Šveices apakšveļas ražotāja Sloggi plakāts, kurā atainotas trūcīgi ģērbtas sievietes, ir atzīts par pagājušā gada pazemojošāko reklāmu, raksta laikraksts The Telegraph.
Franko-šveiciešu feministu organizācijas Guard Dog pārstāves Sloggi reklāmas apzīmē ar tik skaļiem vārdiem kā «pornogrāfija» un «prostitūcija». Tāpat pazemojošāko reklāmu sarakstā minēta itāļu kafijas zīmola Lavazza reklāma ar attēlotām kailām sievietēm.
Guard Dogs «sveica» arī populārus cilvēkus, kas publiski izteikuši dzimumu aizskarošu apgalvojumus. Galveno balvu izcīnīja Parīzes arhibīskaps Andrē Armāns Ven-Truā (Andre Armand Vingt-Trois) ar komentāru: «Visgrūtāk ir atrast sievieti ar labu izglītību. (…) Nepietiek vien ar to, ka viņa valkā svārkus, jābūt taču arī kaut kam starp ausīm.»
Otrā vieta tika franču humoristam Fabrisam Ebū (Fabrice Eboue) par sacīto: «Feminisms ir domāts ne tikai autoritārām un seksuāli neapmierinātām sievietēm, bet arī lesbietēm.»