Patlaban tiešsaistes tirgotājs Amazon.com eksperimentē ar jaunu piegādes servisa veidu, lai spētu nodrošināt, ka vairāk produktu tiktu piegādāti bez maksas divu dienu laikā, kā arī mazinātu drūzmēšanos noliktavās, atsaucoties uz anonīmām, uzņēmumam tuvu stāvošām personām, raksta Bloomberg. 

Līdz šim kompānijas preces lielākoties piegādāja ilggadējie partneri United Parcel Service un FedEx Corp, taču nu pats Amazon ieiet šajā jomā. 

Pakalpojumu uzņēmums sāka sniegt jau pirms diviem gadiem Indijā, un tagad Amazon pamazām aizvien aktīvāk to piedāvā ASV tirgotājiem. Amazon šo projektu dēvē par Seller Flex. Ja uzņēmums pats apstrādās pēc iespējas vairāk preču, tas sniegs uzņēmumam daudz lielāku elastību un kontroli pār pēdējā brīža pasūtījumiem, ļaus ietaupīt naudu apjoma pircējiem un ļaus mazināt sastrēgumus savās noliktavās. 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra