Satiksmes ministrijā (SM) patlaban tiekot vērtēta tālākā valsts rīcība ar airBaltic preču zīmēm, ko 2009.gadā valstij daļēji piederošā aviokompānija pārdeva otram lielākajam akcionāram - privātkompānijai Baltijas aviācijas sistēmas (BAS).
Cita starpā tiekot vērtēta iespēja preču zīmes atpirkt, tā sestdien raksta laikraksts Diena.
Anonīms avots laikrakstam atklājis, ka ministrija ar rosinājumu atpirkt preču zīmes no BAS nākšot vistuvākajā laikā.
Satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS), jautāts, vai SM piedāvās atpirkt airBaltic preču zīmes un par kādu cenu, bija izvairīgs. Ar airBaltic prezidentu Bertoltu Fliku laikrakstam neizdevās sazināties, bet viņa runasvīrs Juris Pētersons atzina, ka attiecībā uz airBaltic preču zīmēm nekas nav mainījies - tās joprojām ir atpērkamas jebkurā brīdī.
Kopumā B.Flikam daļēji piederošajam BAS tika pārdotas vairākas preču zīmes - airBaltic un ar to saistītās airBaltic.com, airBaltic Travel.com, airBalticHotels, BalticMiles un Baltic Taxi.
Saskaņā ar airBaltic 2009.gada auditētā gada pārskatu preču zīmju vērtība bijusi 13 miljoni eiro (9,136 miljoni latu). Tie BAS atbilstoši preču zīmju pārdošanas līgumam aviokompānijai jāsamaksā līdz 2010.gada 31.decembrim.