Latvijas aviokompānija airBaltic izveidojusi sešus jaunus vasaras galamērķus, palielinājusi reisu skaitu uz svarīgākajām lidostām un atjaunojusi lidojumus uz populārākajām Vidusjūras, Kaspijas un Melnās jūras piekrastes pilsētām, tādējādi panākot ievērojamu biļešu pārdošanas apjoma pieaugumu.
Kā skaidro kompānijas izpilddirektors Martins Gauss, jau šobrīd airBaltic pasažieri ir iegādājušies divreiz vairāk biļešu uz vasaras mēnešiem nekā pērn. Tas kompāniju iedrošinājis veikt turpmākus uzlabojumus arī pēc vasaras sezonas beigām.
Jāpiebilst, ka šā gada vasarai airBaltic ir ieviesis sešus jaunus galamērķus – Prāga (Čehija), Hevīza-Balatona (Ungārija), Olbija (Sardīnija, Itālija), Rijeka (Horvātija), Larnaka (Kipra) un Malta.
AirBaltic februārī ir veikusi 2944 lidojumus, kas ir par 12% mazāk, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, kad airBaltic veica 3338 lidojumus. Februārī aviokompānija ir pārvadājusi 158 558 pasažierus uz galamērķiem aviokompānijas maršrutu tīklā Eiropā, Skandināvijā, Krievijā, NVS un Tuvajos Austrumos.
Vietu piepildījums airBaltic lidmašīnās februārī bija 62%.
Db.lv jau ziņoja, ka gan pērnais gads, gan šā gada pirmie mēneši airBaltic ir bijuši labāki, nekā iepriekš plānots, tādējādi šo gadu lidsabiedrība varētu pabeigt ar peļņu, turklāt, uzlabojoties Latvijas nacionālā aviopārvadātāja finanšu rādītājiem palielinās arī ieinteresēto investoru skaits, LNT raidījumā 900 sekundes sacīja M. Gauss.