Alus darītava AS Cēsu alus ir investējusi 200 000 eiro jauna dizaina pintes pudeles radīšanā, informē uzņēmuma komunikācijas vadītāja Agita Kārkliņa.

Pudeles dizains izstrādāts speciāli pēc Cēsu alus pasūtījuma un tās ir atgriežamas taras pieņemšanas punktos. Pudeles dizainā izmantotas arī pudeles kakla folijas, kas Latvijas alus tirgū nav tik izplatītas. Pudeles kakla folijām ir ne tikai dizaina funkcija - tās nodrošina arī iepakojuma higiēnisku lietošanu.

«Lai arī Cēsu Premium ir stabils zīmols un ieņem pirmo vietu starp pārdotākajām alus šķirnēm Latvijā, mēs nepārtraukti domājam par inovācijām un attīstības iespējām Latvijas alus tirgū. Pētot pasaules tendences alus nozarē, esam radījuši jauna dizaina pintes pudeli, kas alus mīļus pārsteigs ar jaunu, modernu, premium klases un vizuāli pievilcīgu formu un dizainu. Esam gandarīti, ka varam realizēt savas idejas un vērot, kā tās iedzīvojas un attīsta Latvijas alus tirgu,» teic Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone.

Alus stikla pudelēs aizņem vidēji 26% tirgus daļu no kopējā Latvijas alus tirgus iepakojumu segmenta, vasaras mēnešos pieaugot līdz 30% lielai tirgus daļai.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra