57% cilvēku noticēs negatīvai informācijai par uzņēmumu pat, ja šo ziņu būs dzirdējuši tikai vienu vai divas reizes, rāda sabiedrisko attiecību kompānijas Edelman globāli veiktais Uzticības barometra pētījums.

Tikai 15% noticēs pozitīvai informācijai par neuzticamu kompāniju, dzirdot to vienu vai divas reizes. Lielākā daļa cilvēku informāciju par uzņēmumu vispirms meklē, izmantojot kādu no interneta meklēšanas programmām. Tikai pēc tam informācija tiek meklēta interneta medijos, drukātajos medijos, TV un radio avotos.

Pirmo vietu uzticības reitingā jau trešo gadu ieņem tehnoloģiju nozare, kam seko autobūve un telekomunikācijas. Savukārt finanšu industrijai joprojām uzticas vismazāk – tikai apmēram 50% aptaujas dalībnieku dažādās pasaules valstīs. 73% respondetu atzīst, ka ir atteikušies pirkt preces vai pakalpojumus no kompānijas, kurai neuzticas.

Kopumā pasaulē uzticība uzņēmējdarbībai pieaugusi par diviem procentu punktiem, salīdzinot ar 2009. gadu. Viszemākais uzticības reitings biznesam ir Krievijā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra