Ceturtdien, 28.septembrī, autodīleris Karlo Motors oficiāli atklāja Citroën autosalonu Mežciemā, Biķernieku ielā 120, tādā veidā paziņojot par turpmāko biznesa attīstības virzienu – automašīnu multibrendu tirdzniecību, akcentu liekot tieši uz Francijas automašīnu modeļiem. Autosalona rebrendingā un remontā ieguldīti aptuveni 200 tūkstoši eiro.  

«Mēs sākām strādāt jau augusta beigās, un patlaban autosalonā ir pārstāvēti visi Citroën markas modeļi, tostarp, komerctransports, un mēs piedāvājam arī pilna servisa apkalpošanu Citroën automašīnām,» DB pastāstīja Karlo Motors valdes locekle Solvita Koemeca.

Ar laiku, kad salonā atgriezīsies līzingā ņemtās automašīnas, tajā tiks piedāvāti arī mazlietoti Citroën modeļi. Salonā tiks veikta arī pilna Škoda markas automašīnu servisa apkalpošana. 

Karlo Motors pieder arī autosalons Kleistu ielā, kura platība ir 25 tūkstoši m2, un tajā tiek pārdotas Škoda markas automašīnas. Tiesa gan, 1. oktobrī beidzas līgums par Škoda pārdošanu Latvijā, tādēļ dīleris nolēmis pārorientēt darbību uz citu automašīnu tirdzniecību. Servisa apkalpošana gan Škoda, gan Volkswagen marka automašīnām Kleistu ielā aizvien tiks piedāvāta, tāpat arī remonta un krāsošanas pakalpojumi kravas automašīnām.

Patlaban, pēc Karlo Motors pārstāves teiktā, Karlo Motors stāv uz milzu pārmaiņu sliekšņa. «Mēs virzāmies uz franču automašīnu zīmolu izplatīšanu un es ceru, ka drīz varēsim ziņot, kādā virzienā attīstīties mūsu autosalons Kleistu ielā, un kuri zīmolu tajā tiks pārstāvēti,» viņa uzsver. 

Agrāk Karlo Motors piedāvāja tikai Škoda, un šīs markas automašīnu tirdzniecībai dīlerim bija 16 gadu ekskluzīvās tiesības. Tādējādi Škoda panākumi Latvijā ir tieši Karlo Motors nopelns. «Tagad mūsu mērķis ir parādīt, kas ir Karlo Motors, kura pieredze tirgū ir 22 gadi. Mēs pāriesim uz multibrendu tirdzniecību. To, kurus zīmolus, piedāvāsim, izņemot Citroën, ziņosim nedaudz vēlāk,»  viņa piebilst. 

Viņa uzskata, ka  Citroën zīmolam ir liels potenciāls Latvijas tirgū un Karlo Motors var paaugstināt šī pagaidām samērā maz iecienītā zīmola pozīcijas vietējā tirgū. Citroën Latvijā vairāk ir pazīstams komerctransporta segmentā, bet privātpersonu segmentā tas ir mazāk populārs, līdz ar to dīlera plānos ietilpst parādīt, ka šīs franču automobilis ir mūsdienīgs, stilīgs, gaišs, ar franču šarmu, dinamisks un, protams, kvalitatīvs. 

Uz DB jautājumu, vai Citroën atbilst Latvijas ceļiem, Solvita Koemeca pastāstīja, ka Citroën ražošanā izmanto novatoriskas tehnoloģijas, piemēram, hidrauliskos spilvenus, kuri tiek izmantoti jaunajos modeļos un kuriem pateicoties automašīna brauc tik mīksti, ka glāze ūdens paliek pilna pat, braucot pa nelīdzenu ceļu. Mēs ļoti gaidām novembri, kad Latvijas tirgū ienāks Citroën C3 Aircross, kurš būs aprīkots ar dažādām inovatīvām tehnoloģijām, un nupat prezentēts Frankfurtes izstādē, viņa piebilda. 

Papildus šim modelim kā jaunumu var minēt Jumpy, C3 un elektromobili E-Mehari. Starp citām inovācijām S. Koemeca min benzīna dzinēju PureTech, kas trešo gadu pēc kārtas atzīts par labāko dzinēju gadā, Airbump tehnoloģija, kas aizsargā automašīnu no skrāpējumiem, ConnectedCam tehnoloģiju, kas paaugstina drošību uz ceļa un kameras, kas ļauj iemūžināt lieliskus momentus uz ceļa. 

Citroën 2016.gadā Francijā tika atzīts par iemīļotāko zīmolu valstī. Kā būs Latvijā – to parādīs laiks. 

Karlo Motors pārstāve par tuvākajiem konkurentiem Latvijā nosauca Volkswagen, Peugeot un Toyota pārstāvjus. Jaunā autosalona platība ir 2100 m2, un Karlo Motors kopumā strādā 75 cilvēki. 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra