Rīgas dome veikusi grāmatvedības funkciju centralizāciju, kas ļāvusi ietaupīt pašvaldības budžeta līdzekļu.
Grāmatvedības centralizācija devusi algu fonda ietaupījumu 49% jeb vairāk nekā 1,1 milj. Ls apjomā, DB informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.
Pašvaldības grāmatvedības uzskaites centralizācija uzsākta 2009.gadā. Pirms tam,pašvaldības dažādās institūcijās ar grāmatvedības funkcijām bija nodarbināts 331 darbinieks, kuru kopējais algu fonds bijis 2,258 milj. Ls. Pēc grāmatvedības centralizācijas Finanšu departamentā nodarbināti tikai 160 darbinieki, kuru kopējais algu fonds ir 1,16 milj. Ls.
«Esam pirmie valstī, kas spēja veikt tik apjomīgu strukturālo grāmatvedības reorganizāciju. Centralizējot grāmatvedību, esam panākuši ne tikai ievērojamu līdzekļu ekonomiju, bet arī uzlabojuši kontroli pār pašvaldības finanšu plūsmām,» norāda Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs.