Izrādās, ka pārdot 400 dolāru vērtu sulu spiedi, kas savienota ar internetu, nav veiksmes recepte, raksta CNN Money. 

Pēdējā gada laikā pasaulē popularitāti bija izpelnījies jaunuzņēmums Juicero, kas tika plaši apsmiets par to, ka tas tirgo pārmērīgi dārgu sulu spiedi, taču nu kompānijas darbībai ir pienācis gals. 

Kompānija savā darbības laikā piesaistījusi 120 miljonu dolāru lielu finansējumu, turklāt arī no tādiem pasaulē slaveniem un ietekmīgiem investoriem kā Google Ventures un Kleiner Perkins. Juicero mērķis bija mainīt patērētāja ieradumus svaigas un dabīgas pārtikas patēriņā.

Tiesa gan, kompānija ātri vien kļuva par apsmieklu, un aprīlī Bloomberg veica eksperimentu, kurā pierādīja, ka patērētāji, saspiežot Juicero radītās paciņas ar rokām, var sasniegt tādu pašu rezultātu, kā ar dārgo ierīci, kas šokēja Juicero investorus. 

Tiesa gan, Juicero vadītājs Džefs Dunns argumentēja, ka produkta pievienotā vērtība ir tas, ka ierīce atvieglo patērētāju ikdienu. «Juicero vērtība ir daudz lielāka nekā glāze svaigi spiestas sulas. Daudz lielāka,» viņš rakstīja atbildē. 

Tomēr tas nepalīdzēja uzlabot darbību, un iepriekš tika ziņots, ka kompānija cenšas ierīces cenu samazināt līdz aptuveni 200 dolāriem. Iepriekš cena jau tika samazināta no 700 līdz 400 dolāriem. 

Uzņēmums, paziņojot, ka slēdz darbību, uzsvēra, ka sākusi meklēt veidus, kā ražot un izplatīt produktu ar zemākām izmaksām, taču secināts, ka tas ir sarežģīti, piedāvājot vienu produktu. Juicero solījis atmaksāt investoriem naudu līdz 1.decembrim. 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra