Citas ziņas

BalticMiles pievienojas arī Neste Lietuvā un Igaunijā

Elīna Pankovska, 06.10.2010

Jaunākais izdevums

Lojalitātes programmas BalticMiles jau esošajam partnerim degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumam Neste Latvijā pievienojušies arī Neste Lietuvā un Igaunijā. Tagad BalticMiles dalībnieki varēs saņemt 1 punktu par katru iegādāto degvielas litru Neste A24 degvielas uzpildes stacijās (DUS) visā Baltijā.

BalticMiles izpilddirektors Eriks Berejs norāda, ka Neste ir viens no populārākajiem BalticMiles partneriem Latvijā. Kopš sadarbības uzsākšanas februārī programmas dalībnieki Latvijā ir uzkrājuši vairāk nekā 4 miljonus BalticMiles punktus, veicot uzpildi Neste degvielas uzpildes stacijās.

Savukārt Neste Oil mazumtirdzniecības viceprezidents Panu Kopra skaidro, ka vēlas attīstīt pakalpojumus atbilstoši klientu vajadzībām.

Neste Latvija pievienojās BalticMiles lojalitātes programmai šī gada februārī. BalticMiles dalībnieki par katru degvielas litru Neste A24 stacijās saņem 1 BalticMiles punktu.

BalticMiles ir pirmā kopīgā vairāku Baltijas un Ziemeļvalstu partneruzņēmumu lojalitātes programma, kura tika aizsākta pērnā gada oktobrī. Pašlaik BalticMiles ir iesaistīti vairāk nekā 20 partneri – airBaltic, Neste Latvija, Nordea, Latvijas Mobilais Telefons, ESPA Riga, Islande Hotel, SAS, Sixt, Avis, Eurolines, LSG Sky Chefs, airBalticTravel.com, Līvu Akvaparks, kino Citadele, Kolonna, Amber SPA Boutique Hotel, Rantasipi Hotels, Cumulus Hotels, Neiburgs Hotel, Language Direct, Radisson Blu un Park Inn viesnīcas, ECCO apavu veikalu tīkls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

BalticMiles paplašina darbību Krievijā

Jānis Rancāns, 29.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dauzpartneru lojalitātes programma BalticMiles palašinājusi savu darbību Krievijas tirgū, piedāvājot SMP Bank kredītkartes.

SMP BalticMiles ir viens no pirmajiem šāda veida projektiem, un ir pirmā kopzīmola kredītkarte Krievijā ar Eiropas aviokompānijas lojalitātes programmu, norāda BalticMiles pārstāvji.

Kā pastāstīja BalticMiles izpilddirektors Gabi Kols, programma veiksmīgi darbojas Baltijas valstīs un Skandināvijā, kur tai ir vairāk nekā 180 partneru un vairāk nekā 600 tūkstoši dalībnieku. Savukārt ienākšana Krievijas tirgū ir stratēģiski svarīgs posms programmas attīstībā.

Sadarbības rezultātā ar SMP Bank BalticMiles dubultos kopzīmola kredītkaršu skaitu, kā arī ieviesīs jaunu tendenci Krievijas tirgū - par ikdienas darījumiem un pirkumiem bankas klientiem tiks piešķirti BalticMiles punkti, kurus varēs apmainīt pret bezmaksas lidojumiem vai citām dāvanām interneta veikalā, skaidroja G. Kols.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Baltic Miles klienti paši ieteiks sadarbības partnerus

Gunta Kursiša, 20.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic lojalitātes programmas BalticMiles dalībnieki varēs izvēlēties nākotnes partnerus, kā arī priekšrocības, ko viņi vēlētos saņemt, informē BalticMiles pārstāvji.

Līdz ar šo soli BalticMiles kļūs par pirmo lojalitātes programmu pasaulē, kas veidos dalības sistēmu, balstītu uz programmas dalībnieku idejām, stāsta BalticMiles izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool). Viņš norāda, ka šāds solis būs abpusēji izdevīgs BalticMiles programmai un tās litotājiem.

airBaltic lojalitātes programmu BalticMiles palīdzēs izveidot konsultāciju uzņēmums SimpliFlying, Līdz šim SimpliFlying ir piedalījies vairāk nekā 25 aviokompāniju un lidostu klientu piesaistes stratēģijas izveidošanā.

Jau rakstīts, ka šā gada aprīlī BalticMiles saņēmusi divas lojalitātes programmu «Oskara balvas» - Freddies Awards. Viena balva iegūta kategorijā par labāko lojalitātes programmas punktu izmantošanas iespēju un otra – par labāko elites programmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

BalticMiles sadarbosies ar Grand Citty Hotel viesnīcu tīklu

Gunta Kursiša, 09.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzpartneru lojalitātes programma BalticMiles uzsākusi sadarbību ar vienu no vadošajiem viesnīcu tīkliem Eiropā Grand City Hotels.

«BalticMiles dalībniekiem pašlaik ir pieejamas gandrīz desmit tūkstoš vietas pasaulē. Ar lielu prieku šīm vietām piepulcinām arī Grand City Hotels, radot iespēju pelnīt BalticMiles punktus vairāk nekā simts papildu vietās Eiropā,» stāsta BalticMiles izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool).

Grand City Hotels viceprezidents komercjautājumos Svens Doliva (Sven Doliwa) norāda, ka abām pusēm šī ir daudzsološa sadarbība. «Tā piešķirs lielāku pievilcību gan viesnīcām, gan daudzpartneru lojalitātes programmai,» viņš uzskata.

Programma BalticMiles, kas atklāta 2009. gada oktobrī, piedāvā pelnīt punktus izmantojot lojalitātes programmas sadarbības partneru pakalpojumus – lidojumus, ceļojumus, viesnīcu pakalpojumus, auto nomas, restorānus, skaistumkopšanas un SPA pakalpojumus, veselības aprūpi, telekomunikāciju un finanšu pakalpojumus, kā arī iepērkoties BalticMiles interneta veikalā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

airBaltic lojalitātes programmas punktus varēs iztērēt internetveikalā

Jana Gavare, 06.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aviokompānijas airBaltic lojalitātes programmas BalticMiles punktus turpmāk varēs izmantot ne vien lidojumu, bet arī citu preču iegādei.

BalticMiles internetveikalā varēs iegādāties «visu, sākot no ziepēm līdz pat suborbitālam lidojumam kosmosā, kā arī braucienu ar Formula 1», vēsta aviokompānija. BalticMiles punktus būs iespējams arī ziedot labdarībai. Lojalitātes programmā šobrīd iesaistījušies partneri no banku, telekomunikāciju, viesnīcu, spa un labsajūtas, degvielas mazumtirdzniecības, izklaides un citām industrijām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Neste pārdod miljonu litru degvielas BalticMiles dalībniekiem

Vēsma Lēvalde, 31.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Neste Latvija (Neste) kopš iestāšanās BalticMiles lojalitātes programmā šī gada februārī pārdevusi vienu miljonu litru degvielas lojalitātes programmas dalībniekiem, par katru litru dodot vienu punktu.

Ir aprēķināts, ka, braucot ar ekonomisku automašīnu (5 l/ 100 km), ar vienu miljonu litru degvielas pietiek, lai apbrauktu zemeslodi 500 reizes. Zemeslodes apkārtmērs pa ekvatoru ir 40 075,02 km.

BalticMiles ir pirmā kopīgā vairāku Baltijas valstu partneruzņēmumu lojalitātes programma. Šobrīd programmā iesaistījušies partneri no banku, telekomunikāciju, viesnīcu, spa, labsajūtas un skaistumkopšanas, degvielas mazumtirdzniecības, izklaides un citām industrijām. BalticMiles ir atvērta lojalitātes programma – tajā var iesaistīties neierobežots skaits partneru no dažādām nozarēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Viesnīcas Radisson Blu un Park Inn pievienojas BalticMiles

Elīna Pankovska, 29.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rezidor Hotel Group ir pievienojusies Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic lojalitātes programmai BalticMiles, DB informēja airBaltic pārstāvis Jānis Vanags.

«Partnerība ar BalticMiles nostiprina Rezidor vadošo stāvokli Baltijas valstu tirgū», norāda Rezidor viceprezidents tirgvedības un klientu attiecību jautājumos Džons Kenedijs.

Viņš arī piebilst, ka kopš šā gada jūnija Rezidor grupa pārvalda deviņas bijušās viesnīcas Reval Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Pašlaik Rezidor grupas Baltijas valstu portfelī ir 13 strādājošas viesnīcas.

BalticMiles lojalitātes programma tika atklāta pagājušā gada oktobrī, un pašlaik tanī ir iesaistīti vairāk kā 20 partneri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

airBaltic zīmolu atdošana notikusi saskaņā ar akcionāru vienošanos, kuras saturs ir slepens, taču nauda par tiem Baltijas Aviācijas sistēmām maksāta neesot, nav arī runāts par to, ka par šīm preču zīmēm BAS varētu saņemt atlīdzību nākotnē.

To Db.lv apliecināja Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Anrijs Matīss, komentējot faktu, ka šodien reģistrēta komercķīla par airBaltic preču zīmēm 32 milj. Ls vērtībā. airBaltic Corporation komercķīlas ņēmējs ir Latvijas Republikas Finanšu ministrija, bet ķīlas pārvaldnieks Latvijas Republikas Satiksmes ministrija. Preču zīmes ieķīlātas par nodrošinājumu tam, lai airBaltic varētu saņemt valsts aizdevumu. Līdz ar to airBaltic ir atguvusi savas preču zīmes, ko tā 2009. gadā bija pārdevusi kompānijas privātajam akcionāram Baltijas Aviācijas sistēmas. Toreiz preču zīmes tika novērtētas par 13 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Izveido jaunu norēķinu karti – Galactico VISA

Dace Skreija, 18.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

DnB NORD Banka sadarbībā ar tirdzniecības centru tīklu Galactico (Alfa, Origo, Galerija Centrs, Mols, Dole) ir izveidojusi norēķinu karti Galactico VISA, kas, norēķinoties par pirkumu, vienlaikus pildīs arī privilēģiju kartes funkciju visos piecos šī tīkla tirdzniecības centros Rīgā.

Jaunā karte pildīs visas tradicionālās norēķinu kartes funkcijas, to varēs izmantot gan kā karti algas saņemšanai, gan kā papildu norēķinu karti. Izmantojot Galactico VISA algas saņemšanai, ar šo karti bez komisijas maksas varēs iepirkties gan Latvijā, gan ārzemēs, savukārt lielāku pirkumu veikšanai varēs izmantot kartes piedāvātās kredīta iespējas; bez komisijas maksas varēs apskatīt konta atlikumu DnB NORD Bankas bankomātos, kā arī izņemt naudu «draudzīgo» bankomātu tīklā Latvijā un Lietuvā. Turklāt Galactico VISA dos iespēju krāt punktus un saņemt dažādas atlaides Galactico tīkla veikalos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

BalticMiles uzsāk sadarbību ar Pohjola Bank

Jānis Rancāns, 01.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzpartneru lojalitātes programma Baltijas valstīs BalticMiles paplašinājusi savu darbību Somijā, piedāvājot Pohjola Bank kredītkartes.

«Pohjola šī ir nozīmīga sadarbība, jo Baltijas valstis spēlē nozīmīgu lomu Pohjola stratēģijas veidošanā un starptautiska mēroga apkalpošanas servisa uzlabošanā,» sacīja Pohjola Bank Plc. viceprezidents un vadītājs Baltijas reģionā Jorma Alanne.

Jaunais kopzīmols MasterCard ar bezkontakta maksājumu funkciju pavērs plašākas iespējas kopējo karšu lietotāju īpašniekiem, norāda lojalitātes programmas pārstāvji.

BalticMiles tika atklāta 2009.gada oktobrī un tā sevī ietver sevī visdažādākos veidus, kā pelnīt punktus vairāk nekā 18 tūkstošos vietu visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrība airBaltic parūpējusies par šogad skaļāko skandālu transporta nozarē.

2010. gada skaļākais skandāls transporta nozarē saistīts ar daļēji valstij un daļēji airBaltic prezidentam Bertoldam Flikam, bet kopš dažām nedēļām jau arī ofšoru investoram Bahamu salās piederošo aviokompāniju airBaltic, ar šīs kompānijas strīdiem ar lidostu­ Rīga par rēķinu nomaksu, investīciju projektiem, bet galvenais par DB šovasar atklāto faktu, ka sešas airBaltic preču zīmes kopš 2009. gada nogales, kā izrādās, par 9,136 milj. Ls pārdotas B. Flika uzņēmumam Baltijas Aviācijas sistēmas. Neskatoties uz sākotnēju valdības satraukumu par šo darījumu, personāliju maiņām airBaltic padomē un solījumiem no B. Flika airBaltic preču zīmes atdabūt, tas līdz šim brīdim nav noticis, vēl vairāk - tās jau, kā ziņojis portāls pietiek.lv, esot ieķīlātas. Līdz ar to Baltijas Aviācijas sistēmu komercķīlas apjoms Latvijas Krājbankā un tās mātesbankā Snoras sasniedzis 31 miljonu latu - «ieķīlāta komercķīlas devējam piederošā manta kā lietu kopība, ieskaitot ķermeniskās un bezķermeniskās lietas, kā visas mantas sastāvā esošas lietas, t.sk. piederošās preču zīmes airBaltic, airBaltic.com, airBalticTravel.com, Baltic Taxi, BalticHotels, BalticMiles». Pārmaiņas notikušas arī pašā uzņēmumā Baltijas Aviācijas sistēmas. Bez jaunā ofšoru investora Taurus Asset Management Fund Limited piesaistes, kuru pārstāv Krievijas uzņēmējs Staņislavs Kovtuns, mainījies arī Baltijas Aviācijas sistēmu valdes sastāvs. To atstājis Mārtiņš Antonovičs, bet viņa vietā nācis Janeks Jeļkins, kas par saviem nākotnes nodomiem šajā uzņēmumā presei komentārus nesniedz. Arī Baltijas Aviācijas sistēmu preses pārstāvis Juris Pētersons izmaiņas valdē tikai pamatojis ar notikušajām izmaiņām uzņēmuma īpašnieku sastāvā, plašāk neko nepaskaidrojot.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Papildināta - Intervija ar Draugiem.lv izveidotājiem: No draudzēšanās portāla līdz vairākiem saistītiem uzņēmumiem

Anda Asere, 25.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākotnēji draugiem.lv bija vien draudzēšanās portāls, desmit gadu laikā radušies dažādi saistīti projekti, kas pamazām attīstījušies par atsevišķiem uzņēmumiem. Intervijā DB draugiem.lv izveidotāji Lauris Liberts un Agris Tamanis stāsta par desmit gados piedzīvoto, Amerikas pieredzi, neveiksmēm biznesā, kas piederas pie lietas, un atklāj, ka no nulles sākt biznesu ir grūtāk, bet tad, kad ir citi projekti, katra nākamā sākums ir vieglāks.

Desmit gadi – tas ir daudz vai maz?

L.L. Interneta pasaulē tā ir mūžība. Šie desmit gadi bijuši ļoti piesātināti. Pašiem liekas, ka daudz esam iemācījušies un sapratuši. Atskatoties pagātnē, uzsākot to visu, izpratne bija ļoti niecīga. Droši vien, ka tiktāl esam nokļuvuši, jo apkārt ir gudri cilvēki un mums paveicās ar atsevišķiem pakalpojumiem.

Kurā brīdī jūs sākāt darīt kaut ko papildu?

L.L. Jau pēc pāris mēnešiem, kad mēs palaidām draugiem.lv, bija ambīcijas, ka vajag kaut ko piedāvāt ārzemēs saistībā ar portālu. Mēģinājām jau pēc kāda pusotra gada un tad tā pamatīgi apsvilinājāmies.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Satiksmes ministrija vērtē iespēju atpirkt airBaltic preču zīmes

Dienas Bizness, 29.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satiksmes ministrijā (SM) patlaban tiekot vērtēta tālākā valsts rīcība ar airBaltic preču zīmēm, ko 2009.gadā valstij daļēji piederošā aviokompānija pārdeva otram lielākajam akcionāram - privātkompānijai Baltijas aviācijas sistēmas (BAS).

Cita starpā tiekot vērtēta iespēja preču zīmes atpirkt, tā sestdien raksta laikraksts Diena.

Anonīms avots laikrakstam atklājis, ka ministrija ar rosinājumu atpirkt preču zīmes no BAS nākšot vistuvākajā laikā.

Satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS), jautāts, vai SM piedāvās atpirkt airBaltic preču zīmes un par kādu cenu, bija izvairīgs. Ar airBaltic prezidentu Bertoltu Fliku laikrakstam neizdevās sazināties, bet viņa runasvīrs Juris Pētersons atzina, ka attiecībā uz airBaltic preču zīmēm nekas nav mainījies - tās joprojām ir atpērkamas jebkurā brīdī.

Kopumā B.Flikam daļēji piederošajam BAS tika pārdotas vairākas preču zīmes - airBaltic un ar to saistītās airBaltic.com, airBaltic Travel.com, airBalticHotels, BalticMiles un Baltic Taxi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēkiem patīk saņemt atalgojumu par to, ka viņi iepērkas pie kāda konkrēta tirgotāja; viņi vērtē, kur par savu pirkumu gūs lielāku labumu

Par šo virtuālo biznesu, kas daudziem joprojām šķiet neizprotams, plašāk intervijā DB stāsta holandietis Gabi Kols (Gabi Kool), kurš jau 15 gadus strādājis ar lojalitātes programmām, bet šobrīd ir nobāzējies Latvijā, kur attīsta daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmas Pins.

Lojalitātes bizness sācies kā aviokompāniju biežo lidotāju apbalvošanas programma, bet šobrīd pasaulē ir jau divi miljardi daudzpartneru lojalitātes karšu un vēl neskaitāmas individuālās veikalu, kafejnīcu, skaistumkopšanas u.c. kompāniju klientu kartes. Viena no daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmām – Pins, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles, – radīta Latvijā uzņēmumā Coalition Rewards. Šobrīd šīs programmas karti lieto 1,9 miljoni cilvēku, no kuriem 1,2 miljoni to dara nevis tepat Latvijā, bet gan vairāk uz ziemeļiem – Somijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satiksmes ministrija (SM), pirms pieņems lēmumu par Latvijas nacionālās lidsabiedrības a/s Air Baltic Corporation (airBaltic) preču zīmju atgriešanu, vēlas sagaidīt darījuma izvērtējumu no lidsabiedrības jaunās padomes, informē ministrijā.

Pirmā airBaltic jaunās padomes sēde paredzēta februāra pirmajā pusē.

SM skaidro, ka «pirms jebkāda lēmuma pieņemšanas par tālākajām darbībām ar airBaltic preču zīmēm ministrija gaida preču zīmju darījuma izvērtēšanu no jaunās, šā gada 10.janvārī ieceltās airBaltic padomes, kurai ir uzdots nodrošināt pilna sabiedrības audita veikšanu, tostarp attiecībā uz preču zīmēm».

Kā ziņots, SM patlaban tiekot vērtēta tālākā valsts rīcība ar airBaltic preču zīmēm, ko 2009.gadā valstij daļēji piederošā aviokompānija pārdeva otram lielākajam akcionāram - privātkompānijai «Baltijas aviācijas sistēmas» (BAS). Kā raksta laikraksts Diena, cita starpā tiekot vērtēta iespēja preču zīmes atpirkt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Latvijas eksportspēja

Eksportspēja: Lojalitātes programma PINS strauji attīstās

Elīna Pankovska, 28.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lojalitātes programmu PINS plāno iedzīvināt arī tādos eksporta tirgos kā Indonēzija un Malaizija

Daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programma PINS, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles un bija lidsabiedrības Airbalic lidojumu lojalitātes programma, šobrīd apvieno vairāk nekā 700 vietējo, starptautisko un interneta vides zīmolu. PINS lojalitātes programma sniedz iespēju tās dalībniekiem uzkrāt un tērēt punktus pie dažādiem sadarbības partneriem, kuru starpā ir arī restorāni, iepirkšanās, izklaides vietas un atpūtas vietas, kā arī degvielas uzpildes stacijas, var iegādāties arī aviobiļetes.

Programma savu darbību sāka 2014. gadā, un, kā norāda uzņēmuma Pins.co Baltijas reģiona vadītājs Zigmunds Vīķis, PINS ir strauji attīstījies par globālu tehnoloģiju uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Augulis: vairāki scenāriji, kā atgūt airBaltic preču zīmes

Mārtiņš Apinis, 10.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrības airBaltic jaunā padome izvērtē iepriekšējās padomes darbu un strādā pie kompānijas preču zīmju atgūšanas, šodien LNT raidījumā 900 sekundes teica satiksmes ministrs Uldis Augulis.

Pēc ministra stāstītā esot vairāki scenāriji, kā preču zīmes valstij atgūt, taču viņš nenosauca, kādi konkrēti tie ir. Kā varbūtējais risinājums preču zīmju atgūšanai netika izlēgta arī to atpirkšana, taču ministrs nekonkretizēja, kāda tieši varētu būt to vērtība.

Paralēli preču zīmju atgūšanai kompānijas padome strādājot arī pie akcionāru līguma izvērtēšanas, lai valsts varētu palielināt savu ietekmi uzņēmumā.

Air Baltic 49% kapitāla daļu īpašniekam Bertoltam Flikam daļēji piederošajam BAS pārdotas airBaltic un ar to saistītās airBaltic.com, airBaltic Travel.com, airBalticHotels, BalticMiles un Baltic Taxi prežu zīmes. Saskaņā ar airBaltic 2009.gada auditētā gada pārskatu preču zīmju vērtība bijusi 13 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Baltic Miles valdes vadītāja amatu pametis Pomerancevs

Gunta Kursiša, 27.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Baltic Miles, kas realizē Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic lojalitātes programmu, valdē notikušas izmaiņas. Uzņēmuma valdi pametis tās līdzšinējais priekšsēdētājs Grigorijs Pomerancevs, liecina informācija laikrakstās Latvijas Vēstnesis.

Uzņēmuma valdē darbu uzsācis Vācijas pilsonis Mihaels Georgs Grimme (Michael Georg Grimme), kas turpmāk pildīs valdes locekļa amata pienākumus ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi.

Ieraksts par izmaiņām amatpersonu sastāvā veikts 21. martā.

Baltic Miles ir viens no airBaltic meitasuzņēmumiem, un tas ralizē lojalitātes programmu, kuras ietvaros airBaltic klienti var krāt punktus, iegādājoties lidojuma biļetes vai izmantojot BalticMiles sadarbības partneru pakalpojumus vai iepērkoties.

Db.lv jau rakstīja, ka neņemot vērā māteskompānijas airBaltic turbulences, pērn SIA Baltic Miles ievērojumi audzējusi apjomus - lielākais apjoma pieaugums Baltic Miles 2011. gadā bijis piesaistīto partneru ziņā. To uzņēmumu skaits, kuros Baltic Miles klientiem iespējams vākt punktus un attiecīgi saņemt balvas, audzis no 37 līdz 130. Būtiski, par 118% palielinājies arī Baltic Miles programmas ietvaros savākto punktu izlietojums apmaiņā pret dažādām balvām- šeit kāpums ir no 62 miljoniem punktu 2010. gadā līdz 135 miljoniem pērn. Šā gada sākumā Baltic Miles bija pusmiljons klientu, no tiem lielākā daļa Baltijas valstīs, taču uzņēmuma mērķis ir kļūt par vadošo lojalitātes programmu Ziemeļu un Austrumeiropā, iepriekš DB stāstīja Baltic Miles izpilddirektors Gabi Kols.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic ieviesīs maksu pasažieriem, kuri vēlas izmantot personalizētu reģistrāciju lidostā

Lelde Petrāne, 24.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šā gada 1.februāri, Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic «ievieš plašus uzlabojumus interneta un mobilās reģistrācijas sistēmā», liecina kompānijas izplatītais paziņojums medijiem.

Mihaels Grimme (Michael Grimme), airBaltic komercdirektors, skaidro: «Ja visi pasažieri izmantotu reģistrāciju internetā un mobilo reģistrāciju, viņi kopā ietaupītu līdz pat 90 miljoniem minūšu gadā un tādējādi samazinātu arī rindas lidostās. Tas ir ievērojams laika ietaupījums – vairāk nekā 15 gadi – tāpēc mēs vēlamies iedrošināt mūsu pasažierus lietot modernās tehnoloģijas. Līdz ar to mēs uzlabosim interneta un mobilo reģistrāciju, kā arī ieviesīsim maksu pasažieriem, kuri vēlas izmantot personalizētu reģistrāciju lidostā.»

Plašs uzlabojumu klāsts tikšot ieviests pašapkalpošanās reģistrācijai, šāds pakalpojums ir pieejams interneta vietnē airBaltic.com un viedtālruņos, ievadot adresi airBalticMobi.com. Papildus labākai funkcionalitātei, reģistrācija internetā būs pieejama līdz vienai stundai pirms reisa izlidošanas, iepriekšējo divu stundu vietā. Tādējādi airBaltic pasažieriem tikšot sniegta lielāka brīvība, reģistrējoties lidojumiem, jo turpmāk to varēs veikt internetā, no savām mobilajām ierīcēm, esot ceļā uz lidostu vai lidostā. Reģistrācija internetā pieejama laikā no plkst. 12.00 iepriekšējā dienā pirms paredzētā lidojuma. Veicot reģistrāciju internetā, pasažieri, kuriem nav reģistrējamās bagāžas, var doties tieši uz lidostas drošības kontroles punktu. Savukārt pasažieriem, kuriem ir reģistrējamā bagāža, tā ir jānodod tam speciāli paredzētā vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Papildināta - airBaltic preču zīme pārdota Flikam; Kampars prasīs darījumu anulēt

Ieva Mārtiņa, 04.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

airBaltic un vairākas saistītās preču zīmes pērn par 13 miljoniem eiro pārdotas aviokompānijas vadītāj Bertolta Flika uzņēmumam Baltijas aviācijas sistēmas, ziņo Dienas Bizness. Tikmēr Ekonomikas ministrs Artis Kampars uzskata, ka B. Fliks nekaunīgā veidā ir ticis pie airBaltic nozīmīgākajiem aktīviem un ir mazinājis aviokompānijas vērtību.

2009.gada decembrī a/s airBaltic Corporation, joprojām būdama smagā finanšu stāvoklī, pārdevusi airBaltic zīmolu un ar to saistītas piecas preču zīmes nacionālās aviokompānijas vadītāja Bertolta Flika uzņēmumam SIA Baltijas aviācijas sistēmas, kas airBaltic kontrolē 47,2%. Saskaņā ar airBaltic 2009.gada auditētajā gada pārskatā minēto, uzņēmuma preču zīmju vērtību 13 miljonu eiro jeb 9,136 miljonu latu apjomā 2009.gadā noteica sertificēts un nozarē atzīts vērtēšanas uzņēmums. Atbilstoši preču zīmju pārdošanas līgumam norēķini par iegādi jāveic līdz 2010.gada 31. decembrim. Pie pārdotajām preču zīmēm ir arī airBaltic.com, airBaltic Travel.com, airBalticHotels un BalticMiles un Baltic Taxi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Stāsies spēkā maksa airBaltic pasažieriem, kuri izmantos personalizētu reģistrāciju lidostā

Lelde Petrāne, 31.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šā gada 1.februāri, aviokompānijas airBaltic pasažieriem jārēķinās ar izmaiņām.

Kā iepriekš skaidroja, Mihaels Grimme (Michael Grimme), airBaltic komercdirektors: «Ja visi pasažieri izmantotu reģistrāciju internetā un mobilo reģistrāciju, viņi kopā ietaupītu līdz pat 90 miljoniem minūšu gadā un tādējādi samazinātu arī rindas lidostās. Tas ir ievērojams laika ietaupījums – vairāk nekā 15 gadi – tāpēc mēs vēlamies iedrošināt mūsu pasažierus lietot modernās tehnoloģijas. Līdz ar to mēs uzlabosim interneta un mobilo reģistrāciju, kā arī ieviesīsim maksu pasažieriem, kuri vēlas izmantot personalizētu reģistrāciju lidostā.»

Plašs uzlabojumu klāsts tikšot ieviests pašapkalpošanās reģistrācijai, šāds pakalpojums ir pieejams interneta vietnē airBaltic.com un viedtālruņos, ievadot adresi airBalticMobi.com. Papildus labākai funkcionalitātei, reģistrācija internetā būs pieejama līdz vienai stundai pirms reisa izlidošanas, iepriekšējo divu stundu vietā. Tādējādi airBaltic pasažieriem tikšot sniegta lielāka brīvība, reģistrējoties lidojumiem, jo turpmāk to varēs veikt internetā, no savām mobilajām ierīcēm, esot ceļā uz lidostu vai lidostā. Reģistrācija internetā pieejama laikā no plkst. 12.00 iepriekšējā dienā pirms paredzētā lidojuma. Veicot reģistrāciju internetā, pasažieri, kuriem nav reģistrējamās bagāžas, var doties tieši uz lidostas drošības kontroles punktu. Savukārt pasažieriem, kuriem ir reģistrējamā bagāža, tā ir jānodod tam speciāli paredzētā vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Kampars airBaltic zīmola pārdošanu pielīdzina skaļākajām krimināllietām

Dace Preisa, 04.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«airBaltic zīmola pārdošana savā nekaunībā ir vienā rindā ar Latvenergo «3mio» afēru, Kempmayer darījumu un Latvijas kuģniecības privatizāciju, » sociālajā tīklā Twitter pauž ekonomikas ministrs Artis Kampars.

Viņš jau iepriekš norādīja, ka viņaprāt B. Fliks nekaunīgā veidā ir ticis pie airBaltic nozīmīgākajiem aktīviem un ir mazinājis aviokompānijas vērtību.

Kā jau vēstīts airBaltic un vairākas saistītās preču zīmes pērn par 13 miljoniem eiro pārdotas aviokompānijas vadītāja Bertolta Flika uzņēmumam Baltijas aviācijas sistēmas.

2009.gada decembrī a/s airBaltic Corporation, joprojām būdama smagā finanšu stāvoklī, pārdevusi airBaltic zīmolu un ar to saistītas piecas preču zīmes nacionālās aviokompānijas vadītāja Bertolta Flika uzņēmumam SIA Baltijas aviācijas sistēmas, kas airBaltic kontrolē 47,2%. Saskaņā ar airBaltic 2009.gada auditētajā gada pārskatā minēto, uzņēmuma preču zīmju vērtību 13 miljonu eiro jeb 9,136 miljonu latu apjomā 2009.gadā noteica sertificēts un nozarē atzīts vērtēšanas uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic pagarina pašapkalpošanās reģistrācijas periodu

Lelde Petrāne, 21.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aviokompānija airBaltic ir ieviesusi papildu uzlabojumus savā pašapkalpošanās reģistrācijas sistēmā, nodrošinot tās pieejamību 72 stundas pirms paredzētā lidojuma iepriekšējo 36 stundu vietā.

Kopš šā gada 1.februāra airBaltic ieviesa izmaiņas interneta un mobilās reģistrācijas sistēmā. Tā, piemēram, reģistrācija internetā ir pieejama līdz vienai stundai pirms reisa izlidošanas iepriekšējo divu stundu vietā.

Veicot reģistrāciju internetā, pasažieri, kuriem nav reģistrējamā bagāža, var doties tieši uz lidostas drošības kontroles punktu. Savukārt pasažieriem, kuriem ir reģistrējamā bagāža, tā ir jānodod tam speciāli paredzētā vietā.

Visiem pasažieriem, kuri vēlas izmantot personalizētu reģistrāciju lidostā, šis pakalpojums tagad tiek piedāvāts par 7 LVL (10 EUR).

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Dombrovskis liek Gerhardam izvērtēt airBaltic valdes un padomes locekļu rīcības atbilstību

Paula Prauliņa, 05.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satiksmes ministrijai kā valsts kapitāla daļu turētājai tiek uzdots izvērtēt to airBaltic valdes un padomes locekļu rīcības atbilstību Komerclikuma 169. panta pirmajā daļā noteiktajam pienākumam rīkoties kā krietnam un rūpīgam saimniekam, kuri ir bijuši valdes un padomes sastāvā, kad tika pieņemti lēmumi par sešu airBaltic preču zīmju pārdošanas darījumu.

Tādu rezolūciju ceturtdien satiksmes ministram Kasparam Gerhardam parakstījis Ministru prezidents Valdis Dombrovskis, liecina Ministru kabineta mājas lapā publiskotā informācija. DB jau rakstīja, ka 2009. gada decembrī AS Air Baltic Corporation (airBaltic) vienam no uzņēmuma akcionāriem – SIA Baltijas aviācijas sistēmas – pārdevusi sešas airBaltic preču zīmes (airBaltic, airBaltic.com, airBaltic Travel.com, airBalticHotels, BalticMiles un Baltic Taxi).

Ja tiks konstatēts, ka valdes un padomes locekļi pārkāpuši Komerclikuma 169. panta pirmajā daļā noteikto atbildības standartu, satiksmes ministram uzdots veikt nepieciešamās darbības prasības celšanai pret valdes un padomes locekļiem (ievērojot Komerclikuma 169. panta otrajā daļā noteikto valdes un padomes locekļu solidāras atbildības pienākumu) atbilstoši Komerclikuma 172. panta pirmajā daļā noteiktajam, ka prasību pret valdes vai padomes locekļiem sabiedrība ceļ, pamatojoties uz dalībnieku sapulces lēmumu, kurš pieņemts ar klātesošo vienkāršu balsu vairākumu, turklāt statūtos prasības celšanai nedrīkst noteikt lielāku balsu vairākumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic ievieš VISA priekšapmaksas karti

Gunta Kursiša, 04.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aviokompānija airBaltic ir ieviesusi VISA priekšapmaksas karti, kas pieejama divās valūtās — latos vai eiro, informē lidsabiedrības pārstāvji.

Lai saņemtu airBaltic maksājumu karti nav nepieciešams bankas konts vai kredītvēstures pārbaude, norāda airBaltic pārstāvji. Tiek solīts, ka, izmantojot šo karti, airBaltic klienti varēs saņemt labākus piedāvājumus lidojumiem, kas pirkti airBaltic mājas lapā.

Klienti kartes iegūšanai var pieteikties tiešsaistē prepaidcard.airBaltic.com. airBaltic karšu īpašnieki varēs iegūt arī papildus karti, ko nodot lietošanā dzīvesbiedriem, bērniem vai partneriem, informē aviokompānija.

Lidsabiedrības VISA priekšapmaksas karti apkalpo Contis Financial Services Ltd.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamā gada aprīlī lidojumus Lietuvā plāno uzsākt airBaltic prezidentam Bertoldam Flikam piederošā kompānija Baltijas aviācijas sistēmas (BAS).

Tiek lēsts, ka BAS veiks lidojumus no Viļņas starptautiskās lidostas. Kā preses konferencē norādījis BAS jaunais izpilddirektors, tad kompānija plāno iesaistīties zemo cenu tirgū, piedāvājot vairākus galamērķus un elastīgas iespējas izvēlēties pakalpojumu. BAS mērķauditorija būšot gan darījumu cilvēki, gan tūristi, raksta Lietuvas protāls Delfi.

Skaidrojot jaunās aviokompānijas filozofiju, Kristians Kirčheiners sacījis: «Cilvēka vajadzības un vēlmes mainās. Mēs saviem klientiem vēlamies piedāvāt elastīgus pakalpojumus: izvēlēties tieši to, kas nepieciešams. Ja nevēlaties papildus pakalpojumu, papildus lidojuma pamata tarifam nekas papildus nebūs jāmaksā.»

Komentāri

Pievienot komentāru