Rīgā diemžēl nav piemērotas infrastruktūras, lai uzņemtu lielus, starptautiskus forumus, kas nopietni kavē iespēju pievilināt tūristus ārpus jau tradicionālās tūrisma sezonas - vasaras.
Uzskata Vlads Korjagins, ienākošā tūrisma operatora Baltic Travel Group (BTG) valdes priekšsēdētājs. Turklāt, lai brauktu tūristi, jābūt regulārai reklāmai un investīcijām - kad Rīgas svētki būs tikpat atpazīstami kā Brazīlijas karnevāls, mērķis būšot sasniegts.
«Kvalitāte un cena pašlaik Latvijā ir ļoti sabalansēta. Gan klientiem no rietumiem, gan no Skandināvijas Rīga var piedāvāt augsta līmeņa apkalpošanu par konkurētspējīgu cenu. Neviena cita Eiropas valsts to nevar, nemaz nerunājot par Krieviju. Tas tā ir tagad, pēc krīzes, jo pirms tam uzcenojums viesnīcās un restorānos bija neadekvāts.
Tūristi, braucot uz Rīgu, viegli var apmeklēt arī Jūrmalu un Siguldu, mums arī tur ir, ko parādīt. Varbūt šeit nav tādu šopinga iespēju kā Dubaijā, bet tajā pašā laikā ir ļoti labs SPA un citas relaksācijas iespējas, daudzviet ir skaistas lauku sētas, interesanta kultūras dzīve. Es runāju ne tikai par Jauno vilni, ar ko Jūrmala var pārdzīvot ziemu un kas ir fantastiska reklāma, bet arī par Positivus, Siguldas un Rīgas opermūzikas svētkiem, Go Blond Parade, Rīgas svētkiem un daudziem citiem, uz ko brauc cilvēki no visas pasaules. Man gan uzreiz jākritizē tas, ka daudzi pasākumi tiek plānoti laikus, bet programma nav zināma līdz pēdējam brīdim. Ja gribam, lai uz tiem brauc arī tūristi no ārzemēm, programma jāsāk reklamēt vismaz gadu iepriekš, turklāt šiem pasākumiem jākļūst regulāriem, tradicionāliem, lai tiem būtu atpazīstamība un koncepcija nemainītos,» intervijā laikrakstam Dienas bizness stāsta Korjagins.
«Kā karnevāls Brazīlijā - visi zina, kad un kas tur būs, tāpēc brauc uz to. Piemēram, Go Blond ir laba tradīcija, pateicoties tā nenopietnībai. Rīga šajā dienā ir ārzemju ziņu aģentūru pirmajās lapās,» viņš norāda.
«Tas, ka Rīgā krīzes laikā attīstās tūrisms, ir, pateicoties tam, ka pilsēta tērē naudu Live Riga kampaņai. Nesen lidoju uz Maskavu un lidmašīnā lasīju vairākus žurnālus, kur bija raksti par Rīgu. Lai tie regulāri parādītos, ir jāmaksā. Ja ne, tad neviens par mums neko nezinās,» akcentē eksperts.