ASV mazumtirgotājs Amazon.com plāno veidot partnerību ar pasākumu norises vietu īpašniekiem ASV un sākt biļešu tirdzniecību, tādējādi mazinot kompānijas Ticketmaster dominanci šajā tirgū, ziņu aģentūrai Reuters atklāja četri avoti, kas vēlējās palikt anonīmi.

Ja Amazon īstenos šo plānu, pasaulē lielākais tiešsaistes mazumtirgotājs turpinās centienus izmantot savu plašo klientu bāzi, tehnoloģiskās iespējas un tirgošanās spējas, lai satricinātu tirgus.

Sietlā bāzētā kompānija ASV biļešu tirdzniecības tirgū saskata lielas iespējas, jo klientiem nepatīk komisijas maksa par biļešu iegādi, bet pasākumu norises vietu īpašnieki, sporta līgas un komandas vēlas plašāku biļešu tirdzniecības tīklu.

Pašlaik Live Nation Entertainment piederošais Ticketmaster ir ekskluzīvs biļešu pārdevējs lielai daļai ASV notiekošo pasākumu. Potenciālajiem konkurentiem līdz šim ir bijušas grūtības ietekmēt spēcīgās Ticketmaster saites ar lielāko ASV sporta stadionu, arēnu, koncertzāļu un citu pasākumu norises vietu operatoriem.

Amazon jau veiksmīgi nodarbojas ar biļešu tirdzniecību Lielbritānijā, kur kopš 2015.gada pārdod biļetes uz pasākumiem daudzviet Londonas centrālā un rietumu daļas jeb Vestendas esošajās pasākumu norises vietās.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra