Citas ziņas

Latvijas dzelzceļš par konkurenci neiespringst

Egons Mudulis, 13.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļa (LDz) prezidents Uģis Magonis uzņēmuma Euro Rail Trans (ERT) darbības uzsākšanu uzskata par ieguvumu Latvijai un tranzīta nozarei.

Db.lv jau rakstīja, ka aizvadītajā nedēļā lielāko reģistrēto komersantu saraksta augšgalā ir a/s Euro Rail Trans, kuras pamatkapitāls pārsniedz 2,459 milj. Ls, un tajā darbojas astoņas amatpersonas.

«Tās ir nozīmīgas investīcijas, kā arī apliecinājums kravu pārvadājumu apjomam,» DB saka U. Magonis, piebilstot, ka uzņēmuma attīstības plāni liecina par nākotnes iecerēm darbībai plašākā Eiropas dzelzceļa kravu pārvadājumu tirgū. Viņaprāt arī tās ir labas ziņas Latvijai, jo pateicoties tam, ka uzņēmums ir reģistrēts Latvijā, tā darbības rezultāta nodokļu maksājumi ieplūdīs Latvijas tautsaimniecībā.

«Veselīga konkurence loģistikas tirgū ir ieteicama. Ceram, ka jaunais dzelzceļa kravu pārvadājumu tirgus dalībnieks piesaistīs arī jaunus un papildu kravu apjomus tranzītā pa Latvijas dzelzceļu uz ostām,» tā U. Magonis.

ERT dibinātāji ir Krievijas dzelzceļa uzņēmuma meitasfirma RŽD Loģistika jeb Russian Railways Logistics un divām igauņu firmām piederošā SIA Transtrade Riga, kura plašāk pazīstama kā Maskavas ekspreša apkalpotājas SIA L-Ekspresis īpašniece, raksta portāls Delfi. Jaunā uzņēmuma mērķis ir tranzīta kravu pārvadājumi no Latvijas robežas līdz ostām, kas radīs konkurenci LDz uzņēmumam LDz Cargo loģistika.

Db.lv jau rakstīja, ka ERT valdē darbojas valdes locekļi Aleksandrs Vanags un Vladimirs Antjufejevs, kā arī valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Berezins, kas kādreiz strādāja akciju sabiedrības Rīgas elektromašīnbūves rūpnīca valdē. Savukārt ERT

padomē darbojas Jeļena Podera, Pāvels Sokolovs un Valērijs Veremejevs, kā arī valdes priekšsēdētājs Aleksanders Kočukovs un viņa vietnieks Aleksejs Krivoručko.

Komentāri

Pievienot komentāru