Iepakojuma ražotāji patlaban sastopas ar izaicinājumu sabalansēt savas intereses ar patērētāju vēlmēm – ražošanas izmaksas kāpj, taču tajā pašā laikā klientiem jānodrošina pievilcīgs un praktisks iepakojums, kas vienlaicīgi pilda arī informatīvu funkciju.

Lai ieskatītos tirgus tendencēs un eksperti dalītos pieredzē, kā strādāt nākotnē, ceturtdien, 14.septembrī, notiks Dienas Biznesa rīkotā konference Know how Baltic: Packaging for sustainable business.

Gofrētā kartona iepakotājiem mūsu reģionā izaicinājums patlaban ir straujš izejmateriālu cenu pieaugums, stāsta SIA Stora Enso Packaging produktu attīstības vadītāja Maija Liepa. «Papīra cenu straujais kāpums neizbēgami noved pie iepakojuma ražotāju produkcijas cenu pieauguma, taču apstākļos, kad izmaksu efektivitāte jebkuram ražotājam ir kritisks postenis, šī situācija rada spriedzi,» viņa uzsver.

Papildus šim faktoram, pēc viņas teiktā, ražotājiem nepārtrauktus izaicinājumus rada konkurence tirgū, un kā izteiktu aktualitāti var novērot ražotāja sadarbību ar lielveikaliem, kuri nodrošina tirdzniecības apjomu, taču pieprasa arī efektīvus un optimālus preču iepakojumus.

Visu rakstu lasiet 11. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra