojuma izmaksa aploksnēs, oficiāli neuzskaitītas darba stundas, kā arī nelegāla studentu no Uzbekistānas un Bangladešas nodarbināšana. Izmeklēšanas gaitā iesaistījies arī Valsts ieņēmumu dienests (VID) un Finanšu policija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Uzņēmēja, kura dzīvo 12 kvadrātmetru dzīvoklī

Monta Glumane, 18.04.2018

«Es daudziem stāstu par to, kā es dzīvoju, lai cilvēkiem pašiem būtu iedvesma veidot savu dzīvi tā, kā viņi vēlas. Nav jādzīvo milzīgos dzīvokļos, jāmaksā šausmīgie kredīti un jāapaug ar mantām.»

Foto:Dainis Ģelzis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālo mediju stratēģe Jurita Krūma pirms nedaudz vairāk nekā diviem mēnešiem pārcēlusies uz dzīvi Liepājā un 12 kvadrātmetru dzīvoklī iekārtojusi dzīvesvietu sev un kaķim Otto.

Viņa biznesa portālam db.lv stāsta par savu minimālisma dzīvesstilu.

«Par Liepāju es fanoju jau aptuveni četrus gadus. Šī pilsēta man asociējas ar atklāto jūru, kas ir totāli citādāka kā Rīgā. Līdz ar to - visi kas fano par Rīgas jūrmalu, viņi laikam nav bijuši Liepājā,» saka J. Krūma. Sievietei bijis rituāls reizi pusgadā atvērt sludinājumu portālu ss.com un paskatīties, vai pieejams kāds dzīvoklis Liepājā. J. Krūmas dzimtā pilsēta ir Rēzekne, tāpēc ar Liepāju, izņemot dažus draugus, viņai iepriekš nebija nekādas saistības.

«Pēdējo desmit gadu laikā kopš pārvācos no Rēzeknes uz Rīgu biju mainījusi dzīvesvietas aptuveni divpadsmit reizes. Esmu diezgan mobila savā dzīvesveidā. Nolēmu, ka jāriskē. Bija sajūta, ka iepriekšējā dzīvesvietā Purvciemā biju iesēdējusies.Sākumā domāju dzīvokli pirkt. Ja salīdzina ar Rīgu, tad Liepājā dzīvokļi ir gandrīz par sviestmaizi. Esmu tas jaunietis, kurai nav iekrājumu. Līdz ar to nopirkt dzīvokli Rīgā par 50 000 – 70 000 eiro ir nereāli. Atbraucu uz Liepāju apskatīties vienu konkrētu dzīvokli, bet par laimi banka kredītu tam nepiešķīra. Es esmu diezgan spontāna un impulsīva.Tāda bija arī pārcelšanās uz Liepāju – pirmdien apskatīju īres dzīvokli un ceturtdien jau parakstīju līgumu, ka es dzīvošu šeit,» pastāsta sieviete.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Picēriju tīkla Pica Lulū pārvaldītājs SIA Later LTD, kura direktore ir Maija Zariņa, pagājušajā gadā strādāja ar 6,967 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 28,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 12,8% un bija 379 219 eiro. Pērn tika atvērtas piecas jaunas picērijas – trīs Rīgā un pa vienai Jelgavā un Jūrmalā, gadu noslēdzot ar 16 picēriju tīklu Rīgā un Pierīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sekojot idejai: No kurjerpārvadājumiem pievēršas ēdiena piegādei

Anda Asere, 23.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zeew, kas iepriekš nodarbojās ar mazu paciņu kurjerpārvadājumiem, tagad pievēršas ēdiena piegādei; kā biznesa atšķirības zīmi uzņēmums izvēlas bezmaksas pakalpojumu.

Biznesu SIA Zeew sāka ar ideju palīdzēt ar piegādēm ziedu veikaliem un citiem mazajiem uzņēmumiem, kļūstot par šo kompāniju kurjerpartneri. «Esam fokusējušies uz ēdiena piegādi, jo šajā jomā ir lielāks pieprasījums un šajā biznesā ir arvien pieaugoši apjomi,» saka Muhameds Gaits (Mohamed Ghaith), SIA Zeew dibinātājs. Viņš uzsver, ka no citiem tirgus spēlētājiem atšķiras ar bezmaksas piegādi. «Vienīgie Rīgā piedāvājam bezmaksas piegādi – cilvēks maksā tikai par ēdienu. Sapratām, ka mums ir jāatšķiras no konkurentiem. Redzējām, ka klientiem viena no svarīgākajām lietām ir tieši piegāde. Ja viņiem tas ir tik svarīgi, izlēmām piedāvāt piegādi bez maksas,» uzsver Muhameds. Pakalpojums darbojas līdz pat 11 km attālumā no restorāna, kas nozīmē, ka uzņēmums pārklāj teju visu Rīgu, pat Babīti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

FOTO,VIDEO: Vīnkalnu veiksme slēpjas detaļās

Monta Glumane, 04.03.2020

Dalies ar šo rakstu

Foto: Evija Trifanova/LETA

Bizness ir veiksmīgs, jo mēs un darbinieki esam iedziļinājušies detaļās, domā "Vīnkalni" Pils mājas saimnieki Evija un Artis Žentiņi.

Ģimene pēc vairāk nekā desmit gadu ilgas darbošanās gan piemājas saimniecībā "Vīnkalni", gan izbraukumos plāno atvērt picēriju Rīgā.

Aizvadītā gada septembrī apritēja desmit gadi, kopš Žentiņi sāka cept picas un brīvdabas picērijā "Vīnkalnos", Beverīnas novadā, piedāvā tās meistarklašu veidā, sākot no skolēnu grupām līdz pat premjerministriem, taču mīlestība uz Itāliju aizsākās jau 1993. gadā.

Ģimene aizbrauca uz Itāliju, jo Vīnkalnu Pils Mājas saimniekam Artim Žentiņam tur noritēja BMX sacensības. Katru reizi, kad Žentiņi apceļoja Eiropu, piedaloties sacensībās, viņi devās arī uz Itāliju, tur ciemojās pie ģimenes draugiem, kuri viņus iepazīstināja ar Itālijas kultūru. Viņiem bija iespēja redzēt Itāliju no sētas puses, nevis kā tūristiem, kuri brauc un nakšņo viesnīcās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot veikalu tīkla paplašināšanu, Rīgā atklāts jau sestais Rimi Express formāta veikals, informē uzņēmumā. Kopumā latvijā ir septiņi šāda formāta veikali.

Ģertrūdes ielas veikala 244 kvadrātmetru platībā pieejami gan gatavie produkti, gan ir iespēja uz vietas komplektēt maltīti līdzi ņemšanai no salātu bāra. Tāpat veikalā pieejamas svaigi ceptas smalkmaizītes, pica un kafija, savukārt domājot par veselīgām alternatīvām – veikalā uzstādīta arī sulu spiede.

Šobrīd Rimi Latvia tīklā ir 125 četru formātu veikali: 32 Rimi Hyper, 29 Rimi Super, 36 Rimi Mini, 21 Supernetto un septiņi Rimi Express. Rimi un Supernetto veikali darbojas 27 Latvijas pilsētās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Mozzo Pizza" radījusi jaunu zīmolu "Cepampicas", kas ir atbilde šobrīd esošajai krīzei, kura būtiski iespaidojusi arī picērijas apgrozījumu, pēdējā mēnesī samazinoties par vismaz 30%.

"Lai izdzīvotu, mums ir jāpielāgojas. Šobrīd strādājam faktiski tikai uz piegādes pasūtījumiem, izmantojot "Wolt" un "Bolt" piegādes servisa pakalpojumus, tomēr ar to ir par maz, jo klientu uz vietas praktiski vairs nav. Jau kādu laiciņu domājām realizēt šādu ideju – sagatavot picu picērijā no tām pašām izejvielām, bet cepšanu atstāt klienta rokās - klients picu pabeidz cept mājās. Lēmumu par "Cepampicu" radīšanu pasteidzināja Covid-19 krīzes iestāšanās," stāsta SIA "Mozzo Pizza" valdes loceklis Edijs Masaļskis.

Viņš teic, ka, klientam izvēloties "Cepampicas", ir vairāki ieguvumi: pica būs vienmēr karsta, cena būs draudzīgāka un pastāv iespēja picu pašam papildināt ar mājās esošajiem produktiem, lai tie neaizietu bojā.

Komentāri

Pievienot komentāru