Jaunākais izdevums

Ķīpsalas izstāžu zālē no 3. līdz 5. novembrim notiek izstāde Baltic Beauty 2017, informē BT1.

Šogad izstādes hallēs – «Matu skaistuma pasaule» un «Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule» – dažādus plaša patēriņa un profesionālos skaistumkopšanas produktus un pakalpojumus prezentē vairāk nekā 336 dalībnieki no 14 valstīm. Gan uzņēmumu ekspozīcijās, gan konkursu un meistarklašu laukumos varēs ne vien vērot meistaru paraugdemonstrējumus, bet arī konsultēties un smelties zināšanas.

Trešajā izstādes dienā, 5. novembrī, no plkst. 11.00 līdz 19.00 «Baltic Beauty 2017» hallē «Matu skaistuma pasaule» darbosies Baltijā lielākā pop-up frizētava.Šogad izstādē notiks piecas konferences ar starptautisku ekspertu dalību. Ne mazāk svarīga loma šajā ceļā ir meistarībai – to savukārt varēs vērot dažādos skaistumkopšanas konkursos.

Izstādē pirmo reizi notiks «Baltic Beauty Skropstu un uzacu konference». 4. novembrī konferenču zālē Nr. 1 savu debiju piedzīvos arī 1. Baltijas meikapa konference «No klasikas līdz mākslai», uz kuru būs ieradušies starptautiska mēroga meistari – vizāžisti no Ukrainas un Krievijas.

Par to, kā uzturēt sevi labā formā, spriedīs arī ikgadējā Baltijas Spa konferencē 5. novembrī.

To, kuri pārtikas produkti uzlabo ādas veselību, kā glutēna nepanesība ietekmē ādas veselību un kā ar to cīnīties, kādi ir jaunumi aknes ārstēšanā – par to tiks runāts konferencē «Vides un uztura ietekme uz veselību un ādas stāvokli», kas norisināsies 4. novembrī.4. novembrī jau otro reizi notiks skropstu un uzacu daiļuma čempionāts «Baltic Beauty Cup 2017», kurā meistari par uzvaru cīnīsies skropstu laminēšanas, 2D un 5D apjoma pieaudzēšanas, klasiskās skropstu pieaudzēšanas un klasisko uzacu veidošanas kategorijā.

Galerijā augstāk iespējams ielūkoties izstādes norises pirmajā dienā!

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Skaistumkopšanas izstāde Baltic Beauty 2018 Ķīpsalā

Zane Atlāce - Bistere, 02.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīpsalas izstāžu hallē atklāta 14. Baltijas apvienotā skaistumkopšanas izstāde Baltic Beauty 2018, kurā varēs iepazīties ar plašu skaistumkopšanas produktu un pakalpojumu klāstu, vērot meistaru sniegumu, piedalīties konferencēs un meistarklasēs, informē mediju koordinatore Inese Libere.

Līdz 4. novembrim izstādē dažādus plaša patēriņa un profesionālos skaistumkopšanas produktus un pakalpojumus prezentēs vairāk nekā 340 dalībnieku no 20 pasaules valstīm.

Šogad Baltic Beauty norisinās rekordliels konferenču skaits - sešas plaša mēroga konferences sadaļā Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule un sešas vērtīgas konferences sadaļā Matu skaistuma pasaule. Konferencēs ar pieredzi dalīsies vismaz 13 valstu lektori.

Izstādi rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 un Skaistums matu kosmētika sadarbībā ar Latvijas Kosmētiķu un kosmetologu asociāciju - CIDESCO sekciju Latvijā, Latvijas Frizieru un kosmetologu asociāciju, OMC Latvijas komiteju, Latvijas Stilistu asociāciju, Nagu skaistumkopšanas amatu apvienību, Latvijas Spa & Wellness federāciju un Latvijas Ārstu biedrību, Baltijas Imidža speciālistu asociāciju, Starptautisko Skropstu un uzacu profesionālo meistaru asociāciju, Pigmalions, Aroma Life Institute.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Izstādes veiksmes rādītājs - apmeklētāju gaidu piepildījums

Viesturs Tīle, Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības BT 1 valdes priekšsēdētājs, 13.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izstādēs var iepazīt pašu jaunāko, inovācijas, produktus vēl izstrādes stadijā. Protams, uzmanības centrā ir tiešsaistes un digitālie risinājumi, bet izstāžu loma biznesa attīstībā nemazinās.

Digitalizācija parāda uzņēmumu vēlmi cieši būt līdzās saviem klientiem, partneriem un sadarboties. Šādos apstākļos komunikācija izstādē ir milzīga iespēja. Internetā izvēlētais audums var neatbilst iztēlotajai faktūrai vai kvalitātei, ēdiena garšu vispār nesajutīsi un nemaz nerunājot par cilvēcisko kontaktu. Izstādē var tikties, komunicēt, konsultēties, apskatīt, aptaustīt, nogaršot, izjust un izzināt. Arvien vairāk izstādes izmanto, nevis konkrētas preces vai pakalpojuma iegādei, bet gan konsultācijām, jaunā uzzināšanai, pieredzes gūšanai, ražošanas procesa iepazīšanai. 90% no uzņēmumiem nodrošina, ka izstādē strādā viskompetentākie speciālisti, lai cik labi būtu veikalu pārdevēji, tāda līmeņa konsultācijas kā izstādēs, veikalos nevar un nevarēs saņemt.

Komentāri

Pievienot komentāru