Pēc rūpīga izvērtēšanas procesa ir pieņemts lēmums, ka jaunā Laima ražotne tiks celta Ādažos. Kopējās investīcijas jaunās ražotnes būvniecībā un turpmākā Orkla Confectionery & Snacks Latvija attīstībā nākamo trīs gadu laikā sasniegs līdz pat 20 miljoniem eiro, informē Orkla Confectionery & Snacks Latvija Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Ražotnes celtniecību plānots sākt 2018. gada pirmajā pusē, pabeigt līdz 2019. gada pirmajam ceturksnim un uzsākt pilnvērtīgu ražošanu 2019. gada nogalē. Jaunās ražotnes platība būs aptuveni 6500m2.

«Es priecājos paziņot par nākamo nozīmīgo soli mūsu stratēģiskajā plānā jaunas, mūsdienīgas un multifunkcionālas šokolādes un citu saldumu ražotnes būvniecībai Latvijā. Izvēlētā vieta ideāli atbilst mūsu vajadzībām, ņemot vērā infrastruktūras un investīciju līmeni, izmēru, loģistiku, ilgtspējību un, pats svarīgākais - tā neierobežo mūsu turpmāko attīstību nākotnē,» uzsver Toms Didrihsons, Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs.

«Jaunā Laima ražotne specializēsies virzienos, kuros esam spēcīgi un unikāli, attīstot esošo tehnoloģisko bāzi. Mēs arī investēsim jaunās tehnoloģijās, ar kuru palīdzību apmierināsim arvien augošo vietējā un reģiona tirgus pieprasījumu pēc inovatīviem nākotnes produktiem. Tāpat mēs turpināsim ciešu sadarbību ar citiem Orkla uzņēmumiem, ražojot produktus pēc viņu pasūtījuma un otrādi. Sadarbība Orkla ražotņu starpā ir dabiska un sadarbība ir veids, kā padarīt Laimu vēl spēcīgāku,» papildina Toms Didrihsons.

«Pēc Laima ražošanas pārcelšanas no ražotnes Miera ielā uz Ādažiem, uzņēmuma administrācija un arī Laima šokolādes muzejs turpinās darbu vēsturiskajā Laima biroja ēkā. Savukārt, pašreizējai Laima ražotnes ēkai un teritorijai Miera ielā tiks meklētas iespējas nākotnes potenciālai attīstībai, iespējams, sadarbībā ar Latvijas nekustamo īpašumu tirgus pārstāvjiem.

Pašlaik ir uzsākta jaunās ražotnes projektēšanas fāze, pie kuras strādā arhitektu birojs Valeinis un Stepe. Tā kā šo fāzi ietekmē arī saskaņošanas process ar pašvaldību, tā var ieilgt līdz gadam.

Pēdējo divu gadu laikā Orkla saldumu un uzkodu biznesā ieguldījusi vairāk nekā 16 miljonus eiro.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija
pārstāv tādus produktu zīmolus kā Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi, The Original Taffel Snacks un Pedro. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

Jaunās ražotnes vizualizācijas skatīt raksta galerijā!

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra