Parex bankas Igaunijas filiāle šonedēļ tirgū ieviesusi jaunu produktu banku pakalpojumos – e-depozītu, aicinot klientus noguldīt bankā līdzekļus, neapmeklējot bankas klientu apkalpošanas centrus, bet izmantojot internetu.
Produkts klientiem sniedz iespēju tiešsaistes režīmā iesniegt depozīta pieteikumu, autorizējoties ar Igaunijā izsniegtajām personas identifikācijas kartēm. Tā kā Igaunijā iedzīvotājiem ir pieejamas identifikācijas kartes, iespējams nodrošināt pakalpojumu, kas ļauj veikt noguldījumus attālināti. Šādi banka var piesaistīt jaunus klientus, nepaplašinot filiāļu tīklu un nepalielinot administratīvos izdevumus, kas šobrīd ir ļoti būtiski, norāda Privātpersonu, mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas direkcijas vadītājs, vecākais viceprezidents Guntis Beļavskis.
Lai izmantotu šo produktu, jaunajiem klientiem, izmantojot identifikācijas karti, bankas mājas lapā jāpiesakās e-depozītam. Pēc reģistrēšanās un sākotnējās pārbaudes, klients savā elektroniskajā pastā saņems jaunizveidotā konta numuru un pieejas datus Parex bankas internetbankai. Pieslēdzoties internetbankai, jaunais klients varēs depozītā noguldīt līdzekļus, pārskaitot tos no citas bankas konta, kā arī sazināties ar Parex banku. Lai saņemtu pieeju pārējiem internetbankas pakalpojumiem (piemēram, norēķiniem, maksājumu kartēm, u.c.), klientam jādodas uz kādu no bankas klientu apkalpošanas centriem vai Igaunijas pasta nodaļām un jāveic pilnā identifikācija.
Pašlaik Parex bankas Igaunijas filiāle ir vienīgā finanšu iestāde, kas Igaunijas tirgū piedāvā šādu risinājumu. Igaunijā ir izsniegtas vairāk nekā viens miljons identifikācijas karšu, un aptuveni trešā daļa no tām tiek aktīvi izmantotas. Parex banka Igaunijā darbojas no 2004.gada, un šobrīd tai ir četri klientu apkalpošanas centri Tallinā, Taru, Narvā un Mustakivi.