Patlaban neesot diskutējams jautājums par kāda valsts uzņēmuma privatizāciju, jo turpmāk nākotnē tie varot sekmīgi darboties un atgūties arī kā valsts uzņēmumi, intervijā LNT raidījumā 900 sekundes teica satiksmes ministrs Kaspars Gerhards (TB/LNNK).
Viņš skaidroja, ka šobrīd arī situācija tirgū neesot piemērota uzņēmumu pārdošanai.
Iepriekš arī premjers Valdis Dombrovskis (JL) norādīja, kā tādas baumas figurē jau kādu laiku, bet tām neesot pamata. «Ir neprivatizējamo uzņēmumu saraksts, un, piemēram, Latvenergo ir tajā iekļauts. Manā rīcībā arī nav informācijas, ka Gazprom būtu izteicis šādu vēlmi – privatizēt Latvenergo,» intervijā Latvijas radio 1 raidījumā Krustpunkts teica ministru prezidents.
Savukārt to, ka Latvijas Valsts meži, Latvenergo un Latvijas dzelzceļš tiks pārdoti tūlīt pēc vēlēšanām, intervijā Neatkarīgajai Rīta Avīzei uzsvēra Ventspils mērs Aivars Lembergs. Viņš laikrakstam norādīja, ka viņam pieejamā informācija liecinot, ka Latvija jau ir iztirgota. Neoficiāla informācija liecinot, ka saistībās, ko ar starptautiskajiem aizdevējiem noslēdzis V.Dombrovskis un finanšu ministrs Einārs Repše (JL), ir apsolīts, ka tūlīt pēc vēlēšanām izdevīgā veidā tiks privatizēti valstij piederoši uzņēmumi Latvijas Valsts meži, Latvenergo un Latvijas dzelzceļš.
A. Lembergs norādījis, ka starptautiskie aizdevēji nedomājot par investīcijām, bet gan par to, kā nodrošināt savus kredītus ar šo uzņēmumu akcijām.
Savukārt runājot par Dienvidu tiltu, satiksmes ministrs uzsvēra, ka Rīgas dome (RD) vēl neesot pabeigusi šo projektu, bet jau atvēzējusies Ziemeļu pārvadam. Pēc K.Gerharda domām, no sākuma vajadzētu pabeigt esošos projektus un tikai tad varot pāriet uz jauniem. Viņš arī norādīja, ka Dienvidu tilts faktiski jau funkcionējot, bet tanī pat laika neatdodot sevi visu un līdz ar to nepabeigtie pievedceļi radot problēmas gan rīdziniekiem, gan pilsētas viesiem.