Jau piekto gadu pēc kārtas norisināsies ceļojumu spēle Dižā Baltijas apceļošana, kuras mērķis ir rosināt Baltijas valstu iedzīvotājus apceļot reģionu un atklāt ievērojamākos tūrisma objektus savā un kaimiņvalstīs. Šogad pasākumu organizē Latvija un tam paredzēts tērēt 31,4 tūkstošus latu.

Konkursā par uzvarētāju atzīts starptautiskās sabiedrisko attiecību kompānijas Euro RSCG Latvijas filiāle.

Minēto summu paredzēts tērēt reklāmai, mājas lapas atjaunošanai, dažādu informatīvu bukletu izgatavošanai, kā arī ceļojumu spēles uzvarētāju balvām, Db.lv uzzināja Tūrisma attīstības valsts aģentūrā.

Dižā Baltijas apceļošanu katru gadu organizē kāda no trim Baltijas valstīm – šogad ir Latvijas kārta.

Pērn ceļojumu spēles dalībniekiem tika piedāvāts apmeklēt vēsturiskas vietas, piedzīvojumu un ūdens atrakciju parkus, kā arī skaistākos dabas objektus, kopumā trīsdesmit - desmit katrā valstī. Spēles laikā tika rīkotas arī t.s. fotomedības, kuru laikā ceļotājiem bija jāatrod bukletā attēlotais objekts un pie tā jānofotografējas. Lai iegūtu balvas bija jāapceļo pēc iespējas vairāk objektu un fotogrāfijas jāielādē kampaņas mājaslapā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra