Atpūta

Uzņēmējs: Sākotnēji piedāvājām zemas iepazīšanās cenas, bet tas radīja problēmas

Lelde Petrāne, 28.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Lielāko klientu īpatsvaru veido tieši vietējie iedzīvotāji, nevis ārvalstu viesi. Vidējais klients ir maksātspējīga latviešu ģimene – mūsu cenas veido un nosaka arī mūsu klientūru,» par laivu iznomāšanas biznesu stāsta karlsonalaivas.lv īpašnieks Kārlis Mošenkovs.

«Sākumā startējām ar zemām iepazīšanās cenām, taču tad pie mums brauca ļoti dažāda publika, arī tāda, kas nebija visai pieklājīga un bojāja inventāru. Tagad viss ir mainījies par 180 grādiem – ir mazāk klientu, bet netiek bojāts inventārs, netiek traucēta citu cilvēku atpūta,» viņš stāsta.

Pēdējos gados pieaugot to cilvēku skaits, kuri vēlas atpūsties uz ūdeņiem, gadu no gada gribētāju paliek aizvien vairāk. «Katru vasaru ir vismaz divas vai trīs nedēļas nogales, kad Latvijā tiek iznomātas pilnīgi visas laivas. Gadās situācijas, kad klienti ir, bet laivu pietrūkst – jāsaka, ka tādās situācijās esmu gatavs braukt uz laivu bāzi un pirkt klāt jaunu laivu, lai klients varētu baudīt kāroto atpūtu,» skaidro K. Mošenkovs.

Kopumā laivu nomas Latvijā piedāvā aptuveni 2 000 laivu, un, viņaprāt, mazajām laivu nomām nav jāsacenšas ar lielajiem spēlētājiem, bet jāprot sadarboties.

Viedokli sagatavojusi Biznesa augstskola Turība, kuru absolvējis K. Mošenkovs

Komentāri

Pievienot komentāru