Dārgāku burgeru pārdošana palīdzējusi kompānijas McDonald's trešā ceturkšņa peļņai pieaugt par 6%, ziņo BBC.

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes tīrā peļņa laika posmā no jūnija līdz septembrim pieaugusi līdz 1.3 miljardiem ASV dolāru no 1.2 miljardiem ASV dolāru pirms gada.

McDonald's informējis, ka ASV esot iecienīti tā jaunie, dārgākie produkti, piemēram, Angus Third-Pounder burgeri.

Kompānijas ceturkšņa pārdošanas apjomi pieauguši par 2.5% ASV, 5.8% - Eiropā un 2.2% Āzijā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Tā norādījusi, ka jauno, dārgāko produktu pārdošana arī palīdzējusi veicināt pārdošanu Eiropā.

McDonald's sagaida, ka pārdošanas apjomi saglabāsies pozitīvi arī oktobrī, neraugoties uz faktu, ka cilvēki mazāk ēd ārpus mājas.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra