Pagājušajā gadā uz Liepājas domes «karsto tālruni» saņemti 398 zvani, kas ir par 66 vairāk nekā 2009.gadā.

Tāpat kā iepriekšējos gados, iedzīvotāju visvairāk apspriestais temats bijis pilsētas teritoriju sakopšana, ielu tīrīšana un tehniskais stāvoklis, remontdarbi, kā arī apgaismojums. Savukārt palielinājies sūdzību skaits par sabiedrisko transportu, ja 2009.gadā saņemti 9 zvani, tad pērn – 21 zvans.

Toties mazinājies to zvanītāju skaits, kuri pieprasa pašvaldībai pieslēgt vai atslēgt apkuri. Tas liecinot, ka iedzīvotāji kļuvuši labāk informēti par to, ka par mājas pievienošanu apkurei var lemt paši, vienojoties ar nama apsaimniekotāju.

Tālruņa līnija izveidota 1998.gadā un to jau izmantojuši vairāk nekā 5 tūkst. liepājnieku.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra