«Rīgas Melnais Balzams» dzērienu līnijas jaunpienācējs – ķiršu balzams, kura ražošana tika uzsākta šā gada augustā, strauji iekarojis savu vietu alkoholisko dzērienu tirgū un sasniedzis ievērojamus pārdošanas apjomus. Nepilnu divu mēnešu laikā pārdoti vairāk nekā 70 tūkstoši «Rīgas Melnā Balzama Ķiršu» pudeļu jeb aptuveni 33 tūkstoši litru. Savukārt no kopējiem «Rīgas Melnā Balzama» pārdošanas apjomiem jaunais ķiršu balzams sasniedzis jau 16%.

Sākotnēji «Rīgas Melnais Balzams Ķiršu» sēriju bija iecerēts ražot ierobežotā apjomā ar fokusu uz Latvijas tirgu, taču pēc milzīgā pieprasījuma un produkta augstajiem pārdošanas rādītājiem pieņemts lēmums to iekļaut «Rīgas Melnā Balzama» produktu līnijā, kā arī izvirzīti ambiciozi mērķi palielināt vietējā tirgus daļu un aktīvi iekarot eksporta tirgus, tādējādi veicinot arī Latvijas eksportu kopumā.

Oktobrī «Rīgas Melnais Balzams Ķiršu» būs pieejams lielākajos veikalu tīklos Lietuvā un Igaunijā. Turpretim nākamgad plānota «Rīgas Melnais Balzams Ķiršu» sērijas ekspansija Krievijā, Itālijā, Lielbritānijā, Skandināvijas valstīs un citviet pasaulē. Tāpat produkts būs nopērkams arī Eiropas lidostu beznodokļu jeb duty-free veikalos.

«Plānots, ka līdz gada beigām «Rīgas Melnais Balzams Ķiršu» pārdošanas apjomi Latvijas tirgū varētu augt par 170%, turpretim eksporta tirgos līdz pat 120%.Nākamgad plānojam pārdošanas apjomus dubultot salīdzinājumā ar 2017. gadu,» norāda «Rīgas Melnais Balzams» zīmola globālais vadītājs Māris Kalniņš.

«Rīgas Melnais Balzams Ķiršu» veido «Rīgas Melnā Balzama» kombinācija ar dabīgu ķiršu sulu. Jaunā sērija tika laista klajā šogad par godu zīmola receptūras radīšanas 265. gadskārtai. Dzēriens vietējā tirgū ir pieejams - 0.2; 0.7; un 1 litra tilpumā. Cena ir vienā līmenī ar jau pārdošanā pieejamajiem balzama līnijas dzērieniem.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra