Citas ziņas

MTV atsakās no TV Metru pētījumu metodes

, 17.09.2007

Jaunākais izdevums

"MTV Latvija" pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai.

2007.gada 17.septembrī: Jauniešu izklaides kanāls "MTV Latvija" no šā gada 17.septembra pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu.

Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu "TNS Latvia" TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli "MTV Latvija" var redzēt nedaudz vairāk kā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī "Viasat" platformā.

"Zemie reitingu dati rada sajūtu, ka MTV Latvijā neviens neskatās, taču alternatīvi pētījumi pierāda pretējo. Piemēram, saskaņā ar TNS datiem, pagājušā gada "MTV Europe Music Awards", kur pirmo gadu piedalījās arī grupa Prāta Vētra, Latvijā neskatījās neviens, taču SKDS veiktā aptauja liecināja, ka 12% no aptaujātajiem respondentiem ir skatījušies apbalvošanas ceremoniju, kas ir ļoti liela atšķirība," skaidro "MTV Latvija" direktore Liliāna Ozoliņa. "Tāpat mārketinga pētījumu aģentūras FACTUM nesen veiktajā aptaujā* skatītāji atzinuši, ka MTV ir otrs labākais televīzijas kanāls Latvijā, taču saskaņā ar TNS datiem, to neskatās. Šie rezultāti liek mums domāt par atlernatīvām pētījumu metodēm, kas precīzāk spētu noteikt mūsu auditorijas TV skatīšanās paradumus," saka Liliāna Ozoliņa.

Vēl viens būtisks aspekts ir fakts, ka TV Metru metode mēra TV skatīšanās paradumus mājās, taču MTV auditorijas pētījumi liecina, ka līdz 20% skatītāju MTV skatās ārpus mājas - visbiežāk tas būtu kafejnīcās, sporta klubos, bāros vai pie draugiem. Tas liek MTV meklēt alternatīvas auditorijas mērījumu metodes, kas precīzāk spētu noteikt MTV audiotorijas lielumu un skatīšanās paradumus.

"MTV ir nišas kanāls ar skaidri definētu mērķa auditoriju. TV Metru nelielās izlases dēļ MTV katras dienas reitingu nosaka pāris jauniešu skatīšanās ieradumi. Šādā situācijā tiešām ir nepieciešams izmantot citas pētījumu metodes, kas ļauj mērīt gan ārpus mājas skatīšanos, gan paaugstināt izlasi konkrētajās mērķa grupās. Mēs esam realizējuši jau vairākas veiksmīgas kampaņas sadarbībā ar MTV un ar citām metodēm veiktie pētījumi tiktiešām rāda ievērojami augstāku kampaņas atdevi un reklāmas pamanāmību," jauniešu izklaides kanāla "MTV Latvija" lēmumu komentē mediju aģentūras "MPG Baltic" vadītājs Kaspars Ulsts.

"Nav noslēpums, ka atsevišķās mērķauditorijās TNS TV mērījumu respondentu skaits ir nepietiekams vai pat kritisks, lai datus sauktu par pilnīgi reprezentatīviem. Lielākie cietēji ir klienti, kuri definējuši šauru mērķa grupu, un nišas kanāli, kā piemēram, MTV, TV6. Šī problēma nākotnē kļūs aizvien aktuālāka, jo nišas kanālu skaits pieaugs. Situācija nav normāla, ja kādā no mērķa grupām reitingus nosaka tik neliels respondentu skaits, ka atliek pāris no tiem doties atvaļinājumā ārpus Latvijas, kad reitingi nopietni nosvārstās. Nepietiekamā respondentu skaita problēma attīsta un veicina pieprasījumu pēc alternatīviem kvantitatīvajiem pētījumiem, kā piemēram, OMD Snapshots. Līdzās attīstās arī kvalitatīvo pētījumu joma, kas MTV varētu palīdzēt labāk izprast savas auditorijas TV skatīšanās ieradumus," par "MTV Latvija" izvēli saka OPERA / OmnicomMediaGroup mediju direktors Kāris Zembergs.

*Mārketinga pētījumu aģentūras FACTUM aptauja veikta lielākajās Latvijas pilsētās maijā un jūnijā, aptaujāti respondenti 15 - 35 gadu vecumā ar iespēju skatīties kabeļtelevīziju vai digitālo televīziju. Sīkāk par pētījuma rezultātiem klāt pievienotajā prezentācijā.

***beigas***

Klāt pievienotajā Power Point prezentācijā iespējams sīkāk iepazīties ar mārketinga pētījumu aģentūras FACTUM veikto pētījumu un tā rezultātiem.

Kontaktinformācija:

Ilze Jansone

MTV Networks Baltic

Head of Marketing Communications

Mob: 29884186

E-mail: [email protected]

Kārlis Zembergs

OPERA / OmnicomMediaGroup mediju direktors

E-mail: [email protected]

Kaspars Ulsts

"MPG Baltic" vadītājs

E-mail: [email protected]

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija pārtrauc sadarbību ar TNS Latvia un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai, liecina MTV Latvija sniegtā informācija.

MTV Latvija paziņojums medijiem: "Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu TNS Latvia TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli MTV Latvija var redzēt nedaudz vairāk nekā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī Viasat platformā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV" un "Sony Ericsson" šogad sadarbosies "MTV Europe Music Awards"

, 27.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Networks International" ir gods paziņot, ka 2007. gada "Europe Music Awards" (EMA) ceremonijas sagatavošanā MTV sadarbosies ar "Sony Ericsson".

Rīga, 2007.gada 27.jūnijā: Šī gada 1. novembrī Minhenē (Vācija) notiks jau 14. "MTV Europe Music Awards" ceremonija, kuras stratēģiskais sadarbības partneris šogad būs globālais telekomunikāciju milzis "Sony Ericsson".

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad būs vairākas inovatīvas aktivitātes, kuras varēs izmēģināt ikviens datora, TV, un mobilā tālruņa wap lietotājs. Šī sadarbība sniegs "Sony Ericsson" jaunas iespējas attīstīt savu zīmolu un sasniegt patērētāju integrētā veidā caur MTV digitālajām platformām visā pasaulē, kas pilnībā atbilst jaunajai "Sony Ericsson" darbības stratēģijai mūzikas jomā. Mūzikas un tehnoloģiju sintēze ir neatņemama mūsdienu jaunās paaudzes ikdienas dzīves sastāvdaļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SIA "BITE Latvija" nodrošinās interneta pieslēgumu unikālā MTV dzimšanas dienas pasākumā

, 14.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju kompānija "BITE Latvija" izveidos interneta pieslēgumu, nodrošinot iespēju pārraidīt tiešraidē "MTV B-Day" - "MTV Networks Baltic" pirmās dzimšanas dienas pasākumu, kas notiks 19. augustā Rīgā. Šis tehniskais eksperiments un sadarbība ar MTV pirmo reizi vēsturē vēl vairāk pietuvinās visas komunikāciju platformas.

Šis ir unikāls sadarbības projekts, kuru organizējuši SIA "BITE Latvija" profesionāļi un kurš nodrošinās garantēta ātruma interneta pieslēgumu šī grandiozā brīvdabas pasākuma laikā. Interneta pieslēgums tiks nodrošināts, izmantojot radio tehnoloģijas, un tas ļaus pārraidīt šo pasākumu tieši uz ekrāniem pasākuma vietā un MTV interneta mājas lapās, kā arī tiešraidē visās trijās Baltijas valstīs.

"Mēs esam pagodināti kļūt par MTV sadarbības partneriem, organizējot tā pirmās gadadienas svinības Baltijas valstīs. MTV ir kļuvis par mūsdienu dzīves ikonu, un mēs esam pārliecināti, ka šis koncerts būs viens no apmeklētākajiem visā Rīgā. Pateicoties moderno tehnoloģiju atbalstam, šis pasākums noteikti būs vēl pamanāmāks. Svinēsim MTV pirmo dzimšanas dienu kopā!" aicina SIA "BITE Latvija" ģenerāldirektors Freds Renčaks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV Latvija" tagad redzams arī VIASAT

, 04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada 4.septembrī: No šodienas, 4.septembra, kanāls "MTV Latvija" būs pieejams arī VIASAT lietotājiem, dodot iespēju vairāk kā 100 000 ģimeņu visā Baltijā skatīties vietējos MTV kanālus. MTV kanāli tiks pievienoti VIASAT kanālu paketei izmantojot SIRIUS satelītu, VIASAT lietotājiem papildus par to nebūs jāmaksā.

"Saskaņā ar mārketinga pētījumiem*, kas veikti visās Baltijas valstīs, mūsu skatītājiem vietējie MTV kanāli patīk labāk kā MTV European, kas bija redzams iepriekš. Mēs patiesi priecājamies, ka no šodienas arī VIASAT lietotāji Latvijā varēs redzēt labāku MTV kā pirms tam," saka "MTV Latvija" direktore Liliāna Ozoliņa.

"VIASAT lietotāju aptaujā tieši "MTV Latvija" bija pieprasītākais kanāls, mēs esam priecīgi, ka varam izpildīt savu lietotāju vēlmes, dodot viņiem iespēju redzēt vēl vienu vietējo kanālu bez papildus samaksas, digitālā kvalitātē jebkurā vietā valstī," saka Raivo Rosts, "VIASAT Latvija" vadītājs.

Lai skatītos "MTV Latvija" VIASAT lietotājiem jāatjauno kanālu saraksts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Piesaka MTV Latvija maksātnespēju

Elīna Pankovska, 19.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējs SIA Rimess ir pieteicis SIA MTV Latvija maksātnespēju, DB apstiprināja Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas pārstāvis Kaspars Sadauskis.

Viņš arī pastāstīja, ka pagaidām maksātnespējas administrators šajā lietā vēl nav iecelts, bet, kā liecina Maksātnespējas administrācijas mājaslapā pieejamā informācija, par iespējamo administratori ir izvēlēta Edīte Purmale. Tiesas sēde, kurā pieteikums tiks izskatīts, ir nozīmēta uz šā gada 16jūniju.

K.Sadauskis vienlaikus arī atzīmēja, ka paralēli minētajai lietai, Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas tiesvedībā atrodas arī Uzņēmumu reģistra prasība pret SIA MTV Latvija par SIA darbības izbeigšanu. Šajā lietā izskatīšana nozīmēta uz šā gada 26.augustu.

Jāatgādina, ka pagājušā gada februārī, saistībā ar sarežģīto ekonomisko situāciju valstī izmaksu samazināšanas nolūkā, MTV Latvija apvienojās ar MTV Lietuva.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

MTV Latvija redzams arī VIASAT

, 04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas, 4.septembra, kanāls MTV Latvija pieejams arī VIASAT lietotājiem, liecina kanāla sniegtā informācija medijiem.

MTV kanāli tiks pievienoti VIASAT kanālu paketei, izmantojot SIRIUS satelītu. VIASAT lietotājiem papildus par to nebūs jāmaksā.

"Saskaņā ar mārketinga pētījumiem*, kas veikti visās Baltijas valstīs, mūsu skatītājiem vietējie MTV kanāli patīk labāk kā MTV European, kas bija redzams iepriekš. Mēs patiesi priecājamies, ka no šodienas arī VIASAT lietotāji Latvijā varēs redzēt labāku MTV nekā pirms tam," sacījusi MTV Latvija direktore Liliāna Ozoliņa.

Lai skatītos MTV Latvija VIASAT lietotājiem jāatjauno kanālu saraksts.

*Mārketinga pētījumu aģentūras FACTUM veiktā aptauja maijā un junijā, respondenti vecumā no 15 - 35 gadiem, ar iespēju skatīties kabeļtelevīziju vai digitālo TV.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atzīst MTV Latvia maksātnespēju

Elīna Pankovska, 07.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilētas Centra rajona tiesa atzinusi par maksātnespējīgu SIA MTV Latvia, DB informēja tiesas priekšsēdētājas palīgs Kaspars Sadauskis.

Maksātnespēja pasludināta sākot no pagājušā gada 20.maija. Tiesa arī nolēma piedzīt no MTV Latvia par labu maksātnespējas pieteicējam grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam SIA Rimess valsts nodevu 100 Ls apmērā. Spriedums nav pārsūdzams un pilnais spriedums būs pieejams no 13.septembra.

Savukārt kreditori var pieteikties viena mēneša laikā no dienas, kad maksātnespējas reģistrā izdarīts ieraksts par maksātnespējas procesa pasludināšanu.

Centra rajona tiesas tiesvedībā atrodas arī Uzņēmumu reģistra prasība pret SIA MTV Latvia par SIA darbības izbeigšanu.

Jāatgādina, ka pagājušā gada februārī, saistībā ar sarežģīto ekonomisko situāciju valstī izmaksu samazināšanas nolūkā, MTV Latvia apvienojās ar MTV Lietuva.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauniešu izklaides kanāls MTV Latvija uzsāk kampaņu Sāc ar sevi, aicinot ikvienu aizdomāties par globalās sasilšanas radītajām sekām. MTV kampaņa Sāc ar sevi ilgšot gadu un tās mērķis esot aicināt jauniešus ar mazu, vienkāršu un ikdienišķu lietu palīdzību panākt lielas izmaiņas globālā mērogā.

Sāc ar sevi gada laikā aktualizēšot tādas tēmas kā: atkritumi, gaisa piesārņojums, enerģijas taupīšana, gudra iepirkšanās, vairākkārtēja izmantošana, dabas resursu taupīšana un citas nopietnas lietas.

Lai runātu ar jauniešiem par šīm tēmām un dotu vienkāršus un viegli saprotamus padomus, ko mainīt ikdienas ieradumos, lai panāktu kopēju efektu vides labā, MTV izmantošot gan īsas pamacības ēterā, gan projekta Interneta mājas lapu www.mtv.lv/sac/, kurā jau tagad iespējams uzzināt vairāk par šo tēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Parex banka attīsta jauniešu produktu konceptus un sāk lielo spēli - Parex Play

, 07.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākoties jaunajam mācību gadam, Parex banka ievieš īpaši jauniešu auditorijai izveidotu produktu līniju ar zīmolu Parex Play, tādējādi radot interaktīvu vidi www.parexplay.lv ar šai auditorijai pievilcīgu finanšu pakalpojumu piedāvājumu. Ieviešot Parex Play banka pamatojas uz popularitāti, ko bankas produkti ir ieguvuši jauniešu vidū pēdējā gada laikā.

Parex Play apvieno tādus produktus kā ISIC maksājumu karti, studentu un studējošā kredītu, MasterCard un American Express BLUE kredītkarti, pensiju sistēmas 2.līmeņa ieguldījumu plānus un naudas uzkrāšanu Maxi kontā. "Atšķirībā no citām bankām mūsu jauniešu produktu līnija orientēta uz cilvēkiem vecumā līdz 35 gadiem, tādēļ esam pievienojuši produktu klāstam arī naudas uzkrāšanas produktus. Mēs vēlamies aicināt jauniešus plānot savas finanses un domāt par saviem uzkrājumiem jau šodien," par Parex Play produktiem stāsta Parex bankas viceprezidents Guntis Beļavskis.

Līdz ar jaunā zīmola Parex Play izveidi, Parex banka plāno aktīvāk pievērsties jauniešu auditorijas uzrunāšanai, tādējādi palielinot savu tirgus daļu jauniešu produktu segmentā. Tā, piemēram, studentu kredīta iegūšanu nereti sarežģī galvotāju nepieciešamība. Parex banka ir atvieglojusi šo procedūru strādājošajiem studentiem, kuru ienākumi pārsniedz 200 latus mēnesī - šiem studentiem galvotājs nav nepieciešams. Studiju kredīta summa, ko piedāvā Parex banka, sasniedz 10 000 latu visam studiju periodam. Paralēli tam studenti var saņemt arī studējošā kredītu 150 latu apmērā mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV AICINA SĀKT AR SEVI

, 14.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV UZSĀK KAMPAŅU "SĀC AR SEVI", KAS AICINĀS JAUNIEŠUS AIZDOMĀTIES PAR GLOBĀLO SASILŠANU UN VIDES PROBLĒMĀM

Lai pastāstītu vairāk par kampaņu MTV aicina uz pasēdēšanu tuvāk Zemei - AB dambī, peldošajā galerijā Noass jau 18.septembrī, 11:00.

MTV kampaņa "Sāc ar sevi" ilgs gadu un tās mērķis ir aicināt jauniešus ar mazu, vienkāršu un ikdienišķu lietu palīdzību panākt lielas izmaiņas globālā mērogā. "Sāc ar sevi" gada laikā aktualizēs tādas tēmas kā: atkritumi, gaisa piesārņojums, enerģijas taupīšana, gudra iepirkšanās, vairākkārtēja izmantošana, dabas resursu taupīšana un citas nopietnas lietas.

"Lai arī problēma ir nopietna, mēs par to, protams, runāsim gana nenopietnā un ikvienam jaunietim saprotamā veidā, kas tomēr liek aizdomāties. Arī mēs paši vēl neesam gluži vides aizsardzības eksperti, tāpēc mācīsimies kopā ar saviem skatītājiem," saka "MTV Latvija" vīdžejs Žanete Skarule.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīko Latvijā populāru cilvēku piemiņas lietu izsoli

, 02.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija un izsoļu portāls buynbye.lv rīko Latvijā populāru cilvēku piemiņas lietu izsoli sešu nedēļu garumā. Katru nedēļu MTV skatītājiem būs iespēja iegādāties kādu no Latvijas slavenību izsolē piedāvātajām lietām, papildus palīdzot vardarbībā cietušiem bērniem, jo visi izsolē iegūtie līdzekļi tiks ziedoti centram Dardedze.

No 20.septembra līdz 31.oktobrim kanāla MTV Latvija ēterā nedēļas garumā iespējams vērot sižetus ar kāda Latvijā populāra cilvēka piedalīšanos, kura laikā skatītāji tiks iepazīstināti ar iknedēļas Popcīgo lietu. Ik sestdienu plkst. 12:00 MTV skatītāji, kuri būs iekārojuši attiecīgās nedēļas popcīgo lietu, varēs to iegādāties izsoļu portālā buynbye.lv. Vairāk par izsoles noteikumiem lasīt portālā buynbye.lv.

Pagājušajā nedēļā tika izsolīts milzīgs Intara Busuļa rotaļu lācis, kā arī pusotrstāvīga gulta, ko Busulis pats solījās izsoles uzvarētājam mājās saskrūvēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Lēdijai Gāgai piedāvāti 500 tūkstoši, lai viņa uzvilktu kaulu kleitu

Lelde Petrāne, 27.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Dziedātāja Lēdija Gāga šokēja savus fanus un apbēdināja dzīvnieku aizstāvjus, uzvelkot gaļas kleitu. Ko vēl no viņas varētu gaidīt? Kaulu tērpu? Iespējams,» raksta ibtimes.com.

Šādu pieņēmumu medijs izteicis, pamatojoties uz informāciju, ka Lēdijai Gāgai piedāvāti simtiem tūkstoši ASV dolāru, lai viņa šādā apģērbā ierastos šā gada MTV mūzikas video balvu pasniegšanas ceremonijā.

Strīdīgo gaļas kleitu Lēdija Gāga bija uzvilkusi pagājušā gada MTV ceremonijā. Kleita sarūgtināja gan daudzus dziedātājas fanus, gan dzīvnieku tiesību aizsardzības grupas, un PETA (Cilvēki par ētisku izturēšanos pret dzīvniekiem) kā atbildi radīja salātu kleitu.

Tagad, lai pārspētu iepriekšējā gada nežēlīgo apģērbu, vietne PigofTheMonth.com, kas tiešsaistē pārdod bārbekjū gaļu un mērces, piedāvājusi dziedātājai 500 tūkstošus ASV dolāru, lai viņa uzvilktu kaulu kleitu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies jaunas dabas tūrisma infrastruktūras būvniecība Siguldas apkārtnē, un daudzie jaunie objekti nodoti ekspluatācijā, informē Dabas aizsardzības pārvalde.

Kopumā Siguldā un apkārtnē ar Eiropas Savienības Kohēzijas atbalstu atjaunotas un izbūvētas takas aptuveni 20 km garumā. Līdztekus taku, kāpņu, atpūtas un informācijas infrastruktūras u.c. izbūvei tapis jauns serpentīna ceļš.

Tas ir bruģēts, ar vairākiem skatu laukumiem, atpūtas zonām, aptuveni 600 metru garumā un ved no Svētku jeb tā sauktā Panorāmas laukuma līdz Gaujai, dodot iespēju tūristiem iepazīt Gaujas senlejas unikalitāti no cita skatupunkta. Vienlaikus jaunais maršruts uzlabo Siguldas un Gaujas Nacionālā parka viesu drošību, jo tūristu plūsma tiek novirzīta no autoceļa.

Jāpiebilst, ka Siguldā dabas tūrisma infrastruktūras uzlabošanas darbi šoruden norisinājās daudzviet. Piemēram, Velnalas apkārtnē, kur veikta Piķenes kraujas takas atjaunošana un labiekārtošana. Līdztekus ir izveidota taka Gūtmaņas alas apkārtnē 1,4km garumā. Tā dēvētās Mazās Siguldas ierīkošana ļauj Gaujas tuvumu un burvību baudīt arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Savukārt, lai gājēju plūsmu novirzītu no autoceļa, tapusi jauna taka no Gūtmaņalas līdz Turaidai teju 300 metru garumā. Tāpat ir labiekārtota Paradīzes kalna apkārtnē – arī turienes infrastruktūra gandrīz 700 metru garumā ir piemērota cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apjomīgi darbi pašlaik norisinās vienā no populārākajiem tūrisma galamērķiem Latvijā ārpus Rīgas – Gaujas Nacionālā parka teritorijā Siguldas pilsētā. Tur līdztekus taku, kāpņu, atpūtas un informācijas infrastruktūras u.c. izbūvei top jauns serpentīna ceļš, informē Dabas aizsardzības pārvaldē (DAP).

Tas būs bruģēts, ar vairākiem skatu laukiem, atpūtas zonām un velonovietnēm, un aptuveni 600 metru garumā vedīs no Svētku jeb tā sauktā Panorāmas laukuma līdz Gaujai, dodot iespēju tūristiem iepazīt Gaujas senlejas unikalitāti no cita skatupunkta. Vienlaikus jaunais maršruts uzlabos Siguldas un Gaujas Nacionālā parka viesu drošību, jo gājēju un velosipēdistu plūsma tiks novirzīta no autoceļa.

Jāpiebilst, ka Siguldā dabas tūrisma infrastruktūras uzlabošanas darbi šoruden norisinās daudzviet. Piemēram, Velnalas apkārtnē, kur notiek Piķenes kraujas takas atjaunošana un labiekārtošana. Līdztekus norisinās takas Gūtmaņas alas apkārtnē 1,4km garumā izveide. Tā saucamās Mazās Siguldas ierīkošana ļaus Gaujas tuvumu un burvību baudīt arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Savukārt, lai gājēju plūsmu novirzītu no autoceļa, top jauna taka no Gūtmaņalas līdz Turaidai teju 300 metru garumā. Tāpat tiek labiekārtota Paradīzes kalna apkārtnē – arī turienes infrastruktūra gandrīz 700 metru garumā būs piemērota cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinets 9.jūnijā lēma palielināt apmeklētāju skaitu, kas vienlaikus var piedalīties kultūras pasākumos, nosakot, ka laika posmā no 10. līdz 30.jūnijam iekštelpās notiekošā kultūras pasākumā kopējais apmeklētāju skaits nedrīkst pārsniegt 100 personas, savukārt ārā - 300 personu skaitu, informē Kultūras ministrija.

Kā obligāts nosacījums gan kultūras pasākumu norisē, gan kultūras iestāžu un izstāžu zāļu darbībā arī turpmāk noteikta 2 metru distances ievērošana starp personām jeb 4 m² platības uz vienu personu nodrošināšana (nepārsniedzot 50% no telpas ietilpības), biļešu iegāde tiešsaistē, izmantojot internetu (ja šāda iespēja ir nodrošināta), kā arī dezinfekcijas līdzekļu pieejamība roku un virsmu higiēnas nodrošināšanai pasākuma norises vietās un kultūras iestādēs, izstāžu zālēs.

Līdz ar Veselības ministrijas virzīto, 9.jūnijā valdības sēdē apstiprināto Ministru kabineta noteikumu "Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai" stāšanos spēkā darbību pārtrauc ar kultūras ministra rīkojumu izdotie t.s. sanitārie protokoli jeb kārtība, kādā kultūras institūciju darbībā ievērojami sociālās un fiziskās distancēšanās pasākumi un pasākumi norises vietu dezinficēšanas prasības. Tomēr KM aicina kultūras iestādes un kultūras norišu vietas arī turpmāk izmantot tos kā vadlīnijas pasākumu un darba organizēšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai pārbaudītu, vai piens, ko pērkam lielveikalos, patiešām atzīstams par īstu pienu, nevis ražots no sausā piena pulvera, laikraksts Diena veicis piena sastāva pētījumu, izvēloties 12 populārus piena veidus un to laboratorisku pārbaudi uzticot Latvijas Lauksaimniecības universitātes (LLU) Pārtikas tehnoloģijas fakultātes laboratorijai.

Pārbaudes rezultāti esot vērtējami kā iepriecinoši, jo parādījuši, ka visi izpētei iesniegtie piena veidi ražoti no piena, nevis sausā piena pulvera jeb dehidrēta piena.

«Sausā piena klātbūtne nevienā no analizētajiem produktiem nav konstatēta,» par laboratorijā veiktajiem 12 piena veidu izpētes rezultātiem oficiālā atzinumā informējusi LLU Pārtikas tehnoloģijas fakultātes dekāne Inga Ciproviča.

Viņa gan atzinusi, ka Latvijā vispār nav akreditētas, oficiālas metodes sausā piena klātbūtnes noteikšanai pasterizētā pienā.

«Iesniegto piena veidu testēšanai lietotas neakreditētas metodes, bet zinātnisko pētījumu darbos norādītās, analizējot denaturēto olbaltumvielu īpatsvaru, mikroskopējot paraugus un nosakot Maillard reakcijas produktu un šķīstošā triptofāna fluorescences vērtības 290/340 un 330/420 nm viļņu garumā speciāli sagatavotajiem paraugiem. Lietotās testēšanas metodes ļauj spriest par izejvielu izcelsmi produktu ražošanā, bet simtprocentīgu apstiprinājumu nesniedz,» pārbaudes gaitu izklāstījusi I. Ciproviča. Tomēr Pārtikas tehnoloģijas fakultātes dekāne uzskata, ka lietotās metodes sniedz rezultātus ar ticamību tuvu 100 procentiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksus preču ražotājs Luois Vuitton uzvarējis tiesas procesā ar skandalozās Britnijas Spīrsas ierakstu studiju Sony BMG par Spīrsas jauno videoklipu Do Something, kurā dziedātāja pārvietojas ar spilgti rozā Hummer automašīnu, kura aplīmēta ar Luois Vuitton (LV) zīmoliem. LV uzskata, ka šādā veidā kompānijai tiek nesta neslava, ziņo Associated Press.

Pašu Spīrsu tiesa par vainīgu neatzina, taču uzsvēra, ka viņas videoklips tiešā veidā uzbrūk LV zīmolam un kompānijas ražotājā luksus precēm.

MTV un Sony BMG komentārus neesot snieguši.

Video. Britney Spears - Do Something.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas kompānija Martinson Trigon Venture Partners nolēmusi pārdot Baltijas valstīs lielu popularitāti guvušo MTV Networks Baltic Izraēlas kompānijai Ananey Communications, ziņo BBN.

U. Jākso sīkāko informāciju par pārdošanu neizpauda, taču norādīja, ka MTV Baltic pārdošana esot gluži loģisks solis, jo Martinson Trigon ir stratēģiskais investors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV piedalīsies politiskajā aģitācijā

, 08.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija un MTV Networks International paziņojuši par nodomu ES līmenī uzsākt pasākumu Eiropa, vai tu mani dzirdi?, kura mērķis ir aicināt jauniešus izteikt savu attieksmi, piedaloties Eiropas Parlamenta vēlēšanās jūnijā.

«Mums ir jāizmanto savs sadarbības tīkls, lai dotu impulsu svarīgiem Eiropas projektiem, lai tie varētu risināt mūsu laika lielos uzdevumus,» teica Antonio Campo dall’Orto — Music Brands for MTV Networks International viceprezidents. «Mēs ticam, ka varam dod pārliecību jauniešiem un mudināt viņus veidot nākotni. Tā ir mūsu prioritāte, un Eiropai ir liela nozīme un tai būs liela un pozitīva nozīme šajā jomā.»

Pēdējās Eiropas parlamenta vēlēšanās 18 līdz 24 gadu vecu jauniešu līdzdalības īpatsvars bija zems, apmēram 40 procenti. Eiropa, vai tu mani dzirdi? dos iespēju jauniešiem izteikt sevi, parādīt Eiropas Savienībai, kas viņi ir, un vērsties pie Briseles ar savām bažām, sapņiem, sūdzībām un ideāliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas valdība nolēmusi par 11 miljoniem kronu (500 000 latu) iegādāties reklāmas laiku mūzikas kanālā MTV. Reklāmas mērķis būs piesaistīt jauniešu uzmanību Igaunijai, ziņo BBN.

Tūrisma kompānija Enterprice Estonia izveidojusi līdz šim tās lielāko reklāmas kampaņu, kuru grasās translēt astoņās pasaules valstīs. Reklāmas kampaņa tiks izplatīta gan televīzijā, gan internetā.

VBS International viceprezidents Antonio Kanto (Antonio Canto), norāda, ka Igaunija ir pirmā no jaunajām Eiropas valstīm, kas ar starptautiskā mūzikas kanāla MTV International starpniecību uzsāk tik lielu projektu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Igauņu IT uzņēmējs: vairums IT inkubatoru pāris gados izputēs

Nozare.lv, 26.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Informācijas tehnoloģiju (IT) nozares inkubatori un «akseleratori», kas Baltijas reģionā pēdējā laikā savairojušies, ir laba lieta, bet vairums to varētu pāris gadu laikā izputēt, norāda Alans Martinsons, kas sevi dēvē par «sērijveida uzņēmēju» dažādās nozarēs.

Igaunijas pilsonis Martinsons, kurš, cita starpā, dibinājis ziņu aģentūru Baltic News Service (BNS), savā laikā vadījis datoru salicēju, tirgotāju un IT pakalpojumu sniedzēju Microlink un patlaban piedalās vairākos jaunos IT projektos, teica, ka pasākumu ar dažādiem «atraktīviem» nosaukumiem «barcamp», «seedcamp» un dažādām «garāžām» un ideju «kalšanas» nedēļas nogaļu pasākumu savairošanās «jau ir smieklīga».

«Tie saradās pirms diviem trim gadiem un sasniedza kulmināciju apmēram pirms gada. Patlaban vairs nedzirdu, ka uzrastos jauni šāda veida pasākumi, bet esmu pārliecināts, ka pēc pāris gadiem divas trešdaļa visu šo inkubatoru un akseleratoru pasākumu būs pagalam. Tie nav ilgtspējīgi,» uzskata Martinsons.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV paaudze vērtē Jauno vilni

Nils Sakss, Numurs, 01.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā doma, tikko sākas šovs – kā ar šitādu h**** var nopelnīt tik nenormāli daudz naudas? Nu, tipa, uz skatuves iznāk veca, paresna tante, ietinusies kaut kādā krāsainā lakatā. Fonā sāk skanēt parastais tucis no viena sintezatora.

Tāds, kādu taisa tie šlāgeristi, kas spēlē Lidiņā alus pagrabā vai galīgākajos pāķos uz Zvejnieksvētkiem. Vai arī tās mazgadīgās meitenes, kuras sapņo tikt uz Eirovīziju, un tad uzdzied tādam tucim pa virsu kaut kādu Meraiju Keriju, nofilmē un ieliek youtube vai draugos albumiņā. Tikai tā lielā, vecā tante uz Jaunāviļņa skatuves pati nemaz nedzied. Viņa plāta muti un izliekas, ka dzied. Nu, tieši tā kā skolas popielā. Bet popielā parasti sīkie iemācās to dziesmu, ko viņi atdarina, a tā tante arī tik daudz nepavelk – brīžiem viņa muti sāk plātīt par ātru, citreiz atkal nokavē, un balss sāk skanēt, kamēr šī vēl tikai stāv un ņirdz. Kaut kāds pilnīgs stulbums. Vēl viņa staigā no vienas skatuves puses uz otru un tad paņem savu lakatu un sāk vicināt pa gaisu. Bet visi cilvēki starā un aplaudē viņai kā traki. Skolas popielā tā tante par šitādu priekšnesumu stabili dabūtu pēdējo vietu, un visi viņu apņirgtu. Bet Jaunajā vilnī visiem nenormāli patīk. Kā viņa ar šitādu h**** nopelnīja tik daudz miljonus, vispār nevar iebraukt. Un ko visi par viņu tā iefano? Bija licies, ka tā Pugačova būs kaut kas līdzīgs Meraijai Kerijai, kas baigi labi dzied un kustas. Bet ne jau tāda tipa vēstures skolotāja, kas vicina lakatu un plāta muti pie ieslēgta maģa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Saistībā ar vērienīgo atmazgāšanas shēmu aizturētais vīrietis pieteicies šovam Pimp My Ride

Guna Gleizde, Db, 15.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar naudas atmazgāšanas grupējumu, kura darbība tika pārtraukta šonedēļ, aizturētais fiktīvo uzņēmumu dibinātājs pieteicies MTV šovam Pimp My Ride (Uzķīlē manu vāģi).

Kā savu darbavietu viņš norādījis SIA Kolton , kurā saskaņā ar Lursoft datiem viņš ir valdes priekšsēdētājs. Šovam uzķīlēšanai viņš pieteicis 1979. gadā ražotu Ford Capri.

Db.lv jau ziņoja, ka vakar, vēlu vakarā, Valsts ieņēmumu dienests (VID) masu medijiem izplatīja paziņojumu, kurā informēja par trešdien un ceturtdien īstenotiem pasākumiem, kuru rezultātā tika apturēts naudas atmazgāšanas grupējums. Šajā shēmā tika legalizēti Latvijas uzņēmēju nelikumīgi iegūtie līdzekļi, tomēr grupējums bija uzsācis pārrunas arī par kādā citā Eiropas Savienības valstī noziedzīgā ceļā iegūtu 50 milj. EUR atmazgāšanu šajā Latvijas shēmā. Pagaidām VID Finanšu policija turpina izmeklēšanu un neizpauž to, ar kādas valsts kolēģiem Latvijas grupējums plānoja sadarboties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Martinsons: Igaunija ir otrajā vietā pasaulē pēc jaundibinātu IT uzņēmumu skaita uz vienu iedzīvotāju

Nozare.lv, 27.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunija ir otrajā vietā pasaulē aiz ASV pēc jaundibinātu informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmumu skaita uz vienu iedzīvotāju, taču Igaunijas kā IT paraugvalsts slava ir nedaudz pārspīlēta, norāda igauņu «sērijveida» uzņēmējs un investors Alans Martinsons.

«Pēc mērauklas «jaundibinātie uzņēmumi uz vienu iedzīvotāju» Igaunija ir otrajā vietā pasaulē. ASV ir pirmajā vietā, Izraēla ir trešajā vietā. Šo statistiku esmu pats aprēķinājis no dažādām datubāzēm. Patlaban ir kādi 60 vai 70 labi jaundibināti IT uzņēmumi Igaunijā, kas arī ir investīciju cienīgi uzņēmumi. Skaits ir lielāks nekā Somijā,» skaidroja Martinsons.

Vaicāts, vai Igaunija tiešām ir priekšā citām Baltijas un Eiropas valstīm IT un e-pakalpojumu attīstībā, Martinsons sacīja: «Jā un nē. Nav vienkāršas atbildes. Protams, Igaunijai ir labs PR, bet aiz tā ir kaut kam jābūt. Kas attiecas uz «e-Stonia», uz e-pārvaldi un e-pakalpojumiem, tad Igaunija jau bija priekšgalā pirms septiņiem vai desmit gadiem. Starplaikā citas valstis ir uzņēmušas ātrumu, un diez vai vairs esam numur viens.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Divi jaunieši uz vienu dienu kļūs par MTV vīdžeju un Essential dīdžeju

Guna Gleizde, Db, 20.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ noslēdzies konkurss, kurā tika izvēlēti jaunieši, kas uz vienu dienu kļūs par mūzikas televīzijas MTV Latvija vīdžejun un kluba Essential dīdžeju.

22. augustā MTV kanālā būs redzama Santa Getmančuka, bet Aivis Siliņš, kura skatuves vārds ir Kelvin Kquadratic šajā pašā datumā uzstāsies Essential, Db informēja Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Natalja Rodionova.

Bites priekšapmaksas kartes BiFri konkurss noritēja līdz 18.augustam un tā uzvarētājus noteica jauniešu balsojums. Iepriekšējā kārtā tika noskaidroti uzvarētāji žurnālista un bārmeņa profesijās.

Komentāri

Pievienot komentāru