Prezi biroja galvenie vadmotīvi – ērtība darbiniekiem un vide, kas cilvēkus iedvesmo

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

«Veidojot mūsu biroju Budapeštā, mums prātā bija divi principi. Pirmkārt, tā kā mēs pavadām vairāk sava nomoda laika darbā, nekā mājās, mēs vēlējāmies izveidot vietu, kur darbiniekiem ir prieks pavadīt savu laiku. Mums ir svarīgi, lai mūsu darbinieki jūtas labi, kamēr viņi ir darbā. Tāpēc mēs izveidojām mājīgu biroju,» saka Csaba Faix, Prezi starptautisko komunikāciju vadītājs. Lai sasniegtu šo mērķi, darbinieki varēja realizēt savas idejas un vajadzības, iekārtojoties savās telpās. Viņi varēja izvēlēties mēbeles un pievienot gala akordus.

Otrs mērķis bija radīt vidi, kas iedvesmo cilvēkus. Tāpēc telpās ieviests daudz prieka. «Prezi panākumi ir saistīti ar tā graujošo pieeju prezentācijām. Mēs vēlējāmies saglabāt šo radošo pieeju dzīvu, jo zinām, ka vide, kurā pavadām laiku, ietekmē mūsu domāšanu. Mēs birojā pievienojām tik daudz radošuma, cik vien varējām, lai palīdzētu cilvēkiem ar radošām idejām,» viņš stāsta.

Prezentāciju veidošanas platforma Prezi ir dibināta 2009. gadā un tās biroji atrodas Sanfrancisko, Budapeštā un Mehiko. Šobrīd Prezi piesaistījis vairāk nekā 85 miljonus lietotāju, kuri radījuši vairāk nekā 325 miljonus prezentāciju visā pasaulē. Tā investori ir Accel Partners, Spectrum Equity un TED conferences. Šobrīd Prezi Budapeštas birojā strādā 205 cilvēki. Tāpat kompānijā strādā 70 cilvēki Sanfrancisko un desmit Mehiko.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

FOTO: DB viesojas advokātu biroja Cobalt jaunajā mājvietā

DB viesojas Idea Group Latvija birojā

DB viesojas TestDevLab birojā

FOTO: DB viesojas Compensa birojā


DB jau rakstīja, ka šā gada maijā vizuālo prezentāciju platforma Prezi paziņoja par globālajā tīmeklī bāzētā datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am iegādi. Šis ir pirmais Prezi šāda veida darījums un tā finanšu nosacījumi netiek izpausti.

«Prezi bija ieinteresēts apvienoties ar Infogr.am, jo mums ir kopīgs mērķis - palīdzēt klientiem pieņemt izsvērtus lēmumus, piedāvājot viņiem efektīvākus vizuālās komunikācijas rīkus. Ja attēls ir līdzvērtīgs tūkstoš vārdiem, tad, papildinot to ar datiem, tas kļūst daudz uzticamāks. Vienlaikus, ja nav stāsta, tad dati vieni paši nav tik efektīvi,» teica Peter Arvai, Prezi izpilddirektors un līdzdibinātājs.

Saistībā ar darījumu Infogr.am izpilddirektors Mikko Järvenpää norādīja, ka Infogr.am mērķis ir piedāvāt vizuāli pievilcīgas, informatīvas infografikas un citas datu vizualizāciju tehnoloģijas iespējami vairāk lietotājiem. Apvienojot spēkus ar Prezi, to varēs īstenot ātrāk. Kopā ar Prezi Infogr.am turpinās savu darbu kā pasaules līderi datu vizualizācijas jomā un radīs vēl spēcīgākus, vizuāli pievilcīgākus un interaktīvākus vizuālās komunikācijas rīkus, nekā līdz šim.

Infogr.am dibināts Latvijā 2012. gadā. Tā piedāvātie inovatīvie datu vizualizācijas risinājumi ļāva strauji iegūt popularitāti, piesaistot vairāk nekā trīs miljonus lietotāju, kas radījuši vairāk nekā piecus miljonus diagrammu un infografiku - tie apskatīti vairāk nekā 1,5 miljardus reižu. Līdz ar darījumu, Infogr.am kļūst par Prezi filiāli un tā bāzes vieta paliek Latvijā.


Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra