Šā brīža mazākais Subaru krosovers XV ir mikroskopiski mainījis savu ārējo imidžu, toties pēc satura tas ir pilnīgi jauns auto

Subaru XV viss ir jauns, ieskaitot jaunu platformu, izturīgu virsbūves karkasu un daudz tehnisku risinājumu, kas palīdz jaunajam XV kļūt par modernu un mūsdienīgu auto gan braukšanas komforta, gan drošības ziņā. Garāks, platāks, ar īsākām pārkarēm un garāku riteņu bāzi. Garumā klāt nākuši 15 mm, platumā tie jau ir 20 mm, attiecīgi blakussēdētāja plecs vairs nebūs tik uzmācīgs, kā tas bija iepriekš. Subaru marketologi aprēķinājuši, ka plecu rajonā starp priekšā sēdošajiem telpas ir kļuvis par teju 3 centimetriem vairāk, un tas ir arī jūtams. Visbeidzot XV riteņu bāze ir palielināta par 30 mm. Tas savukārt stiprinās XV vadāmību un stabilitāti uz ceļa, pie reizes piesolot vairāk vietas aizmugurējo pasažieru kājām. Nemainīgs no iepriekšējās paaudzes ir palicis auto augstums, kā arī iespaidīgais 22 centimetru klīrenss un standartā esošā Symetrical All Wheel Drive (AWD) pilnpiedziņa.

Skaidrs, ka uz viltus krosoveru fona, kas grants seguma ceļus, kur nu vēl lielākus brikšņus savā dzīvē nav redzējuši, Subaru XV lielākais trūkums ir tā cena. Pieticīgākajā Base komplektācijā ar 1,6 litru benzīnmotoru XV maksās, sākot no 22 990 eiro, savukārt ar divu litru motoru un Active aprīkojumu tie jau būs 28 200 eiro. Visbeidzot lepnākajā Summit garnējumā pasniegtais XV modelis ar divu litru benzīnmotoru maksās 32 100 eiro.

Visu rakstu Subaru XV: vīrišķīgāks, vairāk prasmju lasiet 6. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra