Konkursa komisija, izvērtējot saņemtos pieteikumus konkursā uz vakanto Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra amata vietu, kā atbilstošāko kandidatūru atzinusi Juri Stinku, informē EM.
Konkursa komisija atzinīgi novērtēja J.Stinka iepriekšējo darba pieredzi valsts pārvaldē gan Valsts ieņēmumu dienestā, gan Finanšu ministrijā valsts sekretāra vietnieka amatā, kā arī pieredzi pašreizējā darbā privātajā sektorā un aktīvo līdzdarbošanos uzņēmēju nevalstiskajās organizācijās. Tāpat konkursa komisija novērtēja J.Stinka pieredzi specializētā atašeja amatā darbojoties LR Pārstāvniecībā ES Briselē.
Līdzšinējā profesionālā darbība apliecina J.Stinka pieredzi administratīvajā darbā, spēju koordinēt dažāda līmeņa sadarbību ar valsts, pašvaldību, nozaru pārstāvošām organizācijām un sadarbības partneriem. J.Stinka profesionālās kompetences – analītiskās prasmes, stratēģiskā domāšana un labas personālvadības prasmes – novērtētas kā atbilstošākas Ekonomikas ministrijas šī brīža vajadzībām.
J.Stinkam ir jurista kvalifikācija un profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā. J.Stinka brīvi pārvalda angļu valodu un sarunvalodas līmenī arī krievu un franču valodas.
Ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens izvērtēja pretendentu vērtēšanas komisijas ieteikumu un šī gada 7.aprīlī pieņēma lēmumu virzīt J.Stinkas kandidatūru iecelšanai Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra amatā.
Kā ziņots iepriekš, 2016.gada 26.februārī tika izsludināts atklāts pretendentu konkurss uz Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra amatu. Valsts kancelejā tika saņemti septiņi pieteikumi uz izsludināto vakanci.
Pretendentu atlase notika trīs kārtās. Pirmajā kārtā konkursa komisija izvērtēja iesniegtos dokumentus un atbilstību obligātajām prasībām. Otrā jeb mutiskā daļā notika komisijas un pretendenta saruna par motivāciju, valsts pārvaldes pamatprincipiem un iestādes darbības jomu, kā arī pretendenta vīzijas prezentēšana par iestādes nākotnes prioritātēm un angļu valodas zināšanu pārbaude. Trešajā kārtā neatkarīgi personālvadības speciālisti vērtēja šādas pretendentu vadības kompetences: darbinieku motivēšana un attīstīšana, stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadība, attiecību veidošana un uzturēšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.