Citas ziņas

MTV AICINA SĀKT AR SEVI

, 14.09.2007

Jaunākais izdevums

MTV UZSĀK KAMPAŅU "SĀC AR SEVI", KAS AICINĀS JAUNIEŠUS AIZDOMĀTIES PAR GLOBĀLO SASILŠANU UN VIDES PROBLĒMĀM

Lai pastāstītu vairāk par kampaņu MTV aicina uz pasēdēšanu tuvāk Zemei - AB dambī, peldošajā galerijā Noass jau 18.septembrī, 11:00.

MTV kampaņa "Sāc ar sevi" ilgs gadu un tās mērķis ir aicināt jauniešus ar mazu, vienkāršu un ikdienišķu lietu palīdzību panākt lielas izmaiņas globālā mērogā. "Sāc ar sevi" gada laikā aktualizēs tādas tēmas kā: atkritumi, gaisa piesārņojums, enerģijas taupīšana, gudra iepirkšanās, vairākkārtēja izmantošana, dabas resursu taupīšana un citas nopietnas lietas.

"Lai arī problēma ir nopietna, mēs par to, protams, runāsim gana nenopietnā un ikvienam jaunietim saprotamā veidā, kas tomēr liek aizdomāties. Arī mēs paši vēl neesam gluži vides aizsardzības eksperti, tāpēc mācīsimies kopā ar saviem skatītājiem," saka "MTV Latvija" vīdžejs Žanete Skarule.

Kontaktinformācija:

Ilze Jansone

MTV Networks Baltic

Head of Marketing Communications

Mob: 29884186

E-mail: [email protected]

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija pārtrauc sadarbību ar TNS Latvia un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai, liecina MTV Latvija sniegtā informācija.

MTV Latvija paziņojums medijiem: "Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu TNS Latvia TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli MTV Latvija var redzēt nedaudz vairāk nekā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī Viasat platformā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV atsakās no TV Metru pētījumu metodes

, 17.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Latvija" pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai.

2007.gada 17.septembrī: Jauniešu izklaides kanāls "MTV Latvija" no šā gada 17.septembra pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu.

Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu "TNS Latvia" TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli "MTV Latvija" var redzēt nedaudz vairāk kā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī "Viasat" platformā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SIA "BITE Latvija" nodrošinās interneta pieslēgumu unikālā MTV dzimšanas dienas pasākumā

, 14.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju kompānija "BITE Latvija" izveidos interneta pieslēgumu, nodrošinot iespēju pārraidīt tiešraidē "MTV B-Day" - "MTV Networks Baltic" pirmās dzimšanas dienas pasākumu, kas notiks 19. augustā Rīgā. Šis tehniskais eksperiments un sadarbība ar MTV pirmo reizi vēsturē vēl vairāk pietuvinās visas komunikāciju platformas.

Šis ir unikāls sadarbības projekts, kuru organizējuši SIA "BITE Latvija" profesionāļi un kurš nodrošinās garantēta ātruma interneta pieslēgumu šī grandiozā brīvdabas pasākuma laikā. Interneta pieslēgums tiks nodrošināts, izmantojot radio tehnoloģijas, un tas ļaus pārraidīt šo pasākumu tieši uz ekrāniem pasākuma vietā un MTV interneta mājas lapās, kā arī tiešraidē visās trijās Baltijas valstīs.

"Mēs esam pagodināti kļūt par MTV sadarbības partneriem, organizējot tā pirmās gadadienas svinības Baltijas valstīs. MTV ir kļuvis par mūsdienu dzīves ikonu, un mēs esam pārliecināti, ka šis koncerts būs viens no apmeklētākajiem visā Rīgā. Pateicoties moderno tehnoloģiju atbalstam, šis pasākums noteikti būs vēl pamanāmāks. Svinēsim MTV pirmo dzimšanas dienu kopā!" aicina SIA "BITE Latvija" ģenerāldirektors Freds Renčaks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV" un "Sony Ericsson" šogad sadarbosies "MTV Europe Music Awards"

, 27.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Networks International" ir gods paziņot, ka 2007. gada "Europe Music Awards" (EMA) ceremonijas sagatavošanā MTV sadarbosies ar "Sony Ericsson".

Rīga, 2007.gada 27.jūnijā: Šī gada 1. novembrī Minhenē (Vācija) notiks jau 14. "MTV Europe Music Awards" ceremonija, kuras stratēģiskais sadarbības partneris šogad būs globālais telekomunikāciju milzis "Sony Ericsson".

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad būs vairākas inovatīvas aktivitātes, kuras varēs izmēģināt ikviens datora, TV, un mobilā tālruņa wap lietotājs. Šī sadarbība sniegs "Sony Ericsson" jaunas iespējas attīstīt savu zīmolu un sasniegt patērētāju integrētā veidā caur MTV digitālajām platformām visā pasaulē, kas pilnībā atbilst jaunajai "Sony Ericsson" darbības stratēģijai mūzikas jomā. Mūzikas un tehnoloģiju sintēze ir neatņemama mūsdienu jaunās paaudzes ikdienas dzīves sastāvdaļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV Latvija" tagad redzams arī VIASAT

, 04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada 4.septembrī: No šodienas, 4.septembra, kanāls "MTV Latvija" būs pieejams arī VIASAT lietotājiem, dodot iespēju vairāk kā 100 000 ģimeņu visā Baltijā skatīties vietējos MTV kanālus. MTV kanāli tiks pievienoti VIASAT kanālu paketei izmantojot SIRIUS satelītu, VIASAT lietotājiem papildus par to nebūs jāmaksā.

"Saskaņā ar mārketinga pētījumiem*, kas veikti visās Baltijas valstīs, mūsu skatītājiem vietējie MTV kanāli patīk labāk kā MTV European, kas bija redzams iepriekš. Mēs patiesi priecājamies, ka no šodienas arī VIASAT lietotāji Latvijā varēs redzēt labāku MTV kā pirms tam," saka "MTV Latvija" direktore Liliāna Ozoliņa.

"VIASAT lietotāju aptaujā tieši "MTV Latvija" bija pieprasītākais kanāls, mēs esam priecīgi, ka varam izpildīt savu lietotāju vēlmes, dodot viņiem iespēju redzēt vēl vienu vietējo kanālu bez papildus samaksas, digitālā kvalitātē jebkurā vietā valstī," saka Raivo Rosts, "VIASAT Latvija" vadītājs.

Lai skatītos "MTV Latvija" VIASAT lietotājiem jāatjauno kanālu saraksts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Arī MTV satraucies par cilvēces nākotni

, 14.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Networks International uzsākusi pirmo jaunatnei domāto vispasaules informatīvo kampaņu MTV Switch, kuras mērķis ir informēt jauniešus par globālās sasilšanas radīto klimata izmaiņu katastrofālo ietekmi uz cilvēces nākotni. MTV Latvija šai kampaņai pievienosies jūnija beigās, tās nosaukums Latvijā būs Sāc ar sevi!.

Sāc ar sevi! būs pirmā MTV kampaņa, kas aicinās jauniešus aizdomāties par vides problēmām. Tās vienlaikus tiks aktualizētas ne tikai televīzijā, bet arī citās mūsdienu masu mediju komunikāciju platformās - publiskajās debatēs, internetā un pat mobilajos tālruņos. Kampaņas galvenais mērķis ir vērst jauniešu uzmanību uz globālās sasilšanas, klimata izmaiņu radītajām problēmām un vides piesārņojuma sekām uz mūsu planētas, kā arī parādīt jauniešiem, kā pavisam nelielas un it kā nebūtiskas izmaiņas viņu ieradumos, var kardināli mainīt situāciju, Db.lv informēja MTV Latvija pārstāvis Juris Millers.

"Sāc ar sevi! 15-25 gadus veciem jauniešiem saprotamā valodā norādīs uz elementārām un it kā nebūtiskām lietām, kas patiesībā katastrofāli ietekmē mūsu planētas klimatu. Kampaņa palīdzēs rast risinājumus enerģijas taupīšanai, kas ir viens no iemesliem globālajai sasilšanai. Virspusēji raugoties, MTV šķiet nihilistisks un sarkastisks medijs, kas veicina merkantilu vērtību nostiprināšanos jauniešos, taču tā ir tikai uzrunas forma, patiesībā MTV ir viens no socilāli atbildīgākajiem medijiem pasaulē, kas ar 55 lokalizētu TV kanālu starpniecību uzrunā jauniešus 162 pasaules valstīs. MTV vienmēr lielu uzmanību veltījis globāla mēroga problēmām un centies tām pievērst sabiedrības uzmanību - piemēram, ik gadu MTV aicina savus skatītājus palikt dzīviem kampaņas Staying Alive ietvaros, kampaņa stāsta par HIV un AIDS problemātiku," skaidroja J. Millers.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Piesaka MTV Latvija maksātnespēju

Elīna Pankovska, 19.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējs SIA Rimess ir pieteicis SIA MTV Latvija maksātnespēju, DB apstiprināja Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas pārstāvis Kaspars Sadauskis.

Viņš arī pastāstīja, ka pagaidām maksātnespējas administrators šajā lietā vēl nav iecelts, bet, kā liecina Maksātnespējas administrācijas mājaslapā pieejamā informācija, par iespējamo administratori ir izvēlēta Edīte Purmale. Tiesas sēde, kurā pieteikums tiks izskatīts, ir nozīmēta uz šā gada 16jūniju.

K.Sadauskis vienlaikus arī atzīmēja, ka paralēli minētajai lietai, Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas tiesvedībā atrodas arī Uzņēmumu reģistra prasība pret SIA MTV Latvija par SIA darbības izbeigšanu. Šajā lietā izskatīšana nozīmēta uz šā gada 26.augustu.

Jāatgādina, ka pagājušā gada februārī, saistībā ar sarežģīto ekonomisko situāciju valstī izmaksu samazināšanas nolūkā, MTV Latvija apvienojās ar MTV Lietuva.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atzīst MTV Latvia maksātnespēju

Elīna Pankovska, 07.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilētas Centra rajona tiesa atzinusi par maksātnespējīgu SIA MTV Latvia, DB informēja tiesas priekšsēdētājas palīgs Kaspars Sadauskis.

Maksātnespēja pasludināta sākot no pagājušā gada 20.maija. Tiesa arī nolēma piedzīt no MTV Latvia par labu maksātnespējas pieteicējam grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam SIA Rimess valsts nodevu 100 Ls apmērā. Spriedums nav pārsūdzams un pilnais spriedums būs pieejams no 13.septembra.

Savukārt kreditori var pieteikties viena mēneša laikā no dienas, kad maksātnespējas reģistrā izdarīts ieraksts par maksātnespējas procesa pasludināšanu.

Centra rajona tiesas tiesvedībā atrodas arī Uzņēmumu reģistra prasība pret SIA MTV Latvia par SIA darbības izbeigšanu.

Jāatgādina, ka pagājušā gada februārī, saistībā ar sarežģīto ekonomisko situāciju valstī izmaksu samazināšanas nolūkā, MTV Latvia apvienojās ar MTV Lietuva.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

MTV Latvija redzams arī VIASAT

, 04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas, 4.septembra, kanāls MTV Latvija pieejams arī VIASAT lietotājiem, liecina kanāla sniegtā informācija medijiem.

MTV kanāli tiks pievienoti VIASAT kanālu paketei, izmantojot SIRIUS satelītu. VIASAT lietotājiem papildus par to nebūs jāmaksā.

"Saskaņā ar mārketinga pētījumiem*, kas veikti visās Baltijas valstīs, mūsu skatītājiem vietējie MTV kanāli patīk labāk kā MTV European, kas bija redzams iepriekš. Mēs patiesi priecājamies, ka no šodienas arī VIASAT lietotāji Latvijā varēs redzēt labāku MTV nekā pirms tam," sacījusi MTV Latvija direktore Liliāna Ozoliņa.

Lai skatītos MTV Latvija VIASAT lietotājiem jāatjauno kanālu saraksts.

*Mārketinga pētījumu aģentūras FACTUM veiktā aptauja maijā un junijā, respondenti vecumā no 15 - 35 gadiem, ar iespēju skatīties kabeļtelevīziju vai digitālo TV.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauniešu izklaides kanāls MTV Latvija uzsāk kampaņu Sāc ar sevi, aicinot ikvienu aizdomāties par globalās sasilšanas radītajām sekām. MTV kampaņa Sāc ar sevi ilgšot gadu un tās mērķis esot aicināt jauniešus ar mazu, vienkāršu un ikdienišķu lietu palīdzību panākt lielas izmaiņas globālā mērogā.

Sāc ar sevi gada laikā aktualizēšot tādas tēmas kā: atkritumi, gaisa piesārņojums, enerģijas taupīšana, gudra iepirkšanās, vairākkārtēja izmantošana, dabas resursu taupīšana un citas nopietnas lietas.

Lai runātu ar jauniešiem par šīm tēmām un dotu vienkāršus un viegli saprotamus padomus, ko mainīt ikdienas ieradumos, lai panāktu kopēju efektu vides labā, MTV izmantošot gan īsas pamacības ēterā, gan projekta Interneta mājas lapu www.mtv.lv/sac/, kurā jau tagad iespējams uzzināt vairāk par šo tēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Parex banka attīsta jauniešu produktu konceptus un sāk lielo spēli - Parex Play

, 07.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākoties jaunajam mācību gadam, Parex banka ievieš īpaši jauniešu auditorijai izveidotu produktu līniju ar zīmolu Parex Play, tādējādi radot interaktīvu vidi www.parexplay.lv ar šai auditorijai pievilcīgu finanšu pakalpojumu piedāvājumu. Ieviešot Parex Play banka pamatojas uz popularitāti, ko bankas produkti ir ieguvuši jauniešu vidū pēdējā gada laikā.

Parex Play apvieno tādus produktus kā ISIC maksājumu karti, studentu un studējošā kredītu, MasterCard un American Express BLUE kredītkarti, pensiju sistēmas 2.līmeņa ieguldījumu plānus un naudas uzkrāšanu Maxi kontā. "Atšķirībā no citām bankām mūsu jauniešu produktu līnija orientēta uz cilvēkiem vecumā līdz 35 gadiem, tādēļ esam pievienojuši produktu klāstam arī naudas uzkrāšanas produktus. Mēs vēlamies aicināt jauniešus plānot savas finanses un domāt par saviem uzkrājumiem jau šodien," par Parex Play produktiem stāsta Parex bankas viceprezidents Guntis Beļavskis.

Līdz ar jaunā zīmola Parex Play izveidi, Parex banka plāno aktīvāk pievērsties jauniešu auditorijas uzrunāšanai, tādējādi palielinot savu tirgus daļu jauniešu produktu segmentā. Tā, piemēram, studentu kredīta iegūšanu nereti sarežģī galvotāju nepieciešamība. Parex banka ir atvieglojusi šo procedūru strādājošajiem studentiem, kuru ienākumi pārsniedz 200 latus mēnesī - šiem studentiem galvotājs nav nepieciešams. Studiju kredīta summa, ko piedāvā Parex banka, sasniedz 10 000 latu visam studiju periodam. Paralēli tam studenti var saņemt arī studējošā kredītu 150 latu apmērā mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīko Latvijā populāru cilvēku piemiņas lietu izsoli

, 02.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija un izsoļu portāls buynbye.lv rīko Latvijā populāru cilvēku piemiņas lietu izsoli sešu nedēļu garumā. Katru nedēļu MTV skatītājiem būs iespēja iegādāties kādu no Latvijas slavenību izsolē piedāvātajām lietām, papildus palīdzot vardarbībā cietušiem bērniem, jo visi izsolē iegūtie līdzekļi tiks ziedoti centram Dardedze.

No 20.septembra līdz 31.oktobrim kanāla MTV Latvija ēterā nedēļas garumā iespējams vērot sižetus ar kāda Latvijā populāra cilvēka piedalīšanos, kura laikā skatītāji tiks iepazīstināti ar iknedēļas Popcīgo lietu. Ik sestdienu plkst. 12:00 MTV skatītāji, kuri būs iekārojuši attiecīgās nedēļas popcīgo lietu, varēs to iegādāties izsoļu portālā buynbye.lv. Vairāk par izsoles noteikumiem lasīt portālā buynbye.lv.

Pagājušajā nedēļā tika izsolīts milzīgs Intara Busuļa rotaļu lācis, kā arī pusotrstāvīga gulta, ko Busulis pats solījās izsoles uzvarētājam mājās saskrūvēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Lēdijai Gāgai piedāvāti 500 tūkstoši, lai viņa uzvilktu kaulu kleitu

Lelde Petrāne, 27.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Dziedātāja Lēdija Gāga šokēja savus fanus un apbēdināja dzīvnieku aizstāvjus, uzvelkot gaļas kleitu. Ko vēl no viņas varētu gaidīt? Kaulu tērpu? Iespējams,» raksta ibtimes.com.

Šādu pieņēmumu medijs izteicis, pamatojoties uz informāciju, ka Lēdijai Gāgai piedāvāti simtiem tūkstoši ASV dolāru, lai viņa šādā apģērbā ierastos šā gada MTV mūzikas video balvu pasniegšanas ceremonijā.

Strīdīgo gaļas kleitu Lēdija Gāga bija uzvilkusi pagājušā gada MTV ceremonijā. Kleita sarūgtināja gan daudzus dziedātājas fanus, gan dzīvnieku tiesību aizsardzības grupas, un PETA (Cilvēki par ētisku izturēšanos pret dzīvniekiem) kā atbildi radīja salātu kleitu.

Tagad, lai pārspētu iepriekšējā gada nežēlīgo apģērbu, vietne PigofTheMonth.com, kas tiešsaistē pārdod bārbekjū gaļu un mērces, piedāvājusi dziedātājai 500 tūkstošus ASV dolāru, lai viņa uzvilktu kaulu kleitu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Igauņu IT uzņēmējs: vairums IT inkubatoru pāris gados izputēs

Nozare.lv, 26.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Informācijas tehnoloģiju (IT) nozares inkubatori un «akseleratori», kas Baltijas reģionā pēdējā laikā savairojušies, ir laba lieta, bet vairums to varētu pāris gadu laikā izputēt, norāda Alans Martinsons, kas sevi dēvē par «sērijveida uzņēmēju» dažādās nozarēs.

Igaunijas pilsonis Martinsons, kurš, cita starpā, dibinājis ziņu aģentūru Baltic News Service (BNS), savā laikā vadījis datoru salicēju, tirgotāju un IT pakalpojumu sniedzēju Microlink un patlaban piedalās vairākos jaunos IT projektos, teica, ka pasākumu ar dažādiem «atraktīviem» nosaukumiem «barcamp», «seedcamp» un dažādām «garāžām» un ideju «kalšanas» nedēļas nogaļu pasākumu savairošanās «jau ir smieklīga».

«Tie saradās pirms diviem trim gadiem un sasniedza kulmināciju apmēram pirms gada. Patlaban vairs nedzirdu, ka uzrastos jauni šāda veida pasākumi, bet esmu pārliecināts, ka pēc pāris gadiem divas trešdaļa visu šo inkubatoru un akseleratoru pasākumu būs pagalam. Tie nav ilgtspējīgi,» uzskata Martinsons.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Martinsons: Igaunija ir otrajā vietā pasaulē pēc jaundibinātu IT uzņēmumu skaita uz vienu iedzīvotāju

Nozare.lv, 27.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunija ir otrajā vietā pasaulē aiz ASV pēc jaundibinātu informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmumu skaita uz vienu iedzīvotāju, taču Igaunijas kā IT paraugvalsts slava ir nedaudz pārspīlēta, norāda igauņu «sērijveida» uzņēmējs un investors Alans Martinsons.

«Pēc mērauklas «jaundibinātie uzņēmumi uz vienu iedzīvotāju» Igaunija ir otrajā vietā pasaulē. ASV ir pirmajā vietā, Izraēla ir trešajā vietā. Šo statistiku esmu pats aprēķinājis no dažādām datubāzēm. Patlaban ir kādi 60 vai 70 labi jaundibināti IT uzņēmumi Igaunijā, kas arī ir investīciju cienīgi uzņēmumi. Skaits ir lielāks nekā Somijā,» skaidroja Martinsons.

Vaicāts, vai Igaunija tiešām ir priekšā citām Baltijas un Eiropas valstīm IT un e-pakalpojumu attīstībā, Martinsons sacīja: «Jā un nē. Nav vienkāršas atbildes. Protams, Igaunijai ir labs PR, bet aiz tā ir kaut kam jābūt. Kas attiecas uz «e-Stonia», uz e-pārvaldi un e-pakalpojumiem, tad Igaunija jau bija priekšgalā pirms septiņiem vai desmit gadiem. Starplaikā citas valstis ir uzņēmušas ātrumu, un diez vai vairs esam numur viens.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV piedalīsies politiskajā aģitācijā

, 08.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija un MTV Networks International paziņojuši par nodomu ES līmenī uzsākt pasākumu Eiropa, vai tu mani dzirdi?, kura mērķis ir aicināt jauniešus izteikt savu attieksmi, piedaloties Eiropas Parlamenta vēlēšanās jūnijā.

«Mums ir jāizmanto savs sadarbības tīkls, lai dotu impulsu svarīgiem Eiropas projektiem, lai tie varētu risināt mūsu laika lielos uzdevumus,» teica Antonio Campo dall’Orto — Music Brands for MTV Networks International viceprezidents. «Mēs ticam, ka varam dod pārliecību jauniešiem un mudināt viņus veidot nākotni. Tā ir mūsu prioritāte, un Eiropai ir liela nozīme un tai būs liela un pozitīva nozīme šajā jomā.»

Pēdējās Eiropas parlamenta vēlēšanās 18 līdz 24 gadu vecu jauniešu līdzdalības īpatsvars bija zems, apmēram 40 procenti. Eiropa, vai tu mani dzirdi? dos iespēju jauniešiem izteikt sevi, parādīt Eiropas Savienībai, kas viņi ir, un vērsties pie Briseles ar savām bažām, sapņiem, sūdzībām un ideāliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV paaudze vērtē Jauno vilni

Nils Sakss, Numurs, 01.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā doma, tikko sākas šovs – kā ar šitādu h**** var nopelnīt tik nenormāli daudz naudas? Nu, tipa, uz skatuves iznāk veca, paresna tante, ietinusies kaut kādā krāsainā lakatā. Fonā sāk skanēt parastais tucis no viena sintezatora.

Tāds, kādu taisa tie šlāgeristi, kas spēlē Lidiņā alus pagrabā vai galīgākajos pāķos uz Zvejnieksvētkiem. Vai arī tās mazgadīgās meitenes, kuras sapņo tikt uz Eirovīziju, un tad uzdzied tādam tucim pa virsu kaut kādu Meraiju Keriju, nofilmē un ieliek youtube vai draugos albumiņā. Tikai tā lielā, vecā tante uz Jaunāviļņa skatuves pati nemaz nedzied. Viņa plāta muti un izliekas, ka dzied. Nu, tieši tā kā skolas popielā. Bet popielā parasti sīkie iemācās to dziesmu, ko viņi atdarina, a tā tante arī tik daudz nepavelk – brīžiem viņa muti sāk plātīt par ātru, citreiz atkal nokavē, un balss sāk skanēt, kamēr šī vēl tikai stāv un ņirdz. Kaut kāds pilnīgs stulbums. Vēl viņa staigā no vienas skatuves puses uz otru un tad paņem savu lakatu un sāk vicināt pa gaisu. Bet visi cilvēki starā un aplaudē viņai kā traki. Skolas popielā tā tante par šitādu priekšnesumu stabili dabūtu pēdējo vietu, un visi viņu apņirgtu. Bet Jaunajā vilnī visiem nenormāli patīk. Kā viņa ar šitādu h**** nopelnīja tik daudz miljonus, vispār nevar iebraukt. Un ko visi par viņu tā iefano? Bija licies, ka tā Pugačova būs kaut kas līdzīgs Meraijai Kerijai, kas baigi labi dzied un kustas. Bet ne jau tāda tipa vēstures skolotāja, kas vicina lakatu un plāta muti pie ieslēgta maģa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Saistībā ar vērienīgo atmazgāšanas shēmu aizturētais vīrietis pieteicies šovam Pimp My Ride

Guna Gleizde, Db, 15.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar naudas atmazgāšanas grupējumu, kura darbība tika pārtraukta šonedēļ, aizturētais fiktīvo uzņēmumu dibinātājs pieteicies MTV šovam Pimp My Ride (Uzķīlē manu vāģi).

Kā savu darbavietu viņš norādījis SIA Kolton , kurā saskaņā ar Lursoft datiem viņš ir valdes priekšsēdētājs. Šovam uzķīlēšanai viņš pieteicis 1979. gadā ražotu Ford Capri.

Db.lv jau ziņoja, ka vakar, vēlu vakarā, Valsts ieņēmumu dienests (VID) masu medijiem izplatīja paziņojumu, kurā informēja par trešdien un ceturtdien īstenotiem pasākumiem, kuru rezultātā tika apturēts naudas atmazgāšanas grupējums. Šajā shēmā tika legalizēti Latvijas uzņēmēju nelikumīgi iegūtie līdzekļi, tomēr grupējums bija uzsācis pārrunas arī par kādā citā Eiropas Savienības valstī noziedzīgā ceļā iegūtu 50 milj. EUR atmazgāšanu šajā Latvijas shēmā. Pagaidām VID Finanšu policija turpina izmeklēšanu un neizpauž to, ar kādas valsts kolēģiem Latvijas grupējums plānoja sadarboties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas valdība nolēmusi par 11 miljoniem kronu (500 000 latu) iegādāties reklāmas laiku mūzikas kanālā MTV. Reklāmas mērķis būs piesaistīt jauniešu uzmanību Igaunijai, ziņo BBN.

Tūrisma kompānija Enterprice Estonia izveidojusi līdz šim tās lielāko reklāmas kampaņu, kuru grasās translēt astoņās pasaules valstīs. Reklāmas kampaņa tiks izplatīta gan televīzijā, gan internetā.

VBS International viceprezidents Antonio Kanto (Antonio Canto), norāda, ka Igaunija ir pirmā no jaunajām Eiropas valstīm, kas ar starptautiskā mūzikas kanāla MTV International starpniecību uzsāk tik lielu projektu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksus preču ražotājs Luois Vuitton uzvarējis tiesas procesā ar skandalozās Britnijas Spīrsas ierakstu studiju Sony BMG par Spīrsas jauno videoklipu Do Something, kurā dziedātāja pārvietojas ar spilgti rozā Hummer automašīnu, kura aplīmēta ar Luois Vuitton (LV) zīmoliem. LV uzskata, ka šādā veidā kompānijai tiek nesta neslava, ziņo Associated Press.

Pašu Spīrsu tiesa par vainīgu neatzina, taču uzsvēra, ka viņas videoklips tiešā veidā uzbrūk LV zīmolam un kompānijas ražotājā luksus precēm.

MTV un Sony BMG komentārus neesot snieguši.

Video. Britney Spears - Do Something.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas kompānija Martinson Trigon Venture Partners nolēmusi pārdot Baltijas valstīs lielu popularitāti guvušo MTV Networks Baltic Izraēlas kompānijai Ananey Communications, ziņo BBN.

U. Jākso sīkāko informāciju par pārdošanu neizpauda, taču norādīja, ka MTV Baltic pārdošana esot gluži loģisks solis, jo Martinson Trigon ir stratēģiskais investors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Divi jaunieši uz vienu dienu kļūs par MTV vīdžeju un Essential dīdžeju

Guna Gleizde, Db, 20.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ noslēdzies konkurss, kurā tika izvēlēti jaunieši, kas uz vienu dienu kļūs par mūzikas televīzijas MTV Latvija vīdžejun un kluba Essential dīdžeju.

22. augustā MTV kanālā būs redzama Santa Getmančuka, bet Aivis Siliņš, kura skatuves vārds ir Kelvin Kquadratic šajā pašā datumā uzstāsies Essential, Db informēja Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Natalja Rodionova.

Bites priekšapmaksas kartes BiFri konkurss noritēja līdz 18.augustam un tā uzvarētājus noteica jauniešu balsojums. Iepriekšējā kārtā tika noskaidroti uzvarētāji žurnālista un bārmeņa profesijās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par LPS priekšsēdi atkārtoti ievēl Jaunsleini

LETA, 09.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas Pašvaldību savienības (LPS) priekšsēdi šodien Aucē notikušajā LPS 24.kongresā atkārtoti tika ievēlēts Andris Jaunsleinis, kurš šo organizāciju vada jau 20 gadus.

Jaunsleinis bija vienīgais kandidāts uz LPS priekšsēža amatu.

Kongresa delegātiem tika izsniegti 170 vēlēšanu biļeteni, no kuriem balsošanas urnā tika iemesti 167 biļeteni, kuri visi tika atzīti par derīgiem. Par Jaunsleiņa kandidatūru nobalsoja 164 kongresa delegāti.

Uzrunājot kongresa delegātus, Jaunsleinis pateicās par milzīgo uzticību un apsolīja to godprātīgi izmantot LPS kopīgo problēmu risināšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Pēc Deglava tilta slēgšanas, Rīgas satiksme mudina izmantot sabiedrisko transportu

Lelde Petrāne, 25.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā to, ka šodien no plkst. 5.00 Valsts policija ir slēgusi A. Deglava pārvadu, «Rīgas satiksme» aicina autovadītājus atturēties no iebraukšanas pilsētas centrālajā daļā ar saviem transportlīdzekļiem un aktīvi izmantot sabiedrisko transportu. «Rīgas satiksme» aicina izmantot iespēju atstāt savus spēkratus autobusu, trolejbusu un tramvaju galapunktu tuvumā.

«Rīgas satiksme» aicina izmantot iespēju atstāt savus transportlīdzekļus lielveikalu autostāvvietās pie pilsētas robežām, kur šāda iespēja tiek piedāvāta un atbilst šo uzņēmumu politikai, t. i., netiek prasīta maksa par ilgstošāku stāvēšanu, ja no šīm vietām ir iespēja pārsēsties uz Rīgas sabiedrisko transportu. «Rīgas satiksme» arī aicina izmantot AS «Pasažieru vilciens» piedāvātos pakalpojums, lai nokļūtu pilsētas centrā. Vienlaikus «Rīgas satiksme» aicina autovadītājus ievērot ceļu satiksmes noteikumus un atgādina, ka apstāšanās un stāvēšanas noteikumu pārkāpšanas gadījumā personai var piemērot administratīvo sodu, bet, pārkāpjot privāto autostāvvietu noteikumus, – to operatoru noteiktos līgumsodus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki, kuru ikdiena saistīta ar darbu birojā, laiku pa laikam vēlas «restartēties», nereti tam izvēloties ceļojumus bez komforta, izaicinot sevi piedzīvot kaut ko nebijušu un atmiņā paliekošu.

Adventure traveling šobrīd ir Nr 1 globālā tendence tūkstošgades paaudzes vidū, attiecīgi aizvien vairāk cilvēku vecumā no 20 līdz 40 izvēlas ceļot un iepazīt pasauli šādā veidā, liekot uzsvaru tieši uz pasaules iepazīšanu, jaunu kultūru atklāšanu un piedzīvojumu, kāds nav iespējams tad, kad ir iegādāts pilnībā noorganizēts ceļojums ar muzeju un baznīcu apmeklēšanu (kas, protams, arī nav slikti), komentē digitālā mārketinga speciālists Arturs Mednis. Arī viņš izmantojis šādu ceļojumu veidu un bijis, piemēram, Arktikā, bet rudenī dosies uz Peru. Viņš norāda, ka šādi ceļojumi devuši skaistas atmiņas, iespēju iepazīties ar interesantiem cilvēkiem, ar kuriem tagad kļuvis par draugiem, satiekas laiku pa laikam un dodas kopā nākamajos piedzīvojumos.

Komentāri

Pievienot komentāru